2013-07-09, 20:17
Medlem
Ja men okej då. Har gått i tankar om att sälja mitt 360 då jag är utfattig men det kan jag ju absolut inte göra nu. Ser ju helt underbart ut!
2013-07-09, 20:18
Medlem
SilentVictorys avatar
Fy satan i helsike vilket spel med så mycket olika saker att göra.
Jag vet ju att jag kommer fastna rätt mycket med att leta upp roliga ställen att köra base-jump ifrån och spela mycket golf.
2013-07-09, 20:19
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hoppas man man ha med sig lite vapen när man tävlingscyklar. Göra sig av med lite motstånd.

Haha, det skulle vara skitkul!
2013-07-09, 20:22
Medlem
Ingen mer som oroar sig för att man har fått för mycket information? Jag är medveten om att det enbart är upp till mig att klicka på länkarna och ta del av tillgänglig info, men man är ju så jävla nyfiken.

Jag vet dock av tradition att rockstar inte avslöjar för mycket om spelen, dom vill att man skall upptäcka saker på egen hand och bli överraskad. Men jag har fan svårt att se hur jag skall kunna bli överraskad nu, vad mer kan rockstar ha i bakfickan?
2013-07-09, 20:23
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Kanske för att man är en fjärde och som blir en överraskning? Eller att det är en reservation för en fjärde, temporär karaktär. Säg att i ett specialuppdrag så kan man spela en fjärde person t. ex.

Du måste tänka lite outside the box din fåntratt.

Såg bara lite lustigt ut när jag kollade igenom ett forum då jag la märke till just den bilden din olivplockare.
2013-07-09, 20:26
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag går till IGN.com för att försöka se videon, men jag blir skickad till jävla IGN sverige, vad är det för skit?

Vill ju till den amerikanska sidan SUCK

Klicka på jordgloben längst upp i mitten och välj US.
2013-07-09, 20:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Ingen mer som oroar sig för att man har fått för mycket information? Jag är medveten om att det enbart är upp till mig att klicka på länkarna och ta del av tillgänglig info, men man är ju så jävla nyfiken.

Jag vet dock av tradition att rockstar inte avslöjar för mycket om spelen, dom vill att man skall upptäcka saker på egen hand och bli överraskad. Men jag har fan svårt att se hur jag skall kunna bli överraskad nu, vad mer kan rockstar ha i bakfickan?

Känner lite likadant, på ett sätt känns det som att väldigt mycket har avslöjats men samtidigt känns det som att det fortfarande bara skrapas på ytan, vi har ingen aning om hur vi kommer att bli inledda i spelets början, vi kommer själva att få upptäcka detaljerna vartefter vi spelar osv så överraskad kommer man nog att bli men nog känns det som sagt som att mycket redan har avslöjats.'

Jag ville inte kolla på gameplayet men det gick inte att låta bli
2013-07-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Haha, det skulle vara skitkul!

Tro mig det har man själv försökt på TBOGT races med då blir det mission fail LOL.
2013-07-09, 20:34
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast

De har inte avslöjat ett skit på kartan. De använder i princip samma platser och händelser men i olika kameravinklar på bilderna/filmerna så tittaren kan tro att det är nytt.
2013-07-09, 20:39
Medlem
Fett random att man kan byta till de olika karaktärerna och sedan spela från vad de har för sig, tänk att spela som Trevor och sedan bytta till Michael och han cyklar med sin son tänk att cykla iväg från honom då eller få ett "plötsligt" utbrott och typ slå honom eller något hah.
2013-07-09, 21:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Fett random att man kan byta till de olika karaktärerna och sedan spela från vad de har för sig, tänk att spela som Trevor och sedan bytta till Michael och han cyklar med sin son tänk att cykla iväg från honom då eller få ett "plötsligt" utbrott och typ slå honom eller något hah.

Inte för att jag vill låta sån men detta är väl knappast något du kan ha undgått att höra talas om tidigare...
2013-07-09, 21:12
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Enkel förklaring. En av två åsnor som bara droppar ett inlägg utan att bry sig om att läsa åtminstone en sida bak för att förstå att trailern redan är släppt.
Nu råkade det vara så att inlägget hade varit on hold ett tag innan jag skickade det då jag hade glömt bort det.

Sen skulle jag inte vilja lägga för mycket tyngd på detaljer som krockskador. Inte alls säkert att det kommer se ut så när man väl spelar det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in