2011-12-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Tycker alla borde titta in Rockstar Norths hemsida, hur fan kan ni missa detta?

Kollat. Vad ska ha missats?
2011-12-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Tycker alla borde titta in Rockstar Norths hemsida, hur fan kan ni missa detta?

Vi skyller på julen så är det bra sen. Det måste ju alltså betyda att det inte är långt kvar? Och att andra kvartalet inte är helt omöjligt.
2011-12-27, 21:48
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag har aldrig varit so opeppad.

Åj

Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Varför?
Det är inget nytt som lockar. Varken stämning, grafik eller storlek. Blev riktigt besviken när det visade sig bara handla om Los Santos. Tror serien är på upphällningen nu.
2011-12-27, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Åj

Det är inget nytt som lockar. Varken stämning, grafik eller storlek. Blev riktigt besviken när det visade sig bara handla om Los Santos. Tror serien är på upphällningen nu.

Fast det kan du ju inte veta. Det är ju landsbygd. Och säkert så finns det några mindre städer. Och mindre städer i V borde vara ganska mycket större än än SA. Dom säger ju dessutom att det kommer att bli det största och mest ambitiösa spelet dom har gjort. Vänta och se, det kommer nog bli grymt. Avfärda det inte innan vi har fått mer info ..
2011-12-28, 00:21
Medlem
SKulle någon kunna vara snäll o berätta vad det står för viktig information på Rockstar Norths hemsida? Har kollat men ser inget särskilt.
2011-12-28, 18:19
Medlem
Tar man friheten i GTA SA och grafiken ifrån GTA IV och lägger till ansiksrörelserna ifrån LA Noire och djuren tillsammans med omgivningarna ifrån Red Dead Redemption kryddat med GTAs råhet och komedi så kan man inte annat än få det ultimata spelet iallfall för mig

Ge mig GTA V!
2011-12-29, 00:30
Medlem
smides avatar
Än sen att det bara är Los Santos med omnejd? Kvalitet framför kvantitet. Ser hellre en riktigt bra och detaljerad stor stad med landsbygd än tre stora tomma städer med en känsla av Just Cause 2 eller motsvarande.
Nästa generation tror jag vi kan få se gigantiska, detaljerade ytor.
Nu är ytorna bara stora och detaljerade.
2011-12-29, 14:44
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok

Håller med, vad är det vi ska ha missat?
Hajjar ju knappt hur den irriterande hemsidan fungerar
2011-12-29, 14:55
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Än sen att det bara är Los Santos med omnejd? Kvalitet framför kvantitet. Ser hellre en riktigt bra och detaljerad stor stad med landsbygd än tre stora tomma städer med en känsla av Just Cause 2 eller motsvarande.
Nästa generation tror jag vi kan få se gigantiska, detaljerade ytor.
Nu är ytorna bara stora och detaljerade.

Får ta och hålla med.
Detta verkar också mycket bättre än det smått tarvliga GTA IV, där man knappt kunde göra något skoj och "over the top" som i San Andreas.
2011-12-29, 19:25
Medlem
Poddes avatar
Spelbutiken jag brukar handla spel från skriver att spelet kommer 23.03.2012.

Funderar på att skicka att mail och fråga varifrån dom fått den informationen.

Kanske man borde göra en bokning också.

Länk:

http://www.vpd.fi/tuote/26395/160/55/XBOX360/Toiminta/Grand%20Theft%20Auto%20V%20(GTA%20V)%20Xbox%20360

EDIT: För att klargöra är jag inte alls och litar på deras information eftersom ingen annan sagt något, men skulle vara kul att veta vad dom grundar datumet på.
2011-12-29, 19:38
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Spelbutiken jag brukar handla spel från skriver att spelet kommer 23.03.2012.

Funderar på att skicka att mail och fråga varifrån dom fått den informationen.

Kanske man borde göra en bokning också.

Länk:

http://www.vpd.fi/tuote/26395/160/55/XBOX360/Toiminta/Grand%20Theft%20Auto%20V%20(GTA%20V)%20Xbox%20360

EDIT: För att klargöra är jag inte alls och litar på deras information eftersom ingen annan sagt något, men skulle vara kul att veta vad dom grundar datumet på.

Edit : Missförstod dig, trodde du menade spelbutiken.se
Förmodligen bara ett datum taget ur luften.
Senast redigerad av smide 2011-12-29 kl. 19:41.
2011-12-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok

Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Håller med, vad är det vi ska ha missat?
Hajjar ju knappt hur den irriterande hemsidan fungerar

Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar North
ROCKSTAR NORTH, the award winning developer behind Grand Theft Auto, is looking to expand their experienced and talented teams working out of the studio in Edinburgh . For the successful candidate we offer a highly competitive salary, a working environment second to none and an extensive benefits package.

At Rockstar North we like to receive and would encourage direct applications from candidates.
CURRENT POSITIONS

C# Programmer: Audio Department | Junior Character Animator | Character Animator | Production Associate | Physics Programmer | Multiplayer Gameplay Programmer | Information Systems Developer | Game Analyst | Web Developer | Systems Engineer | Mission Scripter | Graphics Programmer | Environment Artists | AI Programmer | Games Tester

Dom söker lite folk. Jag reagerade på "Games tester", kan det betyda att spelet börjar närma sig?

Någon som är bättre på att analysera kan ju läsa genom lite:P.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in