2012-07-22, 21:22
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Haha det var det mest idiotiska jag läst på länge. Tror ni bör spela drogfritt hädanefter.

Jag kunde förresten förhandsboka GTA V på Game redan idag. Jag frågade fjunansikterna i kassan, om när det släpps. Då sa dem bara att: "Du kan förhandsboka nu så skickar vi ett sms när vi fått in info. Men du kan vara lugn, det kommer absolut att släppas innan årsskiftet."

Lät bra men är väldigt tveksam.

Hmm... Vad är oddsen på att DE vet att/när det släpps före ALLA andra? Men å andra sidan har de väl inte direkt någon anledning att trolla dig (får de ens det?), så länge de inte var helt efterblivna...
2012-07-22, 21:56
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Haha det var det mest idiotiska jag läst på länge. Tror ni bör spela drogfritt hädanefter.

Jag kunde förresten förhandsboka GTA V på Game redan idag. Jag frågade fjunansikterna i kassan, om när det släpps. Då sa dem bara att: "Du kan förhandsboka nu så skickar vi ett sms när vi fått in info. Men du kan vara lugn, det kommer absolut att släppas innan årsskiftet."

Jag är helt övertygad om att detta enbart är bullshit! Dom har väl order om att säga så för att inte de personer som förhandbokar ska tänka "nej vafan ni vet inte ens ett datum då är det ju ingen ide att förhandsboka om det ligger så långt i framtiden"

Fulknep för att ragga kunder
2012-07-22, 21:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Du kunde ju ha frågat hur dom kan veta det istället för att fråga flashback

Fast förmodligen hade du bara fått svaret "jag känner det på mig"
2012-07-22, 23:39
Medlem
Kodanss avatar
Hur har det varit med tidigare gta spel på pc? Har dom haft samma systemkrav som den tidens grafikslukande spel? Tex som nutidens bf3, mp3 osv.

Förstår ni frågan?
2012-07-23, 07:35
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Hur har det varit med tidigare gta spel på pc? Har dom haft samma systemkrav som den tidens grafikslukande spel? Tex som nutidens bf3, mp3 osv.

Förstår ni frågan?

GTA IV var en så dålig portning så det spelade ingen roll om du satt på en dator för 4000 eller 40 000. Det laggade iaf. Blev lite bättre efter ett par patches men fortfarande små hackigt. För övrigt så behövde du ingen speciell dator för att kunna driva det enligt R*.

Det är bara att hoppas att dom fixar till det den här gången. Skulle vilja se GTA V med iEnhancer och lite annat.
2012-07-23, 13:56
Medlem
Syrebrists avatar
Jag tror och hoppas det blir en release inan 2013!
Lite intressanta spekulationer för dom som är insatta i GTA V releasen:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=516074
2012-07-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Hmm... Vad är oddsen på att DE vet att/när det släpps före ALLA andra? Men å andra sidan har de väl inte direkt någon anledning att trolla dig (får de ens det?), så länge de inte var helt efterblivna...
Precis, de vet nog inte mycket om någonting egentligen. För cirkus 3,5 år sedan när jag skulle skaffa mig PS3, så ville jag gärna ha en av modellerna som fungerade med en PS2-skiva i. Dock hade de inte tillräckligt med minne enligt mig själv. Jag frågade bland annat hos Game och de svarade: "Jodå! De kommer börja tillverka just de modellerna, men med plats för mer minne..! Vänta ska du få se!"
Jepp, så var det med det...

Citat:
Ursprungligen postat av Syrebrist
Jag tror och hoppas det blir en release inan 2013!
Lite intressanta spekulationer för dom som är insatta i GTA V releasen:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=516074
Nu har jag inte öppnat och läst länken du skickade, men vissa påstår att spelet kommer att släppas nästa år 24e maj. Varför? Jo, för att de andra GTA-spelen har släppts runt denna tid förut(har jag själv inga källor på!) och att det står på en trottoarkant i trailern. Dessa personer tror alltså att det inte är någon slump att just 2405 finns med i trailern...
0:55 in i videon

