2012-09-01, 20:57
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
En annan sak jag velat se som jag saknade i IV:an är Didier Sachs. Jag vet att kläder har diskuterats förr men det var något fantastiskt absurt i San Andreas att en ghettogangster går in i en klädbutik och bränner $10.000 på en kostym. Just Beverly Hills är något jag skulle vilja se en rolig GTA-version av. Kände att den delen av staden var ganska bortglömd i San Andreas, det fanns inte så mycket där förutom just Didier Sachs-butiken.

Skulle också vilja ha mer blod i V:an. Missförstå mig rätt, det saknas ju inte direkt våld och död i GTA men lite fetare effekter hade suttit fint. Blodiga kläder som gör fotgängare och polisen misstänksam, blodiga vapen, blodiga bilar som gör trafikpolisen nervösa. Och gärna mer söligt när man skjuter folk, kanske lite lösa kroppsdelar osv. Jag vet, moralpoliserna skulle totalt få spel men det här är ju en spekulations-/önskemålstråd.
2012-09-01, 21:07
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Skulle också vilja ha mer blod i V:an. Missförstå mig rätt, det saknas ju inte direkt våld och död i GTA men lite fetare effekter hade suttit fint. Blodiga kläder som gör fotgängare och polisen misstänksam, blodiga vapen, blodiga bilar som gör trafikpolisen nervösa. Och gärna mer söligt när man skjuter folk, kanske lite lösa kroppsdelar osv. Jag vet, moralpoliserna skulle totalt få spel men det här är ju en spekulations-/önskemålstråd.
Ja tack till blod som kan synas på kläder, bilar och vapen.
Men lösa kroppsdelar, det händer ju i stort sett bara om något sprängs. Så tror inte det skulle implementeras i första taget då det ändå inte skulle vara så jätte vanligt att det händer.
2012-09-01, 21:44
Medlem
Citat:
En annan sak jag velat se som jag saknade i IV:an är Didier Sachs. Jag vet att kläder har diskuterats förr men det var något fantastiskt absurt i San Andreas att en ghettogangster går in i en klädbutik och bränner $10.000 på en kostym. Just Beverly Hills är något jag skulle vilja se en rolig GTA-version av. Kände att den delen av staden var ganska bortglömd i San Andreas, det fanns inte så mycket där förutom just Didier Sachs-butiken.

Håller med om allt, men bilarna kunde ju faktiskt bli ganska nerblodade i IV. Var en fantastiskt trevlig upptäckt minns jag.
2012-09-02, 00:24
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Ja tack till blod som kan synas på kläder, bilar och vapen.
Men lösa kroppsdelar, det händer ju i stort sett bara om något sprängs. Så tror inte det skulle implementeras i första taget då det ändå inte skulle vara så jätte vanligt att det händer.

Blod på kläder och bilar finns åtminstone på GTA IV: Ballad of Gay Tony, hur det är med orginalspelet kommer jag dock inte ihåg då jag bytte in det mot ett annat spel för över två år sedan.
2012-09-02, 03:01
Medlem
Själv känner jag på mig att spelet kommer i oktober. Iallafall detta året!

Dom är kända för att släppa lite information, t.ex. släppte dom ingen gameplay alls till IV. Tror vi får en trailer till snart, några foton och ett releasedatum
2012-09-02, 03:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Blod på kläder och bilar finns åtminstone på GTA IV: Ballad of Gay Tony, hur det är med orginalspelet kommer jag dock inte ihåg då jag bytte in det mot ett annat spel för över två år sedan.

Blod på bilar finns i alla Gta IV releaser, blod på kläderna får du om du blir skjuten men inte annars om du tex blir slagen, även detta finns i alla Gta IV releaser

Citat:
Ursprungligen postat av Roger52

Dom är kända för att släppa lite information, t.ex. släppte dom ingen gameplay alls till IV. Tror vi får en trailer till snart, några foton och ett releasedatum

Dom släpper väl aldrig gameplay till sina spel innan dom släppts?

Jag skulle inte vara missnöjd om det släpps i Oktober men tvivlar jävligt starkt på det haha
2012-09-02, 03:37
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag hoppas spelet kommer 2013 i mitten av året så dom hinner göra massa bra så vi får ett bra spel!

Hoppas verkligen crossen får bättre ax!
2012-09-02, 06:20
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Eftersom jag själv knappt spelat San Andreas eller Vice City och därmed missat hela härligheten med att äga lyxiga villor, bilskrotar och alla möjliga sorters fastigheter är jag väldigt sugen på det nu. Eftersom staden sägs bli väldigt stor nu behövs det ändå fler ställen att spara sitt game på.
Dock finns det en funktion i San Andreas jag inte alls är sugen på. Att vara tvungen att äta, träna, hålla koll på kaloribalansen och hålla igång sina driver skills för att nämna lite. Jag lockades aldrig av tanken och gör det inte nu heller (kan bero på att när jag och en polare spelade en gång bestämde han sig för att styrketräna gubben i typ en timme vilket inte är så kul att kolla på).

Sen en annan grej. Jag förväntar mig verkligen att spelet innehåller djur. Jag ser absolut ingen anledning till varför det inte skulle göra det.
Börjat spela SA igen och har knappt varit på gymet och har gått på mat-ställena då och då bara. Min gubbe har fullt i muskler och är så fet som han kan bli. Man kan inte ens träna gubben en timme, när man hållit på i någon minut så står det typ "youre done for today, come back tomorrow" Tycker det är roligare att man ska göra lite grejer för att ändra utseendet på gubben än att bara byta hej vilt. Man är inte tvungen till att göra nåt av det heller och man behöver inte hålla koll på kaloribalansen.

Ang. djur så skulle det vara coolt om de gjorde som i RDR. Önskar f.ö. att man kommer ut med RDR2.

När man nu börjat med SA igen blir man sjukt taggad på V. Tycker SA slår IV än idag trots att IV är nyare på flera sätt, har bättre bilfysik och mycket snyggare grafik. SA är överlägset mycket bättre för sin tid också så att säga. När Vice city och sen SA kom var det magiskt. IV var "meh, tråkiga gråa stad" RDR var bättre än IV också. Om V är San Andreas 2 (fast tror det blir mer än så) räcker det gott för mig.
2012-09-02, 10:45
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger52

Tror knappast de släpper det i oktober. När releasedatumet kommer så kommer det vara ganska långt i förväg. Då kommer folk verkligen att hinna längta till spelet och speltillverkarna vill väl antagligen att det ska vara så. Sen så har man redan nu byggt upp en hype kring spelet som någon spelinsatt knappast har gått miste om.

Dessa två saker tror jag bidrager till att det kommer bli en riktig rush världen över då spelet släpps. Precis som Rockstar vill.
2012-09-02, 12:23
Medlem
Citat:

Didier Sachs finns i IV, man kan dock inte köpa kläder eller ens gå in i butiken. Men den finns, det gör den.
2012-09-02, 12:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
Didier Sachs finns i IV, man kan dock inte köpa kläder eller ens gå in i butiken. Men den finns, det gör den.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111229081058/gtawiki/images/6/6c/DidierSachs-GTA4-Exterior1.jpg

Hehe
2012-09-02, 13:12
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Om du undrar så var han sarkastisk.
Tror det inte går en dag utan att någon frågar om release datum eller nya klipp eller bilder.

Nej jag uppfattade honom som seriös och imponerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in