2011-11-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakikurarumasu
Vi vet inte något ännu hur de har lagt upp spelet så det är svårt att dra slutsatser redan nu. Men det hade vart kul om R* hade gjort en parodi på arnold schwarzenegger med flera

Nä, det har du rätt i. Haha, Arnold-parodier kan man aldrig få för mycket om. Men det känns väl tveksamt att det kommer. Arnold är väl inte guvenör längre om jag inte minns fel.
2011-11-10, 19:42
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Jo "han" vars röst folk yrat om att det är Ray Liotta (igen) och Clifton Collins JR, och vars utseende folk har yrat om att det är Tommy Vercetti.

Inte en siffra rätt som vanligt.

Det är ju för satans i dagsläget mer en spekulationstråd än annat.
Jahopp det var inte Ray Liotta eller Clifton Collins, och huvudkaraktären (en av dom?) är inte Tommy Vercetti. Vad är problemet?
Nu har vi fått ganska starka bevis på vem protagonisten är i verkligheten, och det är ju trevligt.
En sak om någon påstår sig ha rätt, men att argumentera med sina egna tankar om något som kan eller inte kan stämma är det väl inget fel på.

Vad är det som man nu med källor kommit fram till?

Att det utspelas i Los Santos med tillhörande omgivning, inte i SF eller LV.
Att protagonisterna inte är karaktärer tidigare kända från GTA serien.
Att man nyttjar facial-motion tekniken från La Noire.
"Ned Luke" som den äldre mannen, spelbar karaktär eller ej ännu inte bekräftat.

Något mer?
2011-11-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89
Jahopp det var inte Ray Liotta eller Clifton Collins, och huvudkaraktären (en av dom?) är inte Tommy Vercetti. Vad är problemet?
Nu har vi fått ganska starka bevis på vem protagonisten är i verkligheten, och det är ju trevligt.
En sak om någon påstår sig ha rätt, men att argumentera med sina egna tankar om något som kan eller inte kan stämma är det väl inget fel på.

Något mer?

Att det ska vara R* största och mest ambisiösa spel någonsin, vad nu det betyder. Att det är en stor karta? Eller att storyn ligger på 60 timmar? Vem vet.
2011-11-10, 20:40
Medlem
Citat:

Något mer?

Du ser i trailern att han är en spelbar karaktär, går att skriva en avhandling till idiotförklaring om dig om du skall försöka argumentera för att så ej är fallet.

"Egna tankar" Varför inte bara skriva FRIA FANTASIER istället eftersom det är vad det är till 99,9% och då det saknar reell basis så vad fan är poängen egentligen?
2011-11-10, 21:19
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Du ser i trailern att han är en spelbar karaktär, går att skriva en avhandling till idiotförklaring om dig om du skall försöka argumentera för att så ej är fallet.

"Egna tankar" Varför inte bara skriva FRIA FANTASIER istället eftersom det är vad det är till 99,9% och då det saknar reell basis så vad fan är poängen egentligen?

Skriv du din doktorsavhandling i BS om du nu så vill.
Vad gör du överhuvudtaget i en spekulations tråd med tanke på din inställning?

Vad vet du om vilken roll han innehar i spelet, arbetar du på Rockstar?
Nej du kmr med FRIA FANTASIER/ egna tankar utifrån vad du sett i trailern, om det stämmer eller ej kan bara tiden, nästa trailer, eller rockstar själva utvisa. Även om det är ett mkt möjligt scenario har du noll koll i sammanhanget.

Sen kan du väl ta din attityd och omarbeta den till något produktivt och positivt, men jag förmodar att din sociala kompetens hindrar dig från det, eller?
2011-11-10, 21:26
Medlem
Livet hade varit så gött om denna fantastiska produkt släpps imorgon.
2011-11-10, 21:37
Medlem
Citat:
Skriv du din doktorsavhandling i BS om du nu så vill.
Vad gör du överhuvudtaget i en spekulations tråd med tanke på din inställning?

Vad vet du om vilken roll han innehar i spelet, arbetar du på Rockstar?
Nej du kmr med FRIA FANTASIER/ egna tankar utifrån vad du sett i trailern, om det stämmer eller ej kan bara tiden, nästa trailer, eller rockstar själva utvisa. Även om det är ett mkt möjligt scenario har du noll koll i sammanhanget.