Texten ovan är ett rykte som mycket annat!
2012-07-23, 17:46
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du kunde ju ha frågat hur dom kan veta det istället för att fråga flashback

Fast förmodligen hade du bara fått svaret "jag känner det på mig"
Ville inte leka uppkäftig när jag faktiskt pratar med folk som jobbar med att veta sånt här. Inte för att jag tror på dem men jag skrev här för att kolla om det fanns några fler som visste något eller hört detsamma.
2012-07-23, 17:49
Medlem
Syrebrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII

Nu har jag inte öppnat och läst länken du skickade, men vissa påstår att spelet kommer att släppas nästa år 24e maj. Varför? Jo, för att de andra GTA-spelen har släppts runt denna tid förut(har jag själv inga källor på!) och att det står på en trottoarkant i trailern. Dessa personer tror alltså att det inte är någon slump att just 2405 finns med i trailern...
0:55 in i videon

Texten ovan är ett rykte som mycket annat!

Finns även ganska mycket som tyder på att det släpps i år, rekommenderar att läsa igenom min länk.
Men som sagt, rykten..
Senast redigerad av Syrebrist 2012-07-23 kl. 17:52.
2012-07-23, 20:53
Medlem
Sitter här och läser om hur folk vill köra runt bland skogar och skit på SA, och jag säger så här, DET VILL JAG MED! Saknar tiden då man tog den där "landsmotorcykeln", (jag vet att det inte heter så men när det kommer till fordon så kan jag lika mycket om det som en kvinna kan om elektronik, ta inte illa upp) satte på K-Rose och bara gled runt. Fy fan vad det var magiskt. Men alltid avslutade man det hela att man körde in i ett jävla träd och slängdes av motorcykeln och musiken bara försvann, det var surt. Så jag hoppas att GTA V blir väldigt, väldigt likt SA. Saknar även det där att man kunde tatuera sig, pimpa bilar, gyma och allt vad det innebär, bar så satans bra så det liknade ingenting, så jag hoppas spelet kommer väldigt snart fast jag tvivlar på det, men vi håller tummarna!
2012-07-23, 21:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Sitter här och läser om hur folk vill köra runt bland skogar och skit på SA, och jag säger så här, DET VILL JAG MED! Saknar tiden då man tog den där "landsmotorcykeln", (jag vet att det inte heter så men när det kommer till fordon så kan jag lika mycket om det som en kvinna kan om elektronik, ta inte illa upp) satte på K-Rose och bara gled runt. Fy fan vad det var magiskt. Men alltid avslutade man det hela att man körde in i ett jävla träd och slängdes av motorcykeln och musiken bara försvann, det var surt. Så jag hoppas att GTA V blir väldigt, väldigt likt SA. Saknar även det där att man kunde tatuera sig, pimpa bilar, gyma och allt vad det innebär, bar så satans bra så det liknade ingenting, så jag hoppas spelet kommer väldigt snart fast jag tvivlar på det, men vi håller tummarna!

Håller med, det var alla dessa smågrejer som gjorde spelet extra roligt, bara hoppas att spelet kommer leva upp till ens förväntningar
2012-07-23, 22:31
Medlem
CommonKnowledges avatar
Laste pa GTAwiki haromdagen att i trailern sa har vissa av bilarna registreringsskyltar som borjar anvandas forst nasta ar i Californien, sa jag tror inte det slapps det har aret utan nasta.

Ska se om jag kan hitta det..

Found it: http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V
Citat:
The registration plates have orange stickers on top right. The same plates will be used for 2013 California registration plates. The same was also used in California in 2008.
Langst ner pa sidan, tredje punkten nerifran.

Enligt mig ar detta beviset som overtygar mest om iallafall vilket ar spelet ska slappas. Inte likt Rockstar att gora en sadan grov miss som att ha 2008-ars skyltar. Finns en mening med allt i GTA-spelen och detta tyder pa att spelet utspelar sig under 2013.

Alla main-spelen har utspelat sig under det aret som det slappts.. GTA(1997), GTA2(1999), GTA3(2001), GTA4(2008) och GTA5(2013?).
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-07-23 kl. 22:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in