2013-08-24, 00:46
Medlem
DragonSlayer2tusens avatar
Någon som kan se spelet i playstation store? Hittar det inte :/
2013-08-24, 02:01
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Kommer tydligen ut en recension imorgon på Aftonbladet Plus
2013-08-24, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEYNEROONEY
Kommer tydligen ut en recension imorgon på Aftonbladet Plus

Hahahaha... allvarligt? Aftonbladet?
Finns det verkligen folk som läser aftonbladets spelartiklar och spelnyheter?
2013-08-24, 02:35
Medlem
Nu ligger hela radiofilen ute samt låtlistor för alla kanaler. Jag vill inte länka nåt här men kolla http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=277 (Det finns en risk att vissa trådrubriker kan vara lite spoilers, men inget som ligger uppe nu iaf)

EDIT: Och inte nog med det, verkar som att alla ljudfiler finns tillgängliga..

Hur som helst kommer jag nog undvika all info om GTA V förrän det har släppts.. Jävligt klantigt av R* eller vilka det nu är som råkat släppa ut all info.
Senast redigerad av Optimistjollen. 2013-08-24 kl. 02:47.
2013-08-24, 02:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistjollen.
Nu ligger hela radiofilen ute samt låtlistor för alla kanaler. Jag vill inte länka nåt här men kolla http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=277 (Det finns en risk att vissa trådrubriker kan vara lite spoilers, men inget som ligger uppe nu iaf)

Hur som helst kommer jag nog undvika all info om GTA V förrän det har släppts.. Jävligt klantigt av R* eller vilka det nu är som råkat släppa ut all info.
*Andnöd*

Att undvika allt som läcker ut nu är bland det svåraste jag har gjort när det kommer till spel.
2013-08-24, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Hahahaha... allvarligt? Aftonbladet?
Finns det verkligen folk som läser aftonbladets spelartiklar och spelnyheter?

Tror nog mer frågan är varför kommer det en recension mer än 3 veckor innan spelet släpps? Tror vi har ett dåligt troll här.
Senast redigerad av rullatorn 2013-08-24 kl. 03:04.
2013-08-24, 03:05
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistjollen.

Det var inte lite trådar med läckt information men var får dom allt ifrån? Kollat igenom flera trådar nu utan att hitta någon källa.

Är det via den nedladdningsbara filen på PSN? Vilket fiasko isåfall.
2013-08-24, 03:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Det var inte lite trådar med läckt information men var får dom allt ifrån? Kollat igenom flera trådar nu utan att hitta någon källa.

Är det via den nedladdningsbara filen på PSN? Vilket fiasko isåfall.
En snubbe på Reddit rapporterade ju medan han höll på att ladda ner spelet via PSN. Trots att han drog ut internetkabeln och ändrade datum till 17:e september 2013 ville dock inte spelet starta.
2013-08-24, 03:45
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
En snubbe på Reddit rapporterade ju medan han höll på att ladda ner spelet via PSN. Trots att han drog ut internetkabeln och ändrade datum till 17:e september 2013 ville dock inte spelet starta.
Det verkar som att dom fått reda på alla stora händelser under spelets gång tack vare radiofilerna eftersom Weazel News alltid rapporterar när något stort händer.

Även slutet verkar ha läckt.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=576357
Citat:
Just listened to the audio cut scene and it has them all. I didnt listen to the last chapter. But it contains it. So please be careful, people will post it very soon.
2013-08-24, 08:19
Medlem
sigurts avatar
Vilka jävla SOPPOR på Rockstar som låtar detta hända!

Ni som postar här i tråden får nu fan se till att lägga in spoilertags vid känslig info.

Nu kan man ju inte gå in på GTAForums mer.

Känns jävligt tråkigt när sånt här händer, hypen är inte den samma på något sätt.
Ok om det är några dagar kvar till release men nu är det ju fan en hel månad.....
2013-08-24, 09:53
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Kan någon berätta för mig varför i helvete det inte lanseras till PC? det är ju ingen känsla att lira ett sånt här spel på någon fjollkonsoll...

Det kommer när T2/R* har mjölkat ut tillräckligt från konsollanvändarna.

Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Vilka jävla SOPPOR på Rockstar som låtar detta hända!

Ni som postar här i tråden får nu fan se till att lägga in spoilertags vid känslig info.

Nu kan man ju inte gå in på GTAForums mer.

Känns jävligt tråkigt när sånt här händer, hypen är inte den samma på något sätt.
Ok om det är några dagar kvar till release men nu är det ju fan en hel månad.....

Det beror väl på, de har ju nu skapat en spoileravdelning och är modsen på tårna till 17:e så är det väl lugnt i den allmänna V-delen? Det är också en självklarhet att man få vara försiktig när man väljer trycka på trådar.

Kartan är ändå en sak som jag vill ha spoilad, resten försöker man dock undvika.
2013-08-24, 10:12
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Lite nytt om radiostationer:

Music is an important part of every Grand Theft Auto title and Grand Theft Auto V aims to bring you much more diversity than ever before but without sacrificing the well known and big name songs that many consider Grand Theft Auto IV was missing, so in the run up to release, we're going to reveal some crucial music tracks that you'll be hearing in Los Santos and Blaine County. You'll be glad to know Grand Theft Auto V has more Radio Stations than any previous Grand Theft Auto game, and you can expect to get familiar with such stations like Low Down 91.1fm, 100.7 Non-Stop Pop and 106.1 Radio Los Santos, here's twenty tracks to wet your appetite:

http://www.gtagaming.com/v/news/2234

Britney Spears!?!

Vafan lite väl mycket 2000tals niggermusik och pop ge oss mer 80 tal och rock klassiker!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in