Citat:
Ursprungligen postat av moonlight555
sen är det väl i något gta man kör runt i en glassbil och säljer droger? man skulle ju gärna vilja kunna råna banker och affärer och sånt med dra in lite extra stålar,
Om jag inte minns fel så är det i Grand Theft Auto: Vice City som du kan köra glassbil och sälja knark i. Något sådant kanske inkluderas i V också? Kanske kan man gå och möta mörklädda, små diskreta karlar i något av Los Santos hörn om man blir knark sugen i spelet?
Angående att råna banker och affärer så visst, det hade säkerligen inneburit lite extra stålar. Men då ska det också till att pengarna får ett mer omfattande värde i V än i tidigare GTA utgåvor. Känns som att man har råd med allt och lite till efter halva San Andreas/IV/Vice City. Kan dock bli något man tröttnar snabbt på, efter att ha rånat den lokala banken femton gånger.
Hade varit lagom sexigt om man hade ett HQ där gänget man
ev. ingår i samlas. Så kan man hämta typ en skåpbil och köra ett gäng på sisådär 9 pers till andra sidan stan där rivalerna hänger och skapa världens jäkla kaos. Tänk er sedan när snuten kommer med kravall utrustning, hundar och pepparspray. Fyfan vilket spel det hade varit!
Utöver följande önskar jag även att man kan pimpa bilar som i San Andreas, för att göra bilen mer till sin egen. Att gymen återinförs känns som en självklarthet, även om vi aldrig kan vara säkra.
Kanske bättre pubar? Fyllan i såväl Red Dead Redemption och IV kan ju bli så många gånger bättre. Tänk er att starta värsta bråket på krogen och sedan ta upp luren och ringa in gänget.
Små trevligt om man kan spela på hästar också.
Jag förutsätter att man ingår i ett gäng i spelet.