2012-07-05, 08:56
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora16
Helvete, har varit lite skeptisk till Max Payne 3 men det där såg ju riktigt nice ut!

OnT

Som du säger är det lite "tråkigt" att skjuta folk i GTA IV, hade varit en dröm om det var som i MP3 (vad jag sett hittills).
Men, det kanske blir för verkligt för ett spel som GTA, är det något dom bryr sig om? Tidigare har de ju fått kritik för att vara våldsamma osv.

Precis som jag har sagt innan(fast ingen reagerade) så finns det ju ingen som helst rekyl på vapnen i GTA IV, det är något jag skulle vilja se ändring på, speciellt efter att ha spelat BF3 ett tag och att dom nämner det i det länkade MP3 klippet
2012-07-05, 10:01
Bannlyst
Nu måtte det väl ändå snart bli dags? Hur länge ska de hålla på femman
2012-07-05, 10:07
Medlem
Sittkissares avatar
Jag antar att det inte blir någon 1st person-view i femman heller? Kunde åtminstone finnas som val tycker jag. Har lirat en del Driver San Fransisco och biljakter är ju så mycket roligare när man ser i first person. Skulle vara jävligt roligt att springa runt så.
2012-07-05, 11:05
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Jag antar att det inte blir någon 1st person-view i femman heller? Kunde åtminstone finnas som val tycker jag. Har lirat en del Driver San Fransisco och biljakter är ju så mycket roligare när man ser i first person. Skulle vara jävligt roligt att springa runt så.

I bil går det att göra i IV. Personligen tycker jag inte förstaperson skulle vara kul alls. Fan, ni vill ju sabba ett spel med en massa skitgrejer bara för att ni lirar BF och annat. GTA är GTA och inget jävla slagfält.
2012-07-05, 12:37
Medlem
MrMaces avatar
hittade en video som baseras på denna listan: Listan

GTA V - Big News

Ser extremt bra ut Gillar de nya funktionerna om dessa nu stämmer dvs...

Det sägs vara en "läkt" lista av en person som jobbar inom "Playstation magazine" i England, och har sett en gameplay av GTA V från Skottland..
Senast redigerad av MrMace 2012-07-05 kl. 13:03.
2012-07-05, 12:51
Medlem
Sittkissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
I bil går det att göra i IV. Personligen tycker jag inte förstaperson skulle vara kul alls. Fan, ni vill ju sabba ett spel med en massa skitgrejer bara för att ni lirar BF och annat. GTA är GTA och inget jävla slagfält.

I bil ser man ju bara huven. Att se first person sa jag ju var kul i ett bilspel och alltså inte något krigsspel. Dessutom är det skoj även i Skyrim och Dead Island. Inte heller krigsspel. Om GTA skulle vara GTA så skulle vi fortfarande se uppifrån. Alltså börjar det bli dags att uvecklas ytterligare. Och att ha valmöjligheten att se 3rd person eller 1st person skadar ju för fan ingen.
2012-07-05, 13:17
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
I bil ser man ju bara huven. Att se first person sa jag ju var kul i ett bilspel och alltså inte något krigsspel. Dessutom är det skoj även i Skyrim och Dead Island. Inte heller krigsspel. Om GTA skulle vara GTA så skulle vi fortfarande se uppifrån. Alltså börjar det bli dags att uvecklas ytterligare. Och att ha valmöjligheten att se 3rd person eller 1st person skadar ju för fan ingen.
Spela Skyrim eller Dead Island då om det är så jävla roligt. Blir så trött på alla bortskämda snorungar som aldrig blir nöjda, ge fan i att köpa spelet om det ska vara sånt gnäll. Och låt Rockstar köra sitt egna race!
2012-07-05, 14:11
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMace

GTA V - Big News

Det sägs vara en "läkt" lista av en person som jobbar inom "Playstation magazine" i England, och har sett en gameplay av GTA V från Skottland..

Åh fyfan vad sugen jag blev nu. Vettifan hur trovärdig källan är men samtidigt lät allting som ganska realistiska grejer att ha med i spelet. Den som lever får se...
2012-07-05, 14:46
Medlem
Sittkissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Spela Skyrim eller Dead Island då om det är så jävla roligt. Blir så trött på alla bortskämda snorungar som aldrig blir nöjda, ge fan i att köpa spelet om det ska vara sånt gnäll. Och låt Rockstar köra sitt egna race!

Men vafan är det här för jävla fanboygnäll? Du har ingen aning om min ålder. Jag antar att du blev helt rosenrasande så fort rockstar gjorde GTA 3 och gick över till nuvarande view? Bara för att du är uppvuxen med GTA 3 och spelen efter det betyder inte att alla här inne är fjuniga 90-talister och tror att nuvarande view är original. De har utvecklats alltså vore det inte så jävla konstigt om de fortsatte utvecklas. Det var en simpel jävla fråga om någon hade hört någonting och direkt kommer massa grinande skitungar som något jävla försvar som äckliga fanboys. Det är som att ni tror att 3rd person view är det som rockstar games började med. Bara för att inte ni fick spela tidigare rockstarspel för mamma och pappa innan 3an betyder inte att alla ser GTA 3 som något original som aldrig någonsin kommer att utvecklas vidare.
2012-07-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMace

GTA V - Big News

Jävlar om allt det där stämmer.
2012-07-05, 16:23
Medlem
MrMaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Åh fyfan vad sugen jag blev nu. Vettifan hur trovärdig källan är men samtidigt lät allting som ganska realistiska grejer att ha med i spelet. Den som lever får se...

Hoppas den är väldigt trovärdig Antar att vi får veta på GameCom

Citat:
Ursprungligen postat av joka004
Jävlar om allt det där stämmer.

Fasen alltså, hoppas det släpps i år :d

Jag menar, 4ggr större än GTA IV , blir mycket att utforska ;D

EDIT:
Citat:
3: Weapons include the usual arsenal you'd aspect but the flamethrowers, remote mines, laxer trip mines and claymores are included. It is possible now to pick up random objects in a street/buidling to use as a weapon. There is also a museam where it is possible to steal old age swords, axes, etc.

Känns som Dead Rising... Känns ännu mer roligare nu, och mer realistiskt :d
Senast redigerad av MrMace 2012-07-05 kl. 16:28.
2012-07-05, 17:21
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Men vafan är det här för jävla fanboygnäll? Du har ingen aning om min ålder. Jag antar att du blev helt rosenrasande så fort rockstar gjorde GTA 3 och gick över till nuvarande view? Bara för att du är uppvuxen med GTA 3 och spelen efter det betyder inte att alla här inne är fjuniga 90-talister och tror att nuvarande view är original. De har utvecklats alltså vore det inte så jävla konstigt om de fortsatte utvecklas. Det var en simpel jävla fråga om någon hade hört någonting och direkt kommer massa grinande skitungar som något jävla försvar som äckliga fanboys. Det är som att ni tror att 3rd person view är det som rockstar games började med. Bara för att inte ni fick spela tidigare rockstarspel för mamma och pappa innan 3an betyder inte att alla ser GTA 3 som något original som aldrig någonsin kommer att utvecklas vidare.
Okej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in