2013-07-09, 22:45
Medlem
SteveAngellos avatar
Sååå längtansfull efter att jag beskådat gameplayn'. Riktigt kul att man kommer kunna handla aktier haha. Detta är så klart bara en grej av allt annat roligt
2013-07-09, 23:12
Medlem
Alltså jag läste för nån timme sedan i denna tråden när någon sa att det var en fjärde person man kunde välja medan men det jag märkte i trailern var att det står alltid "83 Days" där vid den svarta rutan... WTF
2013-07-09, 23:25
Medlem
Måste säga att jag är riktigt imponerad över hur spelet ser ut!

Det enda jag stör mig på är hur bilkörningen är.. ser riktigt dåligt ut om man jämför med hur vägegenskaperna var i GTA IV
2013-07-09, 23:48
Medlem
Leatherheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
sämst grafik ser ut som mafia på pc från 2006

Ställ om från 240p till 720p och inse att det fan är ett spel som har bland den bästa grafiken för ett sånt stort spel på den nuvarande generationens konsoller.
2013-07-09, 23:53
Medlem
Citat:

Det kanske är för att spelet görs på en hårdvara från 2006?
2013-07-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Tro mig det har man själv försökt på TBOGT races med då blir det mission fail LOL.
Då får de se till att fixa problemet.
Citat:
Njae. Men varför är inte GTA V uppspelbart i 1080p på konsol?
2013-07-10, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Alltså jag läste för nån timme sedan i denna tråden när någon sa att det var en fjärde person man kunde välja medan men det jag märkte i trailern var att det står alltid "83 Days" där vid den svarta rutan... WTF

Enligt reddit är det multiplayer karaktären, alltså man tar sig ut till multiplayern via den.
2013-07-10, 00:21
Medlem
Bandoliers avatar
Hur kan man tycka att grafiken är dålig?

Bra grafik är inte detsamma som fotorealistisk grafik - det handlar istället om "känslan" bilderna förmedlar. Det finns skitsnygga spel vars grafik ändå känns stel och kall. Av det jag sett hittills så har GTA V en av de läckraste grafikstilar jag sett i ett spel - levande och dynamisk.
2013-07-10, 00:38
Bannlyst
det här med special/collectors mode verkar ju vara nån slags handikappsystem för sämre spelare så dom ska få tillgång till extra vapen osv för dom inte klarar av att spela spelet som vanligt folk, är det verkligen schysst att blåsa dom på en tusenlapp extra bara för dom suger som spelare?
2013-07-10, 00:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Enligt reddit är det multiplayer karaktären, alltså man tar sig ut till multiplayern via den.
Jag har uppfattat det som att man kan spela som den även i singleplayer-läget, vilket blir extra ballt i.o.m. att man kan modifiera sin karaktärs utseende och klädsel. Det är dock enbart en teori från min sida, och inget som har blivit bekräftat.
2013-07-10, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Hur kan man tycka att grafiken är dålig?

Bra grafik är inte detsamma som fotorealistisk grafik - det handlar istället om "känslan" bilderna förmedlar. Det finns skitsnygga spel vars grafik ändå känns stel och kall. Av det jag sett hittills så har GTA V en av de läckraste grafikstilar jag sett i ett spel - levande och dynamisk.
Jag hoppas att det är samma detaljrikedom som Max Payne 3 och enligt trailern som släpptes tidigare i dag så såg det också ut att vara det. Hoppas att Rockstar har plockat en del godbitar från just Max Payne 3. Menysystemet för vapen såg jag som bekant att de hade implementerat i GTA V.

http://www.youtube.com/watch?v=tk40vMxKe60
2013-07-10, 00:42
Bannlyst
kan man modifiera karaktärernas kön? eller är det bara manliga karaktärer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in