2013-08-08, 16:43
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Man kommer ju knappast kunna hämta ut den om den är helt totalförstörd. Då är ju hela grejen förstörd enligt mig hehe..
Okej om man blir tagen av polis, eller som han säger att man inte kan köra tillbaka.
Den roliga delen är ju att totalt krossa bilarna så gott man kan
Men förhoppningsvis finns det ett system så det blir dyrare desto mer som behövs repareras.

Är jag den enda som önskar att man för en gångs skull kommer få prioritera sina inköp? I tidigare GTA-titlat har man ju alltid haft såpass mycket pengar att man aldrig behöver lägga märke till prislappen.
2013-08-08, 18:25
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdoktor
Den roliga delen är ju att totalt krossa bilarna så gott man kan
Men förhoppningsvis finns det ett system så det blir dyrare desto mer som behövs repareras.

Är jag den enda som önskar att man för en gångs skull kommer få prioritera sina inköp? I tidigare GTA-titlat har man ju alltid haft såpass mycket pengar att man aldrig behöver lägga märke till prislappen.
Jag hoppas verkligen det, i tidigare spel har ju inte pengar spelat roll, det ska vara mongo svårt att få dom finaste husen och bilarna.

Man ska inte efter två uppdrag kunna dra till vapen handlaren och komma ut med rpg och ak47
2013-08-08, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Jag hoppas verkligen det, i tidigare spel har ju inte pengar spelat roll, det ska vara mongo svårt att få dom finaste husen och bilarna.

Man ska inte efter två uppdrag kunna dra till vapen handlaren och komma ut med rpg och ak47

Pengar har enligt mig alltid spelat roll i dom tidigare spelen, såvida man inte fuskar. Det är inte fören dom sista 5 uppdragen man i regel brukar få löjliga summor som reward.
2013-08-08, 19:01
Medlem
CommonKnowledges avatar
Bara jag som vill kunna bli stoppad av polisen och sen välja om jag vill svänga in till sidan av vägen eller plattan i mattan? Svänger man in så kan man hamna i olika roliga scenarion som att han påpekar att man har en strålkastare som är sönder(från när man minuten innan körde igenom en folkmassa, fast det vet ju han inte om) eller helt enkelt få böter för att man kört för fort eller gjort sig skyldig till något annat trafikbrott? Kanske vill han bara jävlas med en?

Förstår att det kan bli störigt i det långa loppet men man skulle kunna ha en av/på-funktion för det.
2013-08-08, 19:26
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Bara jag som vill kunna bli stoppad av polisen och sen välja om jag vill svänga in till sidan av vägen eller plattan i mattan? Svänger man in så kan man hamna i olika roliga scenarion som att han påpekar att man har en strålkastare som är sönder(från när man minuten innan körde igenom en folkmassa, fast det vet ju han inte om) eller helt enkelt få böter för att man kört för fort eller gjort sig skyldig till något annat trafikbrott? Kanske vill han bara jävlas med en?

Förstår att det kan bli störigt i det långa loppet men man skulle kunna ha en av/på-funktion för det.
Lite som mafia då man kan få fortkörnings böter och liknande, gta har varit rätt lame när dom skjuter skallen av en för att man råkar köra in i deras bil litegranna :P
2013-08-08, 20:48
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Pengar har enligt mig alltid spelat roll i dom tidigare spelen, såvida man inte fuskar. Det är inte fören dom sista 5 uppdragen man i regel brukar få löjliga summor som reward.
Dom har ju tydligen gjort så man inte kan fuska nu men vi får se hur det blir med det.
2013-08-08, 20:53
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Dom har ju tydligen gjort så man inte kan fuska nu men vi får se hur det blir med det.

Någon säker källa på det?

Känns skumt med ett Gta som man inte kan fuska i...
2013-08-08, 20:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Någon säker källa på det?

Känns skumt med ett Gta som man inte kan fuska i...
Minns inte vart jag läste det (Gissar på IGN) men det var en godtrogen källa.
Får ta och googla det.

EDIT: No luck yet. På diverse forum säger dom att det är ett sandbox spel och därmed måste ha fusk men jag vill inte backa upp dom som källa.
Tills vidare kan man se påståendet som neutral
Senast redigerad av Kickex 2013-08-08 kl. 21:04.
2013-08-08, 21:03
Medlem
Det är väll bara sagt att om man fuskar under spelets story så låser man inte upp vissa uppdrag.
Efter man har klarat av storyn så borde man kunna fuska bäst man vill.
2013-08-08, 21:08
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Får ta och googla det.

EDIT: No luck yet. På diverse forum säger dom att det är ett sandbox spel och därmed måste ha fusk men jag vill inte backa upp dom som källa.

GTA utan fusk? Hoppas bara att fusken är roligare den här gången, IV var lite för seriösa fusk. Saknar fusket i SA där alla sprang runt i bikini och gick rampage med dildos!
2013-08-08, 21:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Får ta och googla det.

Känner mig fortfarande skeptiskt, känns konstigt att ett spelföretag aktivt försöker "förbjuda" folk från att fuska, vill folk fuska så ska dom väl få göra det men de förstör ju bara för sig själva om dom gör detta under storyn

Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Det är väll bara sagt att om man fuskar under spelets story så låser man inte upp vissa uppdrag.
Efter man har klarat av storyn så borde man kunna fuska bäst man vill.

Det däremot lät extremt bra, så jävla tråkigt om man fuskar under storyn...
2013-08-08, 21:09
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Elders React to Grand Theft Auto V
http://youtu.be/3Jyo62HaeFs

Ganska kul faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in