2011-11-09, 18:09
Medlem
Roesnaes11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkcrate
Var en röd markering där det stod "Obs! Releasedate not set" :P

haha. den var så stor att jag inte såg den.. sorry
2011-11-09, 18:19
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mthrfckr.
Det blir nog minst lika snyggt som RDR skulle jag tro.
Däremot har jag väldigt svårt att se hur det ska kunna bli lika bra!

Det tror inte jag, men vi får väl se Lika bra blir det säkerligen, dom lär ju inte lägga mindre krut på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av leole
http://youtu.be/6y0qiDkM4E0

ser bra ut!!! - längtar!!

Nu har du länkat till trailern i alla dina inlägg här, du tror inte att folk redan har sett den? Är snudd på reklam snart.
2011-11-09, 18:51
Medlem
Hafsols avatar
Jag tyckte att trailer såg sjukt bra ut! Man lär ju kunna köpa hus, som i Vice city, med tanke på att han säger nåt i stil med "I bought a big new house" och någon som sätter ner en For sale skylt i marken. Någon annan som la märkte till zeppelinarna? Kan ju hoppas på att man får använda dom.
2011-11-09, 22:00
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hafsol
Jag tyckte att trailer såg sjukt bra ut! Man lär ju kunna köpa hus, som i Vice city, med tanke på att han säger nåt i stil med "I bought a big new house" och någon som sätter ner en For sale skylt i marken. Någon annan som la märkte till zeppelinarna? Kan ju hoppas på att man får använda dom.

Eller iallafall kunna skjuta ner dom! Har alltid velat se en zeppelinare fisa iväg som en ballong man släpper luften ur
2011-11-09, 22:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Eller iallafall kunna skjuta ner dom! Har alltid velat se en zeppelinare fisa iväg som en ballong man släpper luften ur

Fantastiskt. Ett pistolskott i röven på den och sen pruttar den, mycket bra.
2011-11-10, 01:01
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Oh, the humanity!
2011-11-10, 09:57
Medlem
Den äldre mannens röst är mer eller mindre nu identifierad som tillhörandes "Ned Luke"

http://www.imdb.com/video/demo_reel/vi174889497/

Och detta torde då antagligen vara karaktären i spelet vid namn Albert Da Silva.

(och för dom dumma nog att tvivla finns det twitter screenshots där släktingar reagerar över hur häpna dom blev att höra hans röst över trailern.)

http://oi42.tinypic.com/255m73b.jpg

Som ni ser använder man L:A Noire tekniken igen.

Dan Hauser sa också i en intervju med Gamespot att man kommer försöka röra sig i riktning ifrån att använda "kändisars" röster till sina spel, vilket vi såg redan i IV och igen nu i V.
Senast redigerad av dip 2011-11-10 kl. 10:07.
2011-11-10, 15:32
Medlem
Zup med tystnaden?, krashlandade era "ghettodrömmar" nu helt och hållet när spelets protagonist kommer vara (iallafall en av dom) en herre i medelåldern?
2011-11-10, 16:12
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Zup med tystnaden?, krashlandade era "ghettodrömmar" nu helt och hållet när spelets protagonist kommer vara (iallafall en av dom) en herre i medelåldern?
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det du vill att folk ska säga? Vi visste ju redan att den karaktären är en av huvudpersonerna.
Senast redigerad av crillecrille 2011-11-10 kl. 16:17.
2011-11-10, 16:16
Medlem
Citat:
Den äldre mannens röst är mer eller mindre nu identifierad som tillhörandes "Ned Luke"

http://www.imdb.com/video/demo_reel/vi174889497/

Och detta torde då antagligen vara karaktären i spelet vid namn Albert Da Silva.

(och för dom dumma nog att tvivla finns det twitter screenshots där släktingar reagerar över hur häpna dom blev att höra hans röst över trailern.)

http://oi42.tinypic.com/255m73b.jpg

Som ni ser använder man L:A Noire tekniken igen.

Dan Hauser sa också i en intervju med Gamespot att man kommer försöka röra sig i riktning ifrån att använda "kändisars" röster till sina spel, vilket vi såg redan i IV och igen nu i V.

Dom är väldigt lika faktiskt. Lyssnade inte på rösten, men det stämmer säkert.

Men det är lite synd att dom tar bort kändisar. Jag gillade det i T.ex SA att några mer eller mindre kända skådespelare gjorde mindre roller. Men jag vill inte ha kändisar i så stora roller, då blir det ju att man förknippar rösten med någon annan person. Men i mindre så är det helt ok.

Sen förstår jag R* också. Man vill väl inte att deras spel ska bli förknippat med vissa kända personer.

Citat:

Haha, det kan vara så. Själv har jag nästan andats GTAV sedan trailern släpptes så jag kände att det var dags och ta en liiiten paus
2011-11-10, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det du vill att folk ska säga? Vi visste ju redan att den karaktären är en av huvudpersonerna.

Jo "han" vars röst folk yrat om att det är Ray Liotta (igen) och Clifton Collins JR, och vars utseende folk har yrat om att det är Tommy Vercetti.

Inte en siffra rätt som vanligt.
2011-11-10, 17:17
Medlem
kakikurarumasus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Men det är lite synd att dom tar bort kändisar. Jag gillade det i T.ex SA att några mer eller mindre kända skådespelare gjorde mindre roller. Men jag vill inte ha kändisar i så stora roller, då blir det ju att man förknippar rösten med någon annan person. Men i mindre så är det helt ok.

Vi vet inte något ännu hur de har lagt upp spelet så det är svårt att dra slutsatser redan nu. Men det hade vart kul om R* hade gjort en parodi på arnold schwarzenegger med flera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in