2011-11-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Awesome1
Kolla vad jag hitta!
http://imageshack.us/f/94/gtavrelease.png/

"We aim not to lose it"
"For sale"
"2405"

Kan det här betyda att spelet släpps 24/05 nästa år?
Vad tror ni?

EDIT: Det är 0:54 in i trailern, spammar ni pauseknappen ser ni den blåa bilen åka förbi^^

Det har inte diskuterats alls på senaste 100 sidorna.
2011-11-05, 18:56
Medlem
Cleptos avatar
Så, har Rockstar gjort något uttal om spelet? När tror ni att den andra trailern kommer ut?
2011-11-05, 19:17
Medlem
iPowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnorlak
En rätt ball grej som en snubbe gjorde på ett annat forum jag browsar.
Jämförelsevideo mellan Gta SA samt Gta V trailern. Alltså hela trailern från Gta V gjord i Gta SA!
http://youtu.be/ftk3f_0WZww

jävla läckert!!
2011-11-05, 20:38
Medlem
Gefreiters avatar
http://i.imgur.com/UjsAz.jpg

Påstådd bild utav Los Santos. Kanske redan postad.
2011-11-05, 21:05
Medlem
BossesPizzerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
http://i.imgur.com/UjsAz.jpg

Påstådd bild utav Los Santos. Kanske redan postad.
Även om den är äkta var det ju inget kul man fick se.
2011-11-05, 21:33
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Även om den är äkta var det ju inget kul man fick se.
Varför inte?
2011-11-05, 22:53
Medlem
Pellenss avatar
En vanlig dag utanför storyn.

Vaknar upp i den feta lyan, går ut på balkongen för att titta till vädret som ser alldeles strålande ut. Går mot garderoben och tar på mig ett par shorts och en t-shirt. Ut ur huset och ner mot garaget där jag passerar den feta "look-a-like Audi R8:an", men en dag som denna får det bli cykeln. Tar mig ner till gymmet som är beläget vid stranden och pumpar upp musklerna, senare vidare mot stranden och tar mig ett dopp i havet. Då det snart börjar bli mörkt tar jag cykeln hemåt och tar på mig ett par finare kläder och hoppar sedan in i r8:an som jag sedan kör ned med in till city. Får syn på en massa folk som köar utanför någon nattklubb, jag kör lite närmare och får syn på namnet Tequila la-la-la(?). Kliver ur bilen och försöker tränga mig före i kön vilket stör portvakten som börjar gå emot mig. Han ger mig en rak höger och sedan en spark i magen, då drar jag till med en vänster som spräcker näsjäveln på fanskapet. Jag lyckas sedan ta mig runt hörnet och in i en gränd där jag planerar att ge fanskapet en omgång utom synhåll för folket runt omkring. Men väl i gränden misshandlar han mig överlägset (inte spenderat tillräckligt med tid på gymmet) och jag inser att jag måste ta till med något annat. Så efter en blåklocka och en sönderslagen käke tar jag upp min ljuddämpade Kalashnikov och sprutar sönder huvudet på honom. Jag hämtar sedan bilen och slänger in honom i bagaget och ger mig mot bergen samtidigt som en härlig klassiker spelas från högtalarna. Väl uppe på berget öppnar jag bagaget, tar tag i honom och slänger ut honom över en klippa, någon minut senare får jag syn på en björn som sliter honom i stycken. Mission Accomplished!

Hoppas!
2011-11-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
En vanlig dag utanför storyn.

Vaknar upp i den feta lyan, går ut på balkongen för att titta till vädret som ser alldeles strålande ut. Går mot garderoben och tar på mig ett par shorts och en t-shirt. Ut ur huset och ner mot garaget där jag passerar den feta "look-a-like Audi R8:an", men en dag som denna får det bli cykeln. Tar mig ner till gymmet som är beläget vid stranden och pumpar upp musklerna, senare vidare mot stranden och tar mig ett dopp i havet. Då det snart börjar bli mörkt tar jag cykeln hemåt och tar på mig ett par finare kläder och hoppar sedan in i r8:an som jag sedan kör ned med in till city. Får syn på en massa folk som köar utanför någon nattklubb, jag kör lite närmare och får syn på namnet Tequila la-la-la(?). Kliver ur bilen och försöker tränga mig före i kön vilket stör portvakten som börjar gå emot mig. Han ger mig en rak höger och sedan en spark i magen, då drar jag till med en vänster som spräcker näsjäveln på fanskapet. Jag lyckas sedan ta mig runt hörnet och in i en gränd där jag planerar att ge fanskapet en omgång utom synhåll för folket runt omkring. Men väl i gränden misshandlar han mig överlägset (inte spenderat tillräckligt med tid på gymmet) och jag inser att jag måste ta till med något annat. Så efter en blåklocka och en sönderslagen käke tar jag upp min ljuddämpade Kalashnikov och sprutar sönder huvudet på honom. Jag hämtar sedan bilen och slänger in honom i bagaget och ger mig mot bergen samtidigt som en härlig klassiker spelas från högtalarna. Väl uppe på berget öppnar jag bagaget, tar tag i honom och slänger ut honom över en klippa, någon minut senare får jag syn på en björn som sliter honom i stycken. Mission Accomplished!

Hoppas!

Hoppas dom säger när ny trailer/release date (officiell) snart!
2011-11-05, 23:19
Medlem
Om före jul så känns VMA i december som ett bra bet.
2011-11-05, 23:42
Bannlyst
Aldrig att det kommer ut i år
2011-11-05, 23:59
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Aldrig att det kommer ut i år
Kan ju alltid hoppas, vore trist om det kommer ut runt sommaren - jävligt mycket skönare att lira på vintern!
2011-11-06, 00:05
Medlem
netopyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Det har inte diskuterats alls på senaste 100 sidorna.

alla kanske inte följt tråden och orkar läsa upp på 240 sidor.

personligen gör det inte SÅ mycket med upprepningar, för nån kanske skiter i att posta nåt intressant för man tror det redan finns i en så lång tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in