Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Någon som har lust att dra en snabb genomgång? Luskat igenom tråden lite här och där, och vad jag förstått handlar det om ett svartsjuke drama i de yngre Whiskey tango grupperingarna?
Något annat man bör veta egentligen?
Gjorde en sammanfattning i mit inlagg #619, verkar inte som om traden kommit sa mycket langre sedan dess.
Tror inte man kan forutsatta att det ar white trash, har inte fatt intryck av det, vet inte varfor. Verkar vara helt vanliga tonaringar, som gor det tonaringar gor. Experiementerar med relationer och alkohol (Dom sager att alkohol inte var inblandat, men det koper jag helt enkelt inte. Som papekats av skarpsinniga individer i traden fanns det redan en etablerad alkoholkultur, och de var dessutom pa en plats som ar kand for ungdomsfester. Att alla skulle varit nyktra har jag svart att tro.)
Personligen tror jag att vi snackar om en blanding av fotbolllsdiva med temperament, och eventuellt anabola (inga belagg for det pastaendet, annat an lite chatter i traden fran forut) och en sangdiva som inte gillade att dela rampljuset.
Som jag minns den aldern, aven om det ar 15-16 ar sedan nu, sa fostrade fotbollen fram nagra riktiga stolpskott. Folk med begransad empati och sjalvkansla blev framforda i rampljuset, och klarade inte motgangar. Harmer an en gang sett fotbollsprimadonnor tappa fattnignen over smasaker, och ar det dessutom temperament, alkohol, och eventuellt roider med i bilden sa har man en otroligt potent cocktail. Lagg dartill lite ungdomskarlek och svartsjuka sa ar man garanterad en otrevlig utgang. Vem kommer inte ihag hur starka kanslorna svallade i den aldern? "Ingen forstar, alskar ju henne/honom" "ingen annan har kannt som jag kanner nu" etc etc. Ingen kan vara sa sjalvcentrerad som en tonaring.
Men i grund och botten skyller jag pa fotbollen. Fan att sa manga kids skall ga till sporten i dessa dagar. Tragiskt. Nagot maste goras!