Sen kan du väl ta din attityd och omarbeta den till något produktivt och positivt, men jag förmodar att din sociala kompetens hindrar dig från det, eller?

Det är inte en spekulationstråd längre, när trådstartaren gjorde den så var det döden för "spekulationstråden" den gamla skittråden sammanfogades dock med denna (dvs alla era gamla skitinlägg med drömmar och förhoppningar bakades in)

Du ser i trailern att han är en huvudkaraktär och antingen den enda eller en av flera protagonister (sättet Rockstar gjort samtliga trailers för tidigare spel, befäster honom som sådan) det du försöker argumentera för eller kräkas ur dig icke-argument om går att likna vid argumentation år 2011 om att jorden är platt, det enda du gör är skjuter dig själv i foten.

Så det är inga "fria fantasier" överhuvudtaget, eftersom det finns mer än tillräcklig evidens för att det förhåller sig på det viset (OCH INGEN FÖR MOTSATSEN)

Men vill du fortsätta idiotförklara dig själv, så kapar jag mer än gärna verbalt händerna av dig och ber dig klappa högre ponken.

Vet du vad en logisk tankekedja är för något?, eller får ni ej lära er sådant i skolorna idag?, enkel matte då du vet 1+1 = 2 (inte 5 som du argumenterar för)

Att hata och ha nolltolerans rent generellt för idioter och ignorant patrask har noll att göra med någon "social kompetens" f.ö, vad kommer härnäst skall du försöka använda "cp" som skällsord?

Att idiotförklara sitt motstånd finns det väldigt god evidens för är en ytterst effektiv retorik att föra, du kan få ett a4 med namn om du vill på människor som byggt hela karriärer på just sådant.

Något mer du tänkt kväst ur dig eller är du att betrakta som avskriven och längst bak i ledet igen nu (förslagsvis tar du och sväljer ditt internet-ego och stoppar ner det i byrålådan igen)
2011-11-10, 22:04
Medlem
Citat:
Det är inte en spekulationstråd längre, när trådstartaren gjorde den så var det döden för "spekulationstråden" den gamla skittråden sammanfogades dock med denna (dvs alla era gamla skitinlägg med drömmar och förhoppningar bakades in)

Du ser i trailern att han är en huvudkaraktär och antingen den enda eller en av flera protagonister (sättet Rockstar gjort samtliga trailers för tidigare spel, befäster honom som sådan) det du försöker argumentera för eller kräkas ur dig icke-argument om går att likna vid argumentation år 2011 om att jorden är platt, det enda du gör är skjuter dig själv i foten.

Så det är inga "fria fantasier" överhuvudtaget, eftersom det finns mer än tillräcklig evidens för att det förhåller sig på det viset (OCH INGEN FÖR MOTSATSEN)

Men vill du fortsätta idiotförklara dig själv, så kapar jag mer än gärna verbalt händerna av dig och ber dig klappa högre ponken.

Vet du vad en logisk tankekedja är för något?, eller får ni ej lära er sådant i skolorna idag?, enkel matte då du vet 1+1 = 2 (inte 5 som du argumenterar för)

Att hata och ha nolltolerans rent generellt för idioter och ignorant patrask har noll att göra med någon "social kompetens" f.ö, vad kommer härnäst skall du försöka använda "cp" som skällsord?

Att idiotförklara sitt motstånd finns det väldigt god evidens för är en ytterst effektiv retorik att föra, du kan få ett a4 med namn om du vill på människor som byggt hela karriärer på just sådant.

Något mer du tänkt kväst ur dig eller är du att betrakta som avskriven och längst bak i ledet igen nu (förslagsvis tar du och sväljer ditt internet-ego och stoppar ner det i byrålådan igen)
du verkar bränndare än kim k dampunge

tagga ner på adhdn nu, ok?
2011-11-10, 22:06
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:

Åh... evidens, måste ha tagit dig en stund att hitta en högtravande synonym för bevis, Grattis, måste ha gått bra på högskoleprovet.
Hahaha du är bara pinsam, du får tro precis vad du vill om mig, patrask och idioter och rent generella uppdaganden. Ditt sociala förfarande säger mkt om din sinnesstämning, och med alla dina fint inbakade okvädingsord kommer du väldigt långt.
Som den stora tråden om GTA V är det praktiskt taget en renodlad spekulationstråd, speciellt som dom enda konkret styrkta fakta är en trailer på 1.24min som inte säger jättemkt.

