2013-05-01, 14:57
Medlem
WalterSullivans avatar
The Lost

Gjorde nyss en upptäckt, i Trevors video ser man en skylt för Lost MC ute i öknen så dem lär vara med
2013-05-01, 16:09
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne777
Franklins kändes för mycket kid appeal.

Har du lust att förklara vad du menar? Trevor känns ju som den som alla småungar kommer gilla. Springa runt i kallingar, slå pensionärer och prata om snoppar.
2013-05-01, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Har du lust att förklara vad du menar? Trevor känns ju som den som alla småungar kommer gilla. Springa runt i kallingar, slå pensionärer och prata om snoppar.
Små wiggers som vill att sin karaktär ska snacka negerslang och göra Grove Street tecken.
2013-05-01, 17:08
Medlem
madderfackers avatar
Haha alltså jag är så jävla taggad för detta spel. Trevor verkar ju vara helt klockren!
2013-05-01, 19:15
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne777
Små wiggers som vill att sin karaktär ska snacka negerslang och göra Grove Street tecken.
Hm, för det första var det bara av trailerna jag menade att Franklins var bäst, annars gillar jag Trevor mest som protagonist. Sen tycker i alla fall jag att Franklin verkar mer seriös än Trevor också så det är nog fler ''små wiggers'' som kommer gilla Trevor.
2013-05-01, 19:28
Medlem
Orjisols avatar
Trevor är min favorit, jag gillar hillbilly stuket. Hoppas han har en attack animation där han drar upp kallingarna på en förbipaserande.
2013-05-01, 19:32
Medlem
WalterSullivans avatar
Har ju stått i artiklar att Trevor i början slåss om knarkhandeln ute i öknen med motorcykel gäng och han drämmer även till en Lost snubbe med baseball trä i trailern så man lär slåss mot Lost MC ute i småstäderna med han Kan bli riktigt jävla nice, lite Sons of Anarchy känsla
2013-05-01, 21:24
Medlem
Bara jag som tycker att ansiktena ser konstiga ut? Alldeles för onaturliga som på tjejen i 0:32 i Michaels trailer. Annars mår jag illa av förväntan!

Hade varit coolt om Franklin har någon koppling till Groove Street. Eller om GS är med på något annat sätt.
Senast redigerad av Jesper.Delgado 2013-05-01 kl. 21:34.
2013-05-01, 21:25
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Franklins trailer var bäst som trailer, Michels och Trevors var också bra, fina vyer över landskapet fick man se också!

Countrylåten i Trevors trailer visar ju att det borde komma en ny, K-Rose liknande radiostation också

Det vore överjävligt najs! Inget går upp mot country när man slaktar loss!
2013-05-01, 21:41
Medlem
Trevor är ju lätt favoriten.
Kommer spela en del med Michael också.
2013-05-01, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Har ju stått i artiklar att Trevor i början slåss om knarkhandeln ute i öknen med motorcykel gäng och han drämmer även till en Lost snubbe med baseball trä i trailern så man lär slåss mot Lost MC ute i småstäderna med han Kan bli riktigt jävla nice, lite Sons of Anarchy känsla
Det hade varit mäktigt indeed! Tröstar efter ett spel i den andan och detta får väl bli det!

Citat:
Ursprungligen postat av Jesper.Delgado
Bara jag som tycker att ansiktena ser konstiga ut? Alldeles för onaturliga som på tjejen i 0:32 i Michaels trailer. Annars mår jag illa av förväntan!

Hade varit coolt om Franklin har någon koppling till Groove Street. Eller om GS är med på något annat sätt.
Inte konstigt då det är till ps3 och 360. Får hoppas och önsketänka en upppiffad version till ps4 och pc!
2013-05-01, 23:00
Medlem
Nog fick man lite Sopranosvibbar av Michael, jag tror verkligen att hans terapi har chans att bli en väldigt bra sidostory

Jag har inte läst så otroligt många artiklar om spelet, men har Rockstar berättat hur fördelningen mellan karaktärerna kommer att fungera? Jag personligen hoppas verkligen att man får byta precis när man vill, dock så kanske vissa uppdrag enbart blir upplåsta efter att man har klarat av ett visst antal på en annan karaktär.

Jag älskade GTA:IV och denna ser än så länge inte ut att göra mig besviken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in