Skumt att du kan gå in på hans facebook! Jag försökte gå med i samma närverk som han, men man var tvungen att få bekräftat av någon i nätverket att man går på den skolan (en skola han inte ens går på?.. eller gick). Jag vill också kunna gå in på den!
Hur ser hans relationsstatus ut? Är han taggad på några bilder tillsammans med Tove?
Jag har sett så få bilder på Tim & Tove att jag inte tror att jag skulle reagera om jag t.ex gick förbi dem på stan och det stör mig på något vis.. visst vill man se hur människor som är kapabla att göra något sånt här ser ut? De är otroligt fascinerade människor (förlåt för ordvalet kanske) men verkar se ut som alla andra fjortisar man ser på ica, som mest verkar glida runt utan personligheter eller ambitioner/drivkraft att göra nåt. Jag tror att det hade varit lättare att förstå fallet om de hade sett mer udda ut, som "typiska psychon".. men det kanske bara är jag?
Övrigt funnet i min research (jag är en smygspanare i detta fall) är filmer från Toves framträdande på kabaren, som verkar vara oupptäckta (finns inga kommeterare iaf, något som det finns ganska gott om till de som visats tidigare). Kvaliteten är något bättre än på de som cirkulerat tidigare, jag länkar dem här under:
http://www.youtube.com/watch?v=yaSxYLvHrfA Ignorera honom som skymmer bilden i början, han försvinner efter ett tag.
http://www.youtube.com/watch?v=Z_PVXsz85vo
Och slutligen har jag nu besökt hoppbacken (tror jag var rätt iaf, hur många hoppbackar kan det finnas i Enskede egentligen?). Det såg inte alls ut som jag tänkt mig och ingångarna till skogen var extremt dåligt anpassade för gång, speciellt för en full person så det måste tagit ett bra tag att komma långt in i skogen, både för att kissa och.. att mörda. Någon annan som varit där som har tankar om det?
Jag har också gått exakt den sträcka Tove och Olivia går på bildrna från övervakningskameorna.. bara för att kunna tänka den sjuka känslan att "exakt här satte Tove Lind sina fötter några timmar innan hon blev gripen.. och exakt här har förmodligen alla de inblandade i detta fall satt sina fötter"
Satan va långt inlägget blev, jag har så mkt att säga o tycka om detta fall att jag nästan svämmar över. Men jag tycker iaf att jag håller mig till ämnet, tll skillnad från vissa som börjar hamna så långt OT att de borde tvångsförflyttas från denna tråd. Tack för mig för denna gång!