2012-01-17, 14:28
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Detta är inget jävla need for speed. Det räcker med en biltvätt som byter färg åt en.
Biltvätten byter inte färg på bilen, däremot gör pay-n-spray det Rätt ska vara rätt..
2012-01-17, 14:33
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Detta är inget jävla need for speed. Det räcker med en biltvätt som byter färg åt en.

Ditt tjackmongo, vi spekulerar bara. Du behöver ju inte gå ragemode. För övrigt tycker jag också att dom ska införa TransFender och dylikt så man kan göra sina bilar "egna".
2012-01-17, 16:00
Avslutad
Ser fram emot spelet somfan! Nån som tror sig veta när det kommer ut? Nu i vår? I höst? Nästa år?
2012-01-17, 16:40
Medlem
Jaha, nu har dom visst flyttat fram Max Payne ytterligare två månader fram till Maj.
Kan detta betyda att GTA V info kommer dröja extra länge?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/20071/max-payne-3-coming-to-xbox-360-playstation-3-and-pc-this-may.html
Senast redigerad av Zorrowz 2012-01-17 kl. 16:44.
2012-01-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Jaha, nu har dom visst flyttat fram Max Payne ytterligare två månader fram till Maj.
Kan detta betyda att GTA V info kommer dröja extra länge?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/20071/max-payne-3-coming-to-xbox-360-playstation-3-and-pc-this-may.html

vafan också ! åh nu vart ju den tanken förstörd ! fuck !!
2012-01-17, 17:12
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Så du menar att Gta San Andreas var en kopia på Need For Speed eller vadå?

Och vilken biltvätt byter färg på ens bil...

Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Redan när man köper fordonet borde man kunna modifiera det(välja färg, luftventiler på motorhuven stripes, vinge bak på, olika varianter av bak och framlyktor, sideskirts, färg på fälgar och däck samt olika varianter av fälgar och däck plus om man vill ha dekaler på bilen,eller motorcyken + andra fordon som går att köpa), krockar man etc så att det behöver lagas kan man åka till en transfender, eller pay n spray + (Pay n spray + är påhittat, och fungerar som en transfender, men är konkurrent) och även där modifiera fordonet som man vill, detta bör även gälla motorcycklar, vissa motorcyklar har ju sportigare modeller, eller kommer med eller utan resväskor på sidan av hojjen. Biltvätt borde finnas också.

Det fetstilta: Det där är det löjligaste jag läst och hör hemma i Need for Speed.

Vad är det som är svårt att förstå

och mitt misstag, pay n spray byter färg och inte biltvätt, men pay n spray räcker för mig.
Senast redigerad av James-Michael-Michaels 2012-01-17 kl. 17:14. Anledning: g
2012-01-17, 17:13
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Biltvätten byter inte färg på bilen, däremot gör pay-n-spray det Rätt ska vara rätt..

you are so right, my mistake. Dock var det inte det viktigaste i mitt inlägg.
2012-01-17, 18:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Det fetstilta: Det där är det löjligaste jag läst och hör hemma i Need for Speed.

och mitt misstag, pay n spray byter färg och inte biltvätt, men pay n spray räcker för mig.

Som sagt, vi spekulerar bara. Jag gillade hur man kunde fixa bilarna i SA, men du verkar jävligt tråkig, för helvete, hela meningen med GTA är att det ska vara roligt. SA roligt ska det vara, det ska vara "over the top", inte som GTA IV där allt är grått och tråkigt, finns ju inget att göra när man har klarat ut storyn. Som jag för övrigt har gjort 5 gånger eller något för att se hur alla uppdrag påverkar storyn.
2012-01-17, 18:36
Medlem
Bongmons avatar
Citat:

Det finns ju en transfender i SA. Det vill ja se igen på fler lokations. Men det behöver inte finnas så mycket mer tillval än i SA.
2012-01-17, 19:30
Medlem
Yamals avatar
http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/gta-v
Ny trailer eller är jag bara efter?
2012-01-17, 19:40
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/gta-v
Ny trailer eller är jag bara efter?