2011-12-30, 20:10
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag förstår inte varför en del klagar på spelet med kommentarer som va bara en stad utan landsbyggd etc. Ser fram emot ett toppenspel med frihet att upptäcka spelvärlden även om det är en stad utan landsbyggd. Det är faktiskt mycket jobb bakom utvecklingen, förstår heller inte varför många tyckte att IV:an var så tråkig, kom igen se positivt detta är faktiskt en tråd som borde se positivt på spelet, eftersom dem flesta här är väldigt förtjusta i gta.

Jag menar inte att folk ska sluta spekulera det är bara kul, men när folk ska klaga på saker som andra spekulerar och tror kommer vara med. Relaxa och se fram emot ett riktigt bra och utvecklat tidsfördriv istället.
2011-12-30, 22:14
Medlem
Tyvärr är det inne att vara Hater , allt ska hatas speciellt sådant som andra tycker verka intressant , då är man tydligen tuff
2011-12-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Jag förstår inte varför en del klagar på spelet med kommentarer som va bara en stad utan landsbyggd etc. Ser fram emot ett toppenspel med frihet att upptäcka spelvärlden även om det är en stad utan landsbyggd. Det är faktiskt mycket jobb bakom utvecklingen, förstår heller inte varför många tyckte att IV:an var så tråkig, kom igen se positivt detta är faktiskt en tråd som borde se positivt på spelet, eftersom dem flesta här är väldigt förtjusta i gta.

Jag menar inte att folk ska sluta spekulera det är bara kul, men när folk ska klaga på saker som andra spekulerar och tror kommer vara med. Relaxa och se fram emot ett riktigt bra och utvecklat tidsfördriv istället.

Fast landsbygd är det ju.
2011-12-31, 14:58
Medlem
Citat:

Håller med. Det finns knappt något mer välgjort spel i denna kategorin så vi ska vara glada för att de lägger ner så mycket tid och kommer leverera ett av årets bästa spel. : ) GTA IV hamnade ju där och detta kommer inte vara något undantag.

Jag ser väldigt fram emot att det kommer vara soligt och ge en frisk upplevelse. Älskade GTA Vice City just för miljön och detta kommer ha samma typ av miljö. Så jag kommer garanterat gilla GTA V mest i serien.
2011-12-31, 20:01
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:

Fyran var härlig. Var som en god bok, där det känns tråkigt att det är slut.
Jag såg bara två downs med fyran. Jag kunde aldrig klättra upp i helikoptern och dessutom tyckte jag lost and damned storyn var kass.

Ed:glömde prisa alla härliga radiokanaler och sköna musik.

För femman hoppas jag på mer med en hjälte man blir personlig med. Typ belic.
Mer interaktion. Sidomissions med brudar och kompisar.
En större värld och en längre story, så är jag skitnöjd.
Senast redigerad av DRPOE 2011-12-31 kl. 20:03.
2012-01-01, 17:42
Bannlyst
har inte orkat kollat igenom allting om denna bild redan har blivit länkad.

men här är iaf en bild på mapen och ett ingame footage på kanske huvudpersonen..hmm

http://www.dsogaming.com/news/gta-v-map-leaked/

EDIT: dock så står det på sidan att detta kanske inte är 100% säkert att det är gta v, det kan också var gta iv moden.
Senast redigerad av javaman123 2012-01-01 kl. 17:45. Anledning: glömde skriva en grej
2012-01-01, 18:25
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javaman123
har inte orkat kollat igenom allting om denna bild redan har blivit länkad.

men här är iaf en bild på mapen och ett ingame footage på kanske huvudpersonen..hmm

http://www.dsogaming.com/news/gta-v-map-leaked/

EDIT: dock så står det på sidan att detta kanske inte är 100% säkert att det är gta v, det kan också var gta iv moden.

Det är fake, har inga källor på det men det är med 99,9% säkerhet fake
2012-01-01, 18:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är fake, har inga källor på det men det är med 99,9% säkerhet fake
Du menar att du tror att det är fake med andra ord.
2012-01-01, 18:38
Bannlyst
jo gjorde mer research på dessa bilder och dem är fake, ingen vet vart dem fått dem här bilderna ifrån men troligen från gta iv SA modden.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=e_UUk9RGobk, kolla på denna video och på hans andra videos.
Senast redigerad av javaman123 2012-01-01 kl. 18:47. Anledning: glömde skriva en grej
2012-01-02, 01:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du menar att du tror att det är fake med andra ord.

Ja, allt som inte läggs upp på Rockstars officiella hemsida tror jag är fake
2012-01-02, 01:30
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ja, allt som inte läggs upp på Rockstars officiella hemsida tror jag är fake
Det håller jag med om. Påpekade mest termonologin du använde.
2012-01-02, 12:20
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrking123
men dom e visst ett gäng det e inte några killar som hänger runt dom brukar stå kanske 2-3 st och prata slår man en så går den andra på senare dom om dom slår varandra så gör dom inget

Du hör hemma på fragbite, inte här på flashback. Var bara tvungen att uttrycka mig, får be om ursäkt för att jag inte tillförde någonting i tråden.

Längtar dock fruktansvärt mycket efter GTA V och har nyligen inhandlat en PS3 konsoll som jag har tänkt spela GTA V på. Ser mycket fram emot detta och sedan trailern från E3 släpptes har jag verkligen bllivit otålig. Vill spela nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in