2012-08-22, 02:42
Medlem
Schnauzers avatar
Vilken funktion vill ni helst se i spelet? Jag vill att man ska kunna gå o bowla med sin kusin
2012-08-22, 02:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Vilken funktion vill ni helst se i spelet? Jag vill att man ska kunna gå o bowla med sin kusin

Haha är det din största önskan i Gta V?

Jag ber om ursäkt om jag framstår som en dryg jävel många gånger när jag citerar folk i den här tråden men kom igen, att bowla kan väl knappast ligga högst upp på din önskelista när ett nytt Gta kommer ut?

Bowla kan du ju gå och göra med dina riktiga kompisar istället
2012-08-22, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer

Hahaha Fan vad jobbig Roman är, ringer och frågar hela tiden om man vill bowla
2012-08-22, 03:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hahaha Fan vad jobbig Roman är, ringer och frågar hela tiden om man vill bowla

Det är därför man spelar BOGT istället, fler fordon, fler och roligare vapen, samma karta och inga jobbiga kompisar som ringer stup i kvarten
2012-08-22, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är därför man spelar BOGT istället, fler fordon, fler och roligare vapen, samma karta och inga jobbiga kompisar som ringer stup i kvarten
Japp, spelar bara TBOGT nuförtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Najs med dom nya bilderna. Tyvärr kommer nog spelet släppas våren 2014, jag bara vet det.
Dock så kommer vi nog få feting mycket information fram tills dess, antagligen gör dom som GTA IV och bygger upp en hemsida full med rolig information om karaktärerna som släppts & liknande, det kommer säkert bli mer än så. Skulle vilja veta mer om huvudpersonen, sägs att man kommer leva ett rikt liv men vad finns det mer som man kan räkna ut?

GTA V har blivit som en abstinens-kick för mig, hoppas hoppas dom släpper en ny trailer snart, och helst av allt ett releasedatum.

peace

Nja, kommer nog släppas våren 2013. Tvivlar på att det kommer ta så lång tid.
2012-08-22, 07:50
Medlem
pttns avatar
Jag är så fruktansvärt upphetsad på tanken att få uppleva GTA i skogen och bland bönder igen, är så övertänd på det här spelet att jag nästan stoppade in GTA IV i xboxet ( aldrig igen, har klarat 100% och har aldrig längtat tillbaka).

Tror att det här spelet kommer vara världens överlägset bästa spel. Har extremt höga förväntningar, bara San Andreas i ny grafik vore de bästa spelet rockstar gjort.

Ingen struktur och vet inte vad jag svamlar om men jag ber rock*, snälla släpp de i vår så lovar jag att skicka min tjej utomlands två veckor för att få njuta ifred!
2012-08-22, 11:09
Medlem
Vad jag har hört så kommer spelet inte släppas för än 2014. En polares bror jobbar på en spelbutik i staden och de brukar alltid få veta minst ett år innan en ny storsäljare är på G.
2012-08-22, 11:22
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Vad jag har hört så kommer spelet inte släppas för än 2014. En polares bror jobbar på en spelbutik i staden och de brukar alltid få veta minst ett år innan en ny storsäljare är på G.

Bullshit.
2012-08-22, 11:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Frågan är ju vad dom skulle tjäna på att få veta en sån sak ett helt år i förväg, inte direkt att en spelbutik behöver rusta upp butiken inför ett kommande spel, det är ju bara att beställa och ta emot eller har jag fel?

Du kan ju fråga din "polares bror" hur stor sannolikhet det ligger i det han säger, jag håller iallafall fast vid att spelet kommer ut nästa år.
2012-08-22, 12:05
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
2014 låter inte särskilt troligt alls, i slutet av det här eller nästa år låter mer troligt eftersom Rockstar har haft ett bra tag på sig att utveckla spelet och att de börjar släppa mer information nu.
2012-08-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
2014 låter inte särskilt troligt alls, i slutet av det här eller nästa år låter mer troligt eftersom Rockstar har haft ett bra tag på sig att utveckla spelet och att de börjar släppa mer information nu.
Denna vintern TIDIGAST skulle jag säga, det har kommit en enda trailer...
2012-08-22, 12:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Denna vintern TIDIGAST skulle jag säga, det har kommit en enda trailer...

Som jag har sagt förut så kolla på bilderna och kolla på trailern, det ser iallafall ut som att en stor del av spelet är färdigt så det känns ju inte som att det kommer krävas två år till för att finslipa det.

Jag tror att vi snart kommer att få en till trailer med tanke på att det verkar trilla in ett x antal screenshots helt plötsligt och Rockstar sa i en intervju i Januari något i stil med "in a few months there gonna be more exact information" och det tordes väl vara nu då?

Så förhoppningsvis så kommer vi få fler bilder den här veckan, en trailer inom kort så att det släpps inom nästa år tycker jag inte alls låter som en omöjlighet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in