2009-06-08, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Flickan hette ju Johansson Rojo

Eloge till dig att du uppmärksammade den monstruöst viktiga detaljen. Vart hade diskussionen kunnat ta vägen annars?
Nu kan vi fortsätta igen
Citera
2009-06-08, 01:40
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Eloge till dig att du uppmärksammade den monstruöst viktiga detaljen. Vart hade diskussionen kunnat ta vägen annars?
Nu kan vi fortsätta igen

Han pekade ju ut att killen hade letat upp fel person på Facebook. Att det skulle vara OT/Onödig information för snubben vetefan...
Citera
2009-06-08, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happyfamily
Tycker folk genast slutar upp med rasistsnacket ang. Therese.

Känner deras familj och speciellt hennes storebror och det var inga svenskfientliga babbar.

Okej?

Håller med dig. Kan alla låtsasnationalister sluta spy galla över tråden och istället fokusera på topic?
Citera
2009-06-08, 01:41
Medlem
Fireflyprojects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lof
Tim förnekar, konstigt att de inte spekulerats kring möjligheten att han är oskyldig mer. Vad gäller teknisk bevisning så står det ingenting i tidningarna.
Det känns som att hela den här tråden har vigts åt Tim och Tove.
Det kan lika gärna vara något psykfall som tänker att nu jävlar ska jag ut och mörda nån som pissar vid en fest där varken alkohol eller andra droger är inblandade.
Citera
2009-06-08, 01:42
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Läs vad jag skrev 4 inlägg upp. Läs hela tråden till att börja med.

Det var väl hon den mörke på fotot eller har jag missförstått saken?
Citera
2009-06-08, 01:42
Medlem
Citat:
Läs vad jag skrev 4 inlägg upp. Läs hela tråden till att börja med.

Eller istället för att snäsa av honom ger du en liten resumé istället t.ex
Citera
2009-06-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Äh, vem är egentligen svensk.

Klockrent! Glider in 73 sidor in i tråden och föreslår hedersmord. För övrigt var den mördade flickan halv filpin och det finns rasism inblandat. Hon har blivit utsatt för en hel del verbala trakasserier i form av rasistiska påhopp, antagligen också av den påstådda mördarflickan kvällen hon miste sitt liv.
Citera
Medlem
McOwn3ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotstyle
Med tre svenskar inblandat? Det var nåt nytt!
therese var, som tidigare sagt i tråden, inte svensk. Inte för att det skulle lägga någon grund till hedersmord men rätt ska vara rätt
Citera
Medlem
mysErnsts avatar
VEM I HELVETE HAR SKRIVIT I HENNES GÄSTBOK PÅ BDB?

"FB igår, 22:25
tar du den i tvåan?"

"FB igår, 22:26
Nej, fan glömde, du är ju död, haha "

alltså seriöst, visa lite respekt?

Blir så jävla lack när jag ser sånt där..
Citera
2009-06-08, 01:44
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Någon som har lust att dra en snabb genomgång? Luskat igenom tråden lite här och där, och vad jag förstått handlar det om ett svartsjuke drama i de yngre Whiskey tango grupperingarna?
Något annat man bör veta egentligen?

Gjorde en sammanfattning i mit inlagg #619, verkar inte som om traden kommit sa mycket langre sedan dess.

Tror inte man kan forutsatta att det ar white trash, har inte fatt intryck av det, vet inte varfor. Verkar vara helt vanliga tonaringar, som gor det tonaringar gor. Experiementerar med relationer och alkohol (Dom sager att alkohol inte var inblandat, men det koper jag helt enkelt inte. Som papekats av skarpsinniga individer i traden fanns det redan en etablerad alkoholkultur, och de var dessutom pa en plats som ar kand for ungdomsfester. Att alla skulle varit nyktra har jag svart att tro.)

Personligen tror jag att vi snackar om en blanding av fotbolllsdiva med temperament, och eventuellt anabola (inga belagg for det pastaendet, annat an lite chatter i traden fran forut) och en sangdiva som inte gillade att dela rampljuset.

Som jag minns den aldern, aven om det ar 15-16 ar sedan nu, sa fostrade fotbollen fram nagra riktiga stolpskott. Folk med begransad empati och sjalvkansla blev framforda i rampljuset, och klarade inte motgangar. Harmer an en gang sett fotbollsprimadonnor tappa fattnignen over smasaker, och ar det dessutom temperament, alkohol, och eventuellt roider med i bilden sa har man en otroligt potent cocktail. Lagg dartill lite ungdomskarlek och svartsjuka sa ar man garanterad en otrevlig utgang. Vem kommer inte ihag hur starka kanslorna svallade i den aldern? "Ingen forstar, alskar ju henne/honom" "ingen annan har kannt som jag kanner nu" etc etc. Ingen kan vara sa sjalvcentrerad som en tonaring.

Men i grund och botten skyller jag pa fotbollen. Fan att sa manga kids skall ga till sporten i dessa dagar. Tragiskt. Nagot maste goras!
Citera
2009-06-08, 01:44
Medlem
Citat:
Nu kan vi fortsätta igen

Men läste du öht inlägget jag citerade eller? Tyckte det var vikigt att påpeka att den person det pratades om inte var släkt med flickan, eftersom namnet var fel..
Citera
2009-06-08, 01:46
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lof
Klockrent! Glider in 73 sidor in i tråden och föreslår hedersmord. För övrigt var den mördade flickan halv filpin och det finns rasism inblandat. Hon har blivit utsatt för en hel del verbala trakasserier i form av rasistiska påhopp, antagligen också av den påstådda mördarflickan kvällen hon miste sitt liv.

Men va f-n tror du verkligen att jag orkar ta mig igenom en hel tråd såhär sent? Ja, det är alltid tragiskt när nån råkar ut för sånt här. Antagligen en psyksjuk svensk som gjort det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in