2013-08-24, 12:42
Medlem
Har sett ganska många i tråden skriver att GTA V = GOTY (Game of the year)
Själv tycker jag det låter lite för mesigt. Jag skulle säga att GTA V = GOTG (Game of the Gen)

Med tanke på storleken på spelet, innehållet, storyn, möjligheterna, alla features, multiplayer läget... ja allt som gta v kommer att bjuda på så börjar jag mer och mer se detta spel som det spel som kommer att definiera current gen
2013-08-24, 12:42
Medlem
Reggaemans avatar
Jag tänker inte klicka på spoilerlänkarna men all den här infon som avslöjar mycket av storyn som verkar ha kommit fram, är den att lita på eller är det bara info som folk TROR är riktig?

Själv förstår jag inte ens varför folk lägger ner tid på sånt här, det är ju knappast kul att få reda på stora avgörande delar av storyn i ett spel som inte ens har släppts
Senast redigerad av Reggaeman 2013-08-24 kl. 12:48.
2013-08-24, 12:47
Medlem
Hur fick folk ens tag på läckt information?

Vad är det för radiofiler det pratas om??
2013-08-24, 12:57
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
För 9 månader sen hoppades jag att denna låten med Bob Seger skulle vara med då den verkligen ger en perfekt känsla för Los Santos

Denna klassiker ifrån GTA San Andreas borde komma tillbaks ifrån K-Rose
Ed Bruce - Mamas Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
http://www.youtube.com/watch?v=akdpWGp8Q-A

Angående läckan är det riktigt tråkigt, kommer nu också undvika Gtaforum.com.
Det ända jag skulle kunna tänka mig se är kartan.
Senast redigerad av Kaejko 2013-08-24 kl. 12:59.
2013-08-24, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tänker inte klicka på spoilerlänkarna men all den här infon som avslöjar mycket av storyn som verkar ha kommit fram, är den att lita på eller är det bara info som folk TROR är riktig?

Själv förstår jag inte ens varför folk lägger ner tid på sånt här, det är ju knappast kul att få reda på stora avgörande delar av storyn i ett spel som inte ens har släppts

Jag tycker att det höjer spänningen inför spelet att veta hur det går för de olika karaktärerna.
Och ja, det är en ganska trovärdig information som läckt då det kommer ifrån radiostations-broadcasts som läkt, det finns en radiostation i GTA 5 som har nyhetsreportage och rapporterar stora händelser som händer i staden, det är här dem snappat upp saker som bl.a sker i storyn.

För mig är det dialogerna och hur allting utspelas som är viktigt. Därför tycker jag att för mig själv är det hel lugnt att veta hur allting slutar, och stora händelser genom spelets gång.
2013-08-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Bara nu inte spelet blir uppskjutet eller förändrat för att några klåfingriga geeks haft för mycket tid över.
Hade räckt att de släppte datan till den icke fysiska utgåvan en vecka innan release.
R* har dementerat ryktena och releasedatumet förblir oförändrat.
2013-08-24, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Varför inte vara på den säkra sidan och boka? Fattar inte hur så många i tråden kan ha så svårt med att boka ett litet spel

Vart bör man boka för att garanterat få det 17e september? kan butikerna garantera att det räcker så kort innan release?
2013-08-24, 13:18
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Hahahaha... allvarligt? Aftonbladet?
Finns det verkligen folk som läser aftonbladets spelartiklar och spelnyheter?
Första svenska tidning som testat spelet.
2013-08-24, 13:29
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Vart bör man boka för att garanterat få det 17e september? kan butikerna garantera att det räcker så kort innan release?
Om du bokar så har du större chans att få spelet än en någon annan kund som bara ska in och köpa ett ex tex.
2013-08-24, 13:35
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Kan du inte engelska eller varför måste du sänka dig så lågt som att läsa en skitsida som Aftonbladet?
Har inte hittat några andra recesioner, kan du länka till ngn engelsk`?
2013-08-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEYNEROONEY

En gång till frågar jag då, källa på att aftonbladet recenserar idag?
2013-08-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEYNEROONEY

Så du tror på allvar att Aftonbladet skulle vara först ut med att recensera spelet. Du tror inte att t.ex IGN, gametrailers, CVG, VG24/7 eller till och med FZ.se skulle ha fått tag i spelet för recensions syfte före Aftonbladet?

Iofs var ju Aftonbladet även ut först (troligtvis enda) med att påstå att GTA V kommer att bli launch spel till Nintendo Wii 2
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article12919031.ab

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in