2013-09-07, 02:59
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag har inte hört något om huruvida man kan rida hästar eller ej? Det hade varit jävligt kul att rida genom ghettot skjuta gangsters med k-pist från hästryggen.

Det har jag inte hört något om, och det låter i mina öron alldeles för osannolikt för att vara sant. Du får spela Red dead istället!
2013-09-07, 03:37
Medlem
någon som vet hur mycket man kommer kunna greja i sin bostad? kan man köpa nya möbler? renovera? bygga ut huset?

Kommer man kunna träna och få en bra kropp? eller käka massor och få en fet kropp?
2013-09-07, 04:34
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Enligt artikeln från IGN om online osv, så kan jag minnas att det stod att man kunde duscha. Betyder detta att man kan bli smutsig eller blodig? Varför annars skulle man kunna duscha liksom. Det skulle ha varit jävligt grymt folk blev lite suspekta om man gick runt blodig på stan och ringa dit polisen. Eller helt enkelt bara behöva ta en dusch efter ha genomfört ett Triathlon för att inte se ut som skit och att folk undvika att folk börjar hånflina åt en när man är ute i stan.
Sånt är alltid kul i teorin, men skulle snabbt bli ett irriterande moment om det dök upp i spelet. Jämför med hur ofta man tvättade bilen i GTA IV t.ex.
2013-09-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Sånt är alltid kul i teorin, men skulle snabbt bli ett irriterande moment om det dök upp i spelet. Jämför med hur ofta man tvättade bilen i GTA IV t.ex.
Håller med, precis som det där med att tanka bilar. Det kommer bli irriterande, tanka och duscha IRL istället!
2013-09-07, 08:24
Medlem
LannibalHecters avatar
10 dagar kvar, det är nu den riktiga nerräkningen börjar. Tror ni Rockstar kommer börja spruta ut trailers, bilder och annat trevligt inför dagen D?
2013-09-07, 08:35
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LannibalHecter
10 dagar kvar, det är nu den riktiga nerräkningen börjar. Tror ni Rockstar kommer börja spruta ut trailers, bilder och annat trevligt inför dagen D?
Ja får hoppas de! Hade inte skadat ifall dom släpper en ny gameplayvideo där dom bara leker runder med allt i världen i en 20min ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD SÅ DE ÄR HEJT SJUKT!!!
2013-09-07, 10:00
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Skämtar du?
Skickas spelet tidigast den 16 så tror jag inte att man får det den 17. Om stora återförsäljare som CDON inte får göra det varifrån skulle man ha beställt spelet? Gamestop?
OM Posten sköter sitt jobb korrekt och spelet skickas före en viss tid den 16e SKA man få det den 17e. Det ska inte ta mer än ett dygn att skicka såna grejor inrikes.
2013-09-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
De har säkert ingen aning vad de snackar om, att det tar en timme att köra runt en hel in-game karta MED BIL. Tror jag knappast ...

Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Det kan inte stämma.
Kartan skulle då varit ofattbart stor, massiv bortom denna värld.

Det tar lite drygt 1 timme att köra runt kartan på TDU (i hög hastighet) så varför skulle det vara konstigt? Tycker snarare det låter mindre än förväntat. Om det nu är RUNT och inte diagonalt över.
2013-09-07, 10:53
Medlem
beerklunkers avatar
http://www.youtube.com/watch?v=CjQFddfkx6w
Denna reklam-kampanjen var ju sanslöst rolig
2013-09-07, 10:55
Medlem
EggBoxJuans avatar
Jag är väldigt nyfiken på vad de har sagt om ljus och mörker i spelet.
Att det i vildmarken under nattetid kommer att vara rätt så mörkt.
Man ser det ganska tydligt här under Vinewoodskylten.

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/5-1.jpg

Även om det är i utkanten av stan så ser man till exempel nere till höger att det redan där är ganska mörkt.
Skulle inte förvåna mig om det finns något uppdrag där man skall leta upp någon i vildmarken när det är mörkt och det enda man har att gå efter är ens egna eller någon annans lampor på fordon.
Månsken kommer nog att lysa upp lite också.

Minns inte exakt hur det var på natten i SA, men visst såg man väl allt ganska tydligt?

Mörker och motljus i ett gammalt screenshot:
http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/RSG_GTAV_Screenshot_144.jpg
2013-09-07, 10:55
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyras
fyfan, om det inte kommer till pc kommer jag häfta mig själv i pungen....

Jag tycker vi ska låta Rockstar tjäna en del pengar på att sälja GTA V innan dom släpper det till PC och hela världen laddar ned det gratis.
2013-09-07, 11:07
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
någon som vet hur mycket man kommer kunna greja i sin bostad? kan man köpa nya möbler? renovera? bygga ut huset?

Kommer man kunna träna och få en bra kropp? eller käka massor och få en fet kropp?

Du kommer troligtvis kunna byta lite möbler och hemelektronik, eventuellt ändra lite färger. Mer än så tror jag inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in