2013-05-05, 16:32
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackafone
Jag är väldigt spänd på radiokanalerna i GTA V, älskade att åka runt på landsbygden runt Mount Chiliad och pumpa K-Rose i GTA SA.

Var riktigt besviken på radiokanalerna i GTA IV, men men det är ju jag det
Det var flera som kände din sorg men det fanns några få sköna låtar som spelades när man åkte runt i natten bland stadsljuset.
2013-05-05, 16:41
Medlem
Necrofilis avatar
GTA serien har alltid varit kända för den frihet man erbjuder spelarna, den friheten ger ju möjlighet till att utföra riktigt jävla oseriösa grejer. Något jag kom nu nu som vore mycket kul vore möjligheten att rida på djur man stöter på i det vilda. Haha. Det vore guld om man vid ett större rån kunde ge alla inblandade varsin ren att använda som flyktredskap.

Nu är det många som är emot det här för att det skulle bli alldeles för tramsigt, lite som Saints Row.
Men att ha möjligheten vore ju skitkul. För att undvika liknelsen med Saints Row (Som bygger på flamsighet) ska dessa element givetvis inte skyltas med. Utan det är sådant spelaren själv under spelets gång av slump kommer fram till är möjligt.
2013-05-05, 16:59
Medlem
Citat:
Jag är väldigt spänd på radiokanalerna i GTA V, älskade att åka runt på landsbygden runt Mount Chiliad och pumpa K-Rose i GTA SA.

+1 på det , lyssna på free bird ute på landet var oslagbart. Tyckte också radiokanalerna på IV var generellt dåliga, fanns ju någon enstaka låt men annars så var det tunt, fast å andra sidan fick man njuta av Ricky Gervais i Comedy Club istället
2013-05-05, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
GTA serien har alltid varit kända för den frihet man erbjuder spelarna, den friheten ger ju möjlighet till att utföra riktigt jävla oseriösa grejer. Något jag kom nu nu som vore mycket kul vore möjligheten att rida på djur man stöter på i det vilda. Haha. Det vore guld om man vid ett större rån kunde ge alla inblandade varsin ren att använda som flyktredskap.

Nu är det många som är emot det här för att det skulle bli alldeles för tramsigt, lite som Saints Row.
Men att ha möjligheten vore ju skitkul. För att undvika liknelsen med Saints Row (Som bygger på flamsighet) ska dessa element givetvis inte skyltas med. Utan det är sådant spelaren själv under spelets gång av slump kommer fram till är möjligt.

Frihet och gömda skatter till spelarna i all ära, men lämna renridandet och annat trams till Saints row.
Tycker att t.ex Rockstars egna ideèr om gömda skatter under vattnet utan ledtrådar passar betydligt bättre till GTA.
2013-05-05, 17:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det var flera som kände din sorg men det fanns några få sköna låtar som spelades när man åkte runt i natten bland stadsljuset.

Jag tror det handlade om att ge det lite tid. Jag tyckte att radion sög i början men sen under tredje genomspelningen så hittade jag en massa låtar som är riktigt grymma. Däremot så vill jag kräkas när Massive B Sound System 96.9 och dess förbannade värdelösa Dancehallskit kom

Sen i Episodes of Liberty City så tycker jag att dom hade lyckats riktigt jävla bra med dom adderade låtarna och radiostationerna.
2013-05-05, 18:46
Medlem
Kesslers avatar
Fattar inte heller det här med byte mellan karaktärerna. Tänk om jag är uppe på toppen av Mt. Chilliad med Trevor sen vill jag kolla vad som händer i ghettot och glider runt med Franklin ett tag, sen byter jag tillbaks till Trevor som då alltså inte är kvar på toppen av berget? Han kan vara på andra sidan kartan med en helt annan outfit och vara mitt i en eldstrid?

Känns tyvärr som att det kommer sluta med att man bara glider runt med en gubbe iaf.

Såg förresten att reggeamannen frågade om denna snubbe: http://www.gtaspot.com/wp-content/uploads/five-brand-new-gta-v-artwork-04.jpg Han är ju med i Trevors trailer.
2013-05-05, 18:54
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Tror inte att GTA V kommer att använda sig av fullHD.

Någon som vet hur man går tillväga för att streama med sitt Playstation 3 på t ex. Twitch?

Tror ni att det räcker med endast en Hauppauge? t ex: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=414736&cks=ASS&assoc=9AC137BE-9688-494E-BA13-74A15260DF1C#info eller behövs det mer saker?
2013-05-05, 18:59
Medlem
albrt99s avatar
Tror ni att gta v släpps den 17 i sverige?
2013-05-05, 19:02
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Tror ni att gta v släpps den 17 i sverige?
Hoppas det, annars lär det bli den 19e.
2013-05-05, 19:43
Medlem
Fooulzs avatar
Kommer ni att köpa det i affären eller från Playstore (PS3) ?

Webbhallen lär väl ha nattöppet
2013-05-05, 19:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Playstation Store har ju löjligt höga priser. Jag väljer att plocka upp mitt exemplar i den fysiska butiken hos Webhallen som jag alltid har gjort.
2013-05-05, 19:48
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:

Jag hämtar mitt exemplar på Media Markt, verkar som att det blir den 19:de där tyvär!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in