2009-06-08, 01:47
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysErnst
VEM I HELVETE HAR SKRIVIT I HENNES GÄSTBOK PÅ BDB?

"FB igår, 22:25
tar du den i tvåan?"

"FB igår, 22:26
Nej, fan glömde, du är ju död, haha "

alltså seriöst, visa lite respekt?

Blir så jävla lack när jag ser sånt där..

Ja, det är så förbannat fel när man gör sånt! Hur tror du folk reagerar när man läser sånt hemskt usch!
Citera
2009-06-08, 01:48
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysErnst
VEM I HELVETE HAR SKRIVIT I HENNES GÄSTBOK PÅ BDB?

"FB igår, 22:25
tar du den i tvåan?"

"FB igår, 22:26
Nej, fan glömde, du är ju död, haha "

alltså seriöst, visa lite respekt?

Blir så jävla lack när jag ser sånt där..

Ja, det där var fan lågt till och med för att vara FB. Inget är tabu här men man kan väl för i helvete låta de döda vara?

Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
*Sammanfattning*

Bra sammanfattning. Jag köper inte heller att alkohol inte var inblandat.. Har sett många halvlabila människor flippa ur totalt av alkohol och även om jag inte varit med om något mord så var det mycket slagsmål på fyllan när man var i den åldern.
Citera
2009-06-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Gjorde en sammanfattning i mit inlagg #619, verkar inte som om traden kommit sa mycket langre sedan dess.

Tror inte man kan forutsatta att det ar white trash, har inte fatt intryck av det, vet inte varfor. Verkar vara helt vanliga tonaringar, som gor det tonaringar gor. Experiementerar med relationer och alkohol (Dom sager att alkohol inte var inblandat, men det koper jag helt enkelt inte. Som papekats av skarpsinniga individer i traden fanns det redan en etablerad alkoholkultur, och de var dessutom pa en plats som ar kand for ungdomsfester. Att alla skulle varit nyktra har jag svart att tro.)

Personligen tror jag att vi snackar om en blanding av fotbolllsdiva med temperament, och eventuellt anabola (inga belagg for det pastaendet, annat an lite chatter i traden fran forut) och en sangdiva som inte gillade att dela rampljuset.

Som jag minns den aldern, aven om det ar 15-16 ar sedan nu, sa fostrade fotbollen fram nagra riktiga stolpskott. Folk med begransad empati och sjalvkansla blev framforda i rampljuset, och klarade inte motgangar. Harmer an en gang sett fotbollsprimadonnor tappa fattnignen over smasaker, och ar det dessutom temperament, alkohol, och eventuellt roider med i bilden sa har man en otroligt potent cocktail. Lagg dartill lite ungdomskarlek och svartsjuka sa ar man garanterad en otrevlig utgang. Vem kommer inte ihag hur starka kanslorna svallade i den aldern? "Ingen forstar, alskar ju henne/honom" "ingen annan har kannt som jag kanner nu" etc etc. Ingen kan vara sa sjalvcentrerad som en tonaring.

Men i grund och botten skyller jag pa fotbollen. Fan att sa manga kids skall ga till sporten i dessa dagar. Tragiskt. Nagot maste goras!

Skall genast läsa det Tackar! Jag instämmer dessutom. Det är förjävligt allt detta med sport... Denna gången skyller vi på det
Citera
2009-06-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Men va f-n tror du verkligen att jag orkar ta mig igenom en hel tråd såhär sent? Ja, det är alltid tragiskt när nån råkar ut för sånt här. Antagligen en psyksjuk svensk som gjort det då?

Jag menade verkligen inget illa mot dig, ber om ursäkt om du tolkade som de. Tyckte bara det var komiskt eftersom att alla gick på invandrar spåret fram till sida 8 ungefär sen kommer du 65 sidor senare och föreslår invandrar spåret.
Citera
2009-06-08, 01:52
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Skall genast läsa det Tackar! Jag instämmer dessutom. Det är förjävligt allt detta med sport... Denna gången skyller vi på det

Det kan även jag skriva under på allt är den där förbannade bollens fel. Fotboll föder upp psykopater. Kommer det få lika stort gehör som video-våldet?
Citera
2009-06-08, 01:52
Medlem
Frank_the_LLaMas avatar
vad heter tösen på BDB nu igen?
Citera
2009-06-08, 01:54
Medlem
mysErnsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank_the_LLaMa
vad heter tösen på BDB nu igen?

http://threse.bilddagboken.se/
Citera
2009-06-08, 01:54
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Det kan även jag skriva under på allt är den där förbannade bollens fel. Fotboll föder upp psykopater. Kommer det få lika stort gehör som video-våldet?

For att inte tala om E-nummer. Alla far ADHD, ADD, ADSL, ISDN och AC/DC, och blir mordare och valdtaktsman av E-nummer, det vet ju varje upplyst manniska. Och don't get me started on MonoSodiumGlutamat...
Citera
2009-06-08, 02:07
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireflyproject
Det känns som att hela den här tråden har vigts åt Tim och Tove.
Det kan lika gärna vara något psykfall som tänker att nu jävlar ska jag ut och mörda nån som pissar vid en fest där varken alkohol eller andra droger är inblandade.
Kan vara. Tills snuten går ut med någon sådan information så är ju det vi vet hittills det vi har att gå på.
Citat:
Ursprungligen postat av 0lof
Klockrent! Glider in 73 sidor in i tråden och föreslår hedersmord. För övrigt var den mördade flickan halv filpin och det finns rasism inblandat. Hon har blivit utsatt för en hel del verbala trakasserier i form av rasistiska påhopp, antagligen också av den påstådda mördarflickan kvällen hon miste sitt liv.
Kan vara rasism inblandat, inte nödvändigtvis att det är så. Det är ett spår, precis som otrohets-spåret.
Citat:
Ursprungligen postat av McOwn3d
therese var, som tidigare sagt i tråden, inte svensk. Inte för att det skulle lägga någon grund till hedersmord men rätt ska vara rätt
Nog fan var hon svensk.
Citera
2009-06-08, 02:26
Medlem
NolaDarlings avatar
ni som tycker att det är konstigt att även de som var hennes ovänner är ledsna. det skulle väl vara både konstigare och hemskare om de intevar det?

folk i den åldern har en massa konflikter, det hör nästan till. det betyder inte att de hatar varandra på riktigt. att de vore oberörda av hennes död skulle vara ett mycket dåligt tecken.
Citera
2009-06-08, 02:29
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
att de vore oberörda av hennes död skulle vara ett mycket dåligt tecken.

De skulle ge polisen något att gå på iaf ^^
Citera
2009-06-08, 02:32
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
ni som tycker att det är konstigt att även de som var hennes ovänner är ledsna. det skulle väl vara både konstigare och hemskare om de intevar det?

folk i den åldern har en massa konflikter, det hör nästan till. det betyder inte att de hatar varandra på riktigt. att de vore oberörda av hennes död skulle vara ett mycket dåligt tecken.

Även i vuxen ålder ska det fan mycket till för att man ska vara oberörd av ett dödsfall. Om du rycker på axlarna när någon du känner dör är något inte helt rätt i ditt huvud..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in