Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Eftersom jag själv knappt spelat San Andreas eller Vice City och därmed missat hela härligheten med att äga lyxiga villor, bilskrotar och alla möjliga sorters fastigheter är jag väldigt sugen på det nu. Eftersom staden sägs bli väldigt stor nu behövs det ändå fler ställen att spara sitt game på.
Dock finns det en funktion i San Andreas jag inte alls är sugen på. Att vara tvungen att äta, träna, hålla koll på kaloribalansen och hålla igång sina driver skills för att nämna lite. Jag lockades aldrig av tanken och gör det inte nu heller (kan bero på att när jag och en polare spelade en gång bestämde han sig för att styrketräna gubben i typ en timme vilket inte är så kul att kolla på).
Sen en annan grej. Jag förväntar mig verkligen att spelet innehåller djur. Jag ser absolut ingen anledning till varför det inte skulle göra det.
Börjat spela SA igen och har knappt varit på gymet och har gått på mat-ställena då och då bara. Min gubbe har fullt i muskler och är så fet som han kan bli. Man kan inte ens träna gubben en timme, när man hållit på i någon minut så står det typ "youre done for today, come back tomorrow" Tycker det är roligare att man ska göra lite grejer för att ändra utseendet på gubben än att bara byta hej vilt. Man är inte tvungen till att göra nåt av det heller och man behöver inte hålla koll på kaloribalansen.
Ang. djur så skulle det vara coolt om de gjorde som i RDR. Önskar f.ö. att man kommer ut med RDR2.
När man nu börjat med SA igen blir man sjukt taggad på V. Tycker SA slår IV än idag trots att IV är nyare på flera sätt, har bättre bilfysik och mycket snyggare grafik. SA är överlägset mycket bättre för sin tid också så att säga. När Vice city och sen SA kom var det magiskt. IV var "meh, tråkiga gråa stad" RDR var bättre än IV också. Om V är San Andreas 2 (fast tror det blir mer än så) räcker det gott för mig.