2013-09-09, 11:26
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Du har inga problem med innehållet i spelet så att säga och att barnen spelar det?

Barnen? De har ingenting med detta att göra! Får bli pappas lilla hemlighet!!

Med andra ord, det skall spelas när ungarna lagt sig och pappa kan varva ner med en kall pilsner och lite GTA!
2013-09-09, 11:26
Medlem
SilentVictorys avatar
Detta med bilförsäkring tycker jag i alla fall ska bli helt underbart.
Att man kan hämta ut bilen igen för en viss summa pengar (Givetvis kommer det kosta en hel del säkert)

Vet att jag blev oerhört frustrerad flera gånger i San Andreas när man moddat sin bil, och helt plötsligt blir påkörd eller krockar så bilen börjar brinna.
2013-09-09, 11:29
Medlem
Ozmeisters avatar
Nu närmar det sig ordentligt, någon mer än jag som är livrädd att spelet ska bli för tungt för konsolen? Är det ens möjligt?

Eller Gud förbjude om man rrod:ar inom de närmsta dagarna...
2013-09-09, 11:30
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Nu närmar det sig ordentligt, någon mer än jag som är livrädd att spelet ska bli för tungt för konsolen? Är det ens möjligt?

http://www.ign.com/articles/2013/09/03/world-first-hands-on-with-grand-theft-auto-v?page=1
Rullar på klockrent. Så oroa dig inte.
2013-09-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister

Jag har också funderat i dessa banor, känns nästan ibland som att gta 4 är lite tungrott på ps3'an. men men får väl hoppas!
2013-09-09, 11:49
Medlem
MuchA1s avatar
Citat:
Jag har också funderat i dessa banor, känns nästan ibland som att gta 4 är lite tungrott på ps3'an. men men får väl hoppas!

Dom har nog haft jävligt lång tid på sig att optimera spelet till ps3/360 och med tanke på deras budget är det med största sannolikhet inget att oroa sig för

Själv har jag köpt ett sprillans ps3 som ligger och väntar olidligt på spelet
2013-09-09, 11:51
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Rockstar har ju nämnt i intervju att de lyckats kräma ur den maximala prestandan ur både ps3an och xboxet. Känns ju som de menar att de lyckats få ut maximal prestanda och fått allt att flyta på när de skriver:

http://www.gamespot.com/news/gtav-pushes-xbox-360-ps3-to-the-limits-says-rockstar-6413030
2013-09-09, 12:01
Avslutad
Fy fan vad jag längtar efter detta spel. Har bokat på Electroworld sedan länge. 449kr är som hittat.
2013-09-09, 12:08
Medlem
MortalDiseases avatar
I och med att varje individ lever sitt egna liv så skulle man kunna stå vid stranden en hel dag och kolla på folk som badar, de lär ju inte bada hela dagen som de förmodligen hade gjort i IV om det gick att bada, dessa individer kommer att gå från stranden efter en viss tidpunkt va?

Det här med GTA tid, någon som vet om det blir någon förändring i tidsskalan, om tiden går segare eller fortare eller precis som i övriga Gta spelen?
2013-09-09, 12:10
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
I och med att varje individ lever sitt egna liv så skulle man kunna stå vid stranden en hel dag och kolla på folk som badar, de lär ju inte bada hela dagen som de förmodligen hade gjort i IV om det gick att bada, dessa individer kommer att gå från stranden efter en viss tidpunkt va?

Det här med GTA tid, någon som vet om det blir någon förändring i tidsskalan, om tiden går segare eller fortare eller precis som i övriga Gta spelen?

Om det nu är så att alla lever sitt eget liv med fritid bostad och jobb, då jävlar ska det stalkas!
2013-09-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Barnen? De har ingenting med detta att göra! Får bli pappas lilla hemlighet!!

Med andra ord, det skall spelas när ungarna lagt sig och pappa kan varva ner med en kall pilsner och lite GTA!
Haha, så skall jag också göra när jag får ungar. Skall ha ett eget litet skåp där whiskey'n och 18+ spelen står.
2013-09-09, 12:31
Medlem
kyrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag tycker vi ska låta Rockstar tjäna en del pengar på att sälja GTA V innan dom släpper det till PC och hela världen laddar ned det gratis.

Om det är en vettig MP så kommer folk köpa spelet ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in