2013-07-23, 04:44
Medlem
Jag har inte hängt med så mycket om vad som skrivits men kommer man själv att få välja när i uppdraget man vill byta till någon av dom andra karaktärerna? Eller kommer det en text som till exempel säger "Byt till Trevor" nu?
2013-07-23, 10:13
Medlem
Lite små irriterande över den här delen på special edition... Också enda saken jag skulle köpa det för isf...

Bonus Outfits, Tattoos and More
Michael, Franklin and Trevor get bonus outfits in their wardrobes, character specific tattoos at tattoo parlors, and special deals from shopkeepers across Los Santos and Blaine County.

Additional Weapons
When visiting Ammunation stores in single player, merchants will have special weapons in their inventory available for free: the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer.
2013-07-23, 11:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Lite små irriterande över den här delen på special edition... Också enda saken jag skulle köpa det för isf...

Michael, Franklin and Trevor get bonus outfits in their wardrobes, character specific tattoos at tattoo parlors, and special deals from shopkeepers across Los Santos and Blaine County.

Additional Weapons
When visiting Ammunation stores in single player, merchants will have special weapons in their inventory available for free: the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer.
Man har alltid kunnat köpa till DLCs i efterhand till alla spel från Rockstar - inklusive det man får från förbokningar och specialutgåvor.
2013-07-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Man har alltid kunnat köpa till DLCs i efterhand till alla spel från Rockstar - inklusive det man får från förbokningar och specialutgåvor.

Ändå :/, vill ju ha alla tattoos dirr utan att lägga ut riktiga pengar på det
2013-07-23, 11:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht

Additional Weapons

Vet inte om jag missförstår dig men varför är du irriterad?

Tatuera dig kommer du att kunna göra även utan Special Editor och tittar man på innehållet i Special Editor så får man ju typ bara en tröja med flames på och kanske en svart kostym och det lär väl vara samma sak med tatueringarna, alltså inget vidare speciellt.

"merchants will have special weapons in their inventory available for free", detta kan ju mycket väl betyda att dessa specialvapen kommer att finnas i vanliga versionen med undantaget att det kommer att kosta pengar (i spelet) om man inte har köpt Special Editor

------------------------------------------------------------------------

Är detta en gammal bild?

http://media.edge-online.com/wp-content/uploads/edgeonline/2013/05/GTA-V-Heists.jpg

Kan inte minnas att jag har sett den förut och den finns inte med bland Rockstars officiella Artwork på hemsidan
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-23 kl. 12:04.
2013-07-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vet inte om jag missförstår dig men varför är du irriterad?

Tatuera dig kommer du att kunna göra även utan Special Editor och tittar man på innehållet i Special Editor så får man ju typ bara en tröja med flames på och kanske en svart kostym och det lär väl vara samma sak med tatueringarna, alltså inget vidare speciellt.

"merchants will have special weapons in their inventory available for free", detta kan ju mycket väl betyda att dessa specialvapen kommer att finnas i vanliga versionen med undantaget att det kommer att kosta pengar om man inte har köpt Special Editor

Tänkte lite fel, men ogillar dock att man får saker i special edition bara t.ex.. Därför folk tankar spel.

Sen brukar oftast tattoos i spel vara tråkiga..
2013-07-23, 15:52
Medlem
edberg24s avatar
Avbokade nu mitt collectors ex på webhallen. Vart hittar jag special edition?
2013-07-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Tror att det finns på Spelbutiken.se, om jag inte misstar mig.
2013-07-23, 16:08
Medlem
Montanaburkens avatar
Nu är det dags att förbeställa! Vill endast ha spelet och det spelar ingen roll hur mycket det kostar, så länge jag garanterat får den på release-date! Skulle uppskatta snabba svar och inga svar som ''spelbögarna.se'' utan svar som ''spelbögarna.se eftersom jag har köpt 14 spel där och de har alltid kommit på morgonen på release-date.
2013-07-23, 16:24
Medlem
svenskvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Nu är det dags att förbeställa! Vill endast ha spelet och det spelar ingen roll hur mycket det kostar, så länge jag garanterat får den på release-date! Skulle uppskatta snabba svar och inga svar som ''spelbögarna.se'' utan svar som ''spelbögarna.se eftersom jag har köpt 14 spel där och de har alltid kommit på morgonen på release-date.

Webhallen är ett säkert kort, alla spel jag förbeställt där har antingen kommit på releasedagen eller dagen innan.

Dock kör jag ett 100% kort med GTA och det är att boka det i fysisk butik ala game eller gamestop då dom tar hem så att dom täcker alla bokningar.
2013-07-23, 17:04
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Som svenskvarg skrev så är Webhallen alltid ett säkert kort. Har alltid fått mina spel i tid när jag förbokat därifrån
2013-07-23, 17:20
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/80926-grand-theft-auto-v-gta-5-collectors-edition

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in