Citat:
Ursprungligen postat av
thooht
Lite små irriterande över den här delen på special edition... Också enda saken jag skulle köpa det för isf...
Bonus Outfits, Tattoos and More
Michael, Franklin and Trevor get bonus outfits in their wardrobes, character specific tattoos at tattoo parlors, and special deals from shopkeepers across Los Santos and Blaine County.
Additional Weapons
When visiting Ammunation stores in single player, merchants will have special weapons in their inventory available for free: the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer.
Vet inte om jag missförstår dig men varför är du irriterad?
Tatuera dig kommer du att kunna göra även utan Special Editor och tittar man på innehållet i Special Editor så får man ju typ bara en tröja med flames på och kanske en svart kostym och det lär väl vara samma sak med tatueringarna, alltså inget vidare speciellt.
"merchants will have special weapons in their inventory available for free", detta kan ju mycket väl betyda att dessa specialvapen kommer att finnas i vanliga versionen med undantaget att det kommer att kosta pengar (i spelet) om man inte har köpt Special Editor
------------------------------------------------------------------------
Är detta en gammal bild?
http://media.edge-online.com/wp-content/uploads/edgeonline/2013/05/GTA-V-Heists.jpg
Kan inte minnas att jag har sett den förut och den finns inte med bland Rockstars officiella Artwork på hemsidan