Tillkommer det något på priset om man köper via amazon? Det kan ju inte vara så 2013, med all teknik, internet och snabba leveranser att webhallen har ~65% (!) högre pris än om man köper via amazon? Det är ju helt sjukt.
Tullfritt då det är inom EU och Amazon har fri frakt då du handlar för minst 25 pund.
Tänk dock på att det lär ta längre tid att få hem spelet än om du köper från internetbutik i Sverige.
Som jag har förstått det är inte alla karaktärer spelbara från början.
Helt rätt. Rockstar har sagt det men inte vilka eller så. Det mesta tyder på att just Trevor är den som inte finns tillgänglig direkt. Minns inte i vilken trailer det var men man får se när Michael presenterar Franklin och Trevor för varandra. Jag tror man introduceras för Michael först, sedan Franklin och slutligen Trevor.
Lär dock inte ta lång tid eller så.. Några enstaka uppdrag in i storyn och så har man tillgång till alla 3.
Kan inte vara många spel som nått upp i så här många sidor på fb före release? Hur som helst..nära nu! Och ju närmare det blir desto långsammare går tiden.
Har tidigare inte spelat GTA så värst mycket. När jag väl spelat har jag mest bara stökat runt i staden och inte följt uppdragen. Är dock sjukt taggad på att köpa det nya spelet, men undrar om man bör ha spelat och följt storyn i de tidigare spelen? Eller kommer jag kunna sätta mig in i femman utan några vidare problem?
Har tidigare inte spelat GTA så värst mycket. När jag väl spelat har jag mest bara stökat runt i staden och inte följt uppdragen. Är dock sjukt taggad på att köpa det nya spelet, men undrar om man bör ha spelat och följt storyn i de tidigare spelen? Eller kommer jag kunna sätta mig in i femman utan några vidare problem?
Japp, hela Gta eran började med Gta London, och för att förstå vissa karaktärer så måste du spela alla spel sedan ettan.
Även vissa uppdrag kommer kräva lösningar som man hittat i alla tidigare spel.
Så tyvärr kommer du nog inte att kunna spela igenom spelet i och med att du kommer bli låst pga att du inte spelat tidigare spel.
Nej, spelen hänger inte ihop alls. har avhandlats 10 miljoner gånger i tråden, och på en enkel googling hade du också kunnat finna svaret
Edit: Och bara för att dumförklara dig ytterligare en gång så står allting beskrivet i första inlägget!
Senast redigerad av SilentVictory 2013-09-09 kl. 14:34.
Om du inte vill köpa något så varför ens fråga överhuvud taget.
Det hen menar är ju så klart att hen inte vill beställa spelet och få via post, utan köpa i butik istället.
Utan att veta allt för mycket än hur det var när GTA IV kom skulle jag säga att det kommer vara väldigt svårt att bara ta på sig jackan och gå ut och köpa GTA V i butik de första veckorna. Förbokning är säkrast, vare sig det är över internet eller i butik.
Är den någon av er som vet en butik, där man kan förhandsboka online, som fortfarande har exemplar av det vanliga GTA V kvar i lager? alltså en butik som inte har fått hela deras lager fullbokat. Har inte bokat GTA än och nu när jag skall boka det så vill jag boka på en sida där jag vet att jag kommer få ett exemplar release dagen, för det vore ju träligt att beställa från någon hemsida och sedan visar det sig att deras lager är fullbokat vilket resulterar i att jag får mitt exemplar ett antal dagar senare...
Är den någon av er som vet en butik, där man kan förhandsboka online, som fortfarande har exemplar av det vanliga GTA V kvar i lager? alltså en butik som inte har fått hela deras lager fullbokat. Har inte bokat GTA än och nu när jag skall boka det så vill jag boka på en sida där jag vet att jag kommer få ett exemplar release dagen, för det vore ju träligt att beställa från någon hemsida och sedan visar det sig att deras lager är fullbokat vilket resulterar i att jag får mitt exemplar ett antal dagar senare...