2011-11-02, 17:40
Medlem
Såg ut som en trailer för The Sims
2011-11-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Det var GTA IV ja, vem säger att det också gäller GTA V?

Själv hoppas jag på Tommy Vercetti.. jag menar. En rik medelålder, fd-kriminell flyttar till San Andreas.. inte omöjligt. Men samtidigt säger han "For the weather, i guess". Vädret ägde väl på Vice City?
Eftersom det redan finns tecken på att exempelvis folk från GTA IV kommer vara med i GTA V.
Du och andra kommer bli mycket besvikna.
Medlem
Quennevilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Ser onekligen ut så. Staden påminner också om Miami. Men hoppas bara inte de drar kartan direkt över från San Andreas!
Vadå påminner om Miami? Såg vi samma trailer eller vilken stad pratar du om?

Sen säger Vercetti att han flyttade från Miami till LA pga vädret. Hm? Inte jättestor skillnad annat än luftfuktigheten då...
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Rockstar has stated GTA IV was in a different "universe" to the III series and would not feature characters from the previous games.
Alltså är det knappast CJ eller Vercetti i spelet.
CJ är med i GTA IV. Han från trean är också med i nåt senare spel och oavsett om det där hade varit deras policy (som de inte hållit isf.) så kan de ju ändra sig.

Tror som någon skrev innan att man får se en trailer för varje stad. Ge oss ett releasedatum nu för fan!
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Frågan är om det är Ray liotta som gjorde rösten till Tommy Vercetti, han hamnade ju i en tvist
med rockstar om pengar. Han tyckte han fick för lite betalt jämfört med hur mycket spelet sålde.

Skulle ju kunna vara en "voice-double" för att efterlikna Liottas röst.
Men jag tror att Liotta själv inser, särskild i samband med dom skitfilmerna han dessvärre spelat i på sista tiden, att detta är en guldgruva.
Även Rockstar förstår tyngden som hans namn ger... Bara att vänta och se.
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
någon som vet nåt om realeasedatumet än?

Drar till med 25:e november 2011.
2011-11-02, 17:42
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
NEJ DU.
"theard"

Bli inte ledsen i ögat, jag gillar GTA serien, jag har alla spelen förutom IV:an.
Förmedlade bara vad jag tyckte om att Rockstar har alla dessa skitaktiviteter i dom nya GTA spelen.

Det börjar se ut som Second Life eller något liknande.

vad är problemet med att ha så många funktioner så möjligt? det är fortfarande gta liksom dvs brutalt.
Medlem
GTA: San Andreas första trailer visade också bara bilder från Los Santos-området. Förmodligen så att de inte hunnit skapa de andra städerna än.

http://www.youtube.com/watch?v=Pze6mdhnBLM&feature=player_embedded
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twins11
Såg ut som en trailer för The Sims

Ja, jag börjar undra om Will Wright är producent för 5:an?
Trailern visar inte det bästa med GTA spelen direkt.
Medlem
crillecrilles avatar
Troligtvis gömmer sig ett releasedatum eller datum för nästa trailer någonstans i videon. HITTA DET!
2011-11-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
CJ är med i GTA IV. Han från trean är också med i nåt senare spel och oavsett om det där hade varit deras policy (som de inte hållit isf.) så kan de ju ändra sig.

Tror som någon skrev innan att man får se en trailer för varje stad. Ge oss ett releasedatum nu för fan!
Nej, CJ är INTE med i GTA IV. Du har fel.

GTA IV och framåt är en helt ny generation. INGA tidigare karaktärer kommer vara med.
Däremot kommer vi se folk från GTA IV i GTA V.

Jo han från trean är med i san andras. Men de två spelen tillhör samma generation.
2011-11-02, 17:43
Medlem
En teori på release datum kan vara 24/5. Vid 55 sek in i trailern, när en kille slår ner en for sale skylt, o man tittar på trottoarkanten, så står det 2405. Bara en spekulation, men Rockstar är ju lite luriga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in