2012-07-13, 20:55
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Och tänk om man kunde spränga hus, så dessa rasar ihop. Minns att i GTA 1 så kom det iaf eld ut från husen om man sköt med en RPG på det.
Dom borde ju ha frostbite 2 som BF3 har. Hade varit grymt
2012-07-13, 20:56
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9

Vad är det?
2012-07-13, 21:09
Medlem
BlaZeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Vad är det?
Grafikmotor, där du kan förstöra hus och omgivning
2012-07-13, 21:19
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaZeed
Grafikmotor, där du kan förstöra hus och omgivning

Aha!
2012-07-13, 21:45
Medlem
Kodanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9

Det finns ju en chans att det kommer att gå.

BaRa det repareras efter ett tag, så man inte åker runt i ruiner halva storyn
2012-07-14, 01:28
Medlem
CommonKnowledges avatar
Hoppas man kan byta kladsel och frisyr som i San Andreas. Ga in i en bilfirma och kopa en bil/annat fordon hade ocksa varit grymt. Leta efter eller fuska fram en bil blir trakigt i langden.
2012-07-14, 01:32
Medlem
KurtAktsams avatar
Finns det några spekulationer om när det eventuellt kan släppas? Kan man förvänta sig ha det under Juli? Augusti kanske? Eller är det något man får önska sig i julklapp?

Jag vill ha det nu =(
2012-07-14, 01:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Finns det några spekulationer om när det eventuellt kan släppas? Kan man förvänta sig ha det under Juli? Augusti kanske? Eller är det något man får önska sig i julklapp?

Jag vill ha det nu =(

Spekulationer finns det ju alltid men jag har bara en fråga, har du läst något i den här tråden överhuvudtaget eller ens Rubriken till tråden...?

Det finns inget releasedatum och spekulationerna går från Augusti 2012 till december 2013, inget att hoppas på än så länge iallafall
2012-07-14, 01:59
Medlem
Weeners avatar
Citat:

Jag vill ha det nu =(
Bara att hålla ut! Det känns alltid såhär inför ett nytt GTA-spel då man VET att dom aldrig gör en besviken och levererar dom bästa spelen av alla spelutvecklare. Glömmer ibland av att det ska komma ett GTA V och blir genast exhalterad som en liten grabb när jag tänker på att detta är det största spel dom nånsin gjort. Landsbyg! Djur! FLYGPLAN! VÄRLDENS BÄSTA FYSIKMOTOR!
2012-07-14, 15:35
Bannlyst
Har det kommit ut något de senaste veckorna? Varit lite ouppkopplad... Har det kommit ut någon mer information? Någon mer teori om spelet och när det kan släppas? Tack!
2012-07-14, 16:00
Medlem
Citat:

Jag vill ha det nu =(

Juli och Augusti är helt uträknat. Du får vara glad om det kommer inom ett år om man lyssnar på vad Rockstar säger.
2012-07-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Har det kommit ut något de senaste veckorna? Varit lite ouppkopplad... Har det kommit ut någon mer information? Någon mer teori om spelet och när det kan släppas? Tack!

Finns 2 nya bilder som du kan hitta 4 sidor bakåt i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in