2011-08-27, 17:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Vad tror ni om GTA:Los Santos och sen kommer GTA V först på nästa generation?
Det känns logiskt att de inte skulle släppa två kapitel på samma konsolgeneration
Dom släppte tre spel till PS2. Gta III, GTA: VC och GTA: SA. Så din teori är lite fläckad

Men jag hoppas att dom egentligen väntar, trött på att spelen hålls tillbaka av konsolerna
2011-08-27, 17:28
Medlem
mhns avatar
Alla spel i GTA-serien har hittills bara utspelats i amerikanska städer. Vad tror ni om att staden i nästa spel är GTAs motsvarighet till Hong Kong, Tokyo, eller kanske Paris? Vilken icke-amerikansk stad hade ni helst sett i ett nytt GTA? (Förutom din egen hemstad då, jag skulle helst av allt vilja lira GTA: Stockholm, men det kan man ju glömma)
2011-08-27, 17:40
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Alla spel i GTA-serien har hittills bara utspelats i amerikanska städer. Vad tror ni om att staden i nästa spel är GTAs motsvarighet till Hong Kong, Tokyo, eller kanske Paris? Vilken icke-amerikansk stad hade ni helst sett i ett nytt GTA? (Förutom din egen hemstad då, jag skulle helst av allt vilja lira GTA: Stockholm, men det kan man ju glömma)

Inte en chans. Skulle inte vilja se en icke-amerikansk stad i ett GTA spel.
2011-08-27, 21:49
Medlem
superskurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Inte en chans. Skulle inte vilja se en icke-amerikansk stad i ett GTA spel.
Precis, kommer inte komma utanför USAs gränser. Hoppas på ett nytt San Andreas Men skulle även vara najs att se nåt nytt, kanske Chicago kan vara ett alternativ?
2011-08-27, 22:58
Medlem
Robinson-Merals avatar
Någon som minns när första GTA 4-trailern kom? Var det under hösten eller slutet av sommaren? Jag tippar i alla fall att trailern till GTA 5 kommer släppas ungefär i samma månad som trailern till föregångaren.
2011-08-27, 23:12
Medlem
sigurts avatar
jag minns ej när den släpptes men fan vad jag blev sugen på att titta på den igen!

http://www.youtube.com/watch?v=HlF6fbIFiCM

snacka om nostalgi, det var jäkla många ggr man tittade på den där trailern och bara längtade längtade och längtade....

Jag tycker faktist det är hög tid att det kommer ett nytt GTA, det känns som att det dragit ut alldeles för länge på tiden.

Red dead Redemption har väl inte ens samma studio utvecklat?! Så det är inte direkt nån anledning till att just GTA skulle dröja...
2011-08-28, 03:09
Medlem
Delonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn

Men lägg ner dom spekulationerna. Det kommer inte att hända!

GTA utanför USA är jämförbart med ett mellanöstern utan krig.
Dom provade London en gång.

Ok men får att svara på din fråga. Klart som fan det hade vart ballt med Sthlm som map
2011-08-28, 03:50
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Hoppas på maffia(ja GTA3 var maffia men FU det var awesome!) eller yakuza(och ja man jobbade också för yakuza i GTA3 men fortfarande FU det var faking awesome) inte arg men kände för att skriva FU.....
2011-08-28, 14:22
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
jag minns ej när den släpptes men fan vad jag blev sugen på att titta på den igen!

http://www.youtube.com/watch?v=HlF6fbIFiCM

snacka om nostalgi, det var jäkla många ggr man tittade på den där trailern och bara längtade längtade och längtade....

Helvete, du gjorde just min söndag lite svårare; kolla PL eller spela IV som jag inte gjort på hur länge som helst...

Längtar som fan till trailern till femman kommer, tänk er att när man nu ser på trailern till SA och IV sitter och får gåshud även fast man spelat ut dom, förstå då vilken jävla känsla man kommer att känna första gången man ser nya trailern.

Och BTW så hoppas jag verkligen inte att de väntar tills nästa generation med att släppa spelen. Kommer ju ta åratal i så fall.
2011-08-28, 14:57
Medlem
Kanske att det utspelar sig i L.A ? GTA: L.A eller något, det tror jag på.

Enligt mig så hoppas jag faktiskt att dom gör spelet till dator, man kan få så sjuuuuukt mycket bättre grafik då, visserligen har ju GTA spelen alltid varit till konsol i första hand, men man kan ju alltid hoppas. =) Då slipper man vänta på nästa generation konsol också.
Senast redigerad av Leifloket 2011-08-28 kl. 15:01.
2011-08-28, 17:21
Bannlyst
Jag hoppas GTA V blir både stora intensiva täta städer som LA NOIRE och så hoppas jag att GTA V också har stora områden bara med vildmark som RDR...

Dom har ju övat på båda nu här i och med dem två spelen så hoppas hoppas
2011-08-28, 22:50
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division
Webhallen brukar ofta lägga ut "stora" produkter. typ half life episode 3 finns att förboka även playstation 4. Man ska inte ta något förgivet bara för att det går att boka.
Vad de företagen gör är att de tar högsta möjliga pris i förskott, vilket innebär ränta på pengarna under tiden folk väntar samt mer soliditet till företaget (dvs mer pengar i kassan) samtidigt som man har garanterade kunder som redan betalat det pris som butiken vill ha så det spelar ingen roll vad konkurrenterna anger för pris när väl spelet släpps.

Ganska smart och riskfritt för butiken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in