Men visst du kan ju fortsätta bete dig som en förvuxen bebis när andra människor uttrycker sina åsikter, för att dom enligt din uppfattning inte stämmer. Är du från Lybien eller?
2011-11-10, 22:34
Medlem
Citat:
Åh... evidens, måste ha tagit dig en stund att hitta en högtravande synonym för bevis, Grattis, måste ha gått bra på högskoleprovet.
Hahaha du är bara pinsam, du får tro precis vad du vill om mig, patrask och idioter och rent generella uppdaganden. Ditt sociala förfarande säger mkt om din sinnesstämning, och med alla dina fint inbakade okvädingsord kommer du väldigt långt.
Som den stora tråden om GTA V är det praktiskt taget en renodlad spekulationstråd, speciellt som dom enda konkret styrkta fakta är en trailer på 1.24min som inte säger jättemkt.

Men visst du kan ju fortsätta bete dig som en förvuxen bebis när andra människor uttrycker sina åsikter, för att dom enligt din uppfattning inte stämmer. Är du från Lybien eller?

Jo, försök helst göra det till en rasfråga och angrip sedan andra sidans bildningsnivå. Flashigt hotmail nick du har f.ö är det en kvarleva från lunarstorm eller?

Det enda du själv hitills lyckats styrka är att du inte besitter överdrivet mycket kunskap rent generellt om hur olika bevisformer ser ut och tar sig uttryck. Och om respekten var -1 förut så ligger den -10 nu efter "lybien" kommentaren.

Tack för att du ställt det bortom rimligt tvivel att du är sk. "skitfolk" och att du skall behandlas som sådant.

Inte jag av oss två som inte klarar av att höra skillnaden på en latin-amerikansk dialekt och en vanlig amerikansk sådan, du kan få en ledtråd människor från latin-amerika betonar orden på ett väldigt särskilt och särpräglat vis, om du frågar människor som växt upp under sådana familjeförhållanden så kommer dom berätta för dig att det är fruktansvärt svårt att få bort dessa betoningar.

Men hur var det nu, du angrep min bildningsnivå?

Skall vi dra upp tidigare trailers f.ö och prata lite om det där med "hur mycket dom säger", kan du din RS historik så vet du att man har kunnat plockat mängder med information bara från genom att tolka innehållet, detta är inget undantag. Men som sagt fortsätt du argumentera mot relativitetsteorin och dyl.

"Clifton Collins JR" eller hur var det nu?, jävla åsna.
2011-11-10, 22:40
Medlem
vis avatar
Citat:
tjafs... evidens... osv
Ååh, vad roligt det skulle vara om du har fel i allting du har yttrat dig om i den här tråden. Jag rent av hoppas att du har fel, så att du ska bli så ägd. Du vet inte mer eller mindre än andra i tråden, så sluta hävda att du är så säker på allt.
2011-11-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vi
Ååh, vad roligt det skulle vara om du har fel i allting du har yttrat dig om i den här tråden. Jag rent av hoppas att du har fel, så att du ska bli så ägd. Du vet inte mer eller mindre än andra i tråden, så sluta hävda att du är så säker på allt.

Skulle mer än gärna sätta kontot på att saker överenstämmer bara för att få väck skitfolket ovan, och gör din research, jag var personen som grävde fram castingsheeten för MGS3 back in the day, och fick sen sitta och lyssna på er idioter i över ett års tid när ni med fingrarna i öronen satt och skrek "LALALALALA DET ÄR SOLID SNAKE LALALALALALA DET ÄR SOLID SNAKE"

Jag ger mig inte ut där jag inte bottnar, och jag öppnar ALDRIG munnen om jag inte har på fötterna. (gäller samtliga forumkategorier där jag är aktiv) Överlåter lögnerna,fantasierna och påhitten till er skitfolk.

Så tyvärr, inga "smileys" och "ägd" är jag rädd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in