2009-06-11, 01:10
Medlem
oLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Ja, jag läste det innan jag skrev mitt inlägg.
hur kan du då utesluta någon form av strypning?
Citera
2009-06-11, 01:11
Medlem
Miss-Es avatar
Om hon nu inte blev strypt, vad kan man göra med en människa så att den blöder från ögonen? *tänker på Go-go i Kill bill lite*
Dessutom såg väl Gordon + hans vän märken på halsen efter att hon blivit strypt.
Vad kan det annars ha varit?
Citera
2009-06-11, 01:12
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror du har något där. Har fått uppgifter som talar mot att hon ströps från en person som verkar tillförlitlig.
Samma här. Även att det ska ha gått ganska brutalt till, baserat på hur hennes huvud låg i förhållande till kroppen då hon hittades. Kroppen låg tydligen platt, medan huvudet låg snett åt sidan, samtidigt som det var vänt en bra bit. Tror bestämt att någon annan nämnde det några sidor tillbaks, då mer utförligt. Kanske gjorde de ett ödesdigert misstag genom att flytta på kroppen det första dem gjorde. Vore ju verkligen ett intressant scenario.
Citera
2009-06-11, 01:12
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Skulle gissa på trubbigt våld mot skallen.. Det är inte så jävla svårt att ha ihjäl folk på det sättet faktiskt. Om hon hade blivit knivhuggen hade vittnen definitivt spridit det ryktet eftersom det hade varit stora mängder blod vid kroppen.

Det tror jag med. De eventuella skadorna på halsen kan ju uppstått genom att halsbandet slitits av.
Citera
2009-06-11, 01:13
Medlem
oLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Ursprungligen postat av Kenty-59
Dom verkar ju ha knullat innan, så är väl inte omöjligt det kan vara nån form av sexlek som spårat ur..
lugna ner dig sexlek som 15åring. knappt så man förlorat oskulden i den åldern. är ju precis när man börjar ha sex. du är sjuk!
Citera
2009-06-11, 01:14
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-E
Om hon nu inte blev strypt, vad kan man göra med en människa så att den blöder från ögonen? *tänker på Go-go i Kill bill lite*
Dessutom såg väl Gordon + hans vän märken på halsen efter att hon blivit strypt.
Vad kan det annars ha varit?

Jag har inte läst att hon hittades blödande från ögonen, varifrån kommer detta? Sen om det nu stämmer att någon hittat henne med märken runt halsen så behöver det ju inte innebära att hon blev strypt för det.
Citera
2009-06-11, 01:14
Medlem
Miss-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLife
lugna ner dig sexlek som 15åring. knappt så man förlorat oskulden i den åldern. är ju precis när man börjar ha sex. du är sjuk!

Väldigt individuellt hörru.
Citera
2009-06-11, 01:15
Medlem
oLifes avatar
Tänkte på det här med blodsprängda ögonen finns det någon typ av skada som är typiskt till detta. Dvs som gör att man får blodsprängda ögon. kan inte just strypning orsaka detta?
Citera
2009-06-11, 01:16
Medlem
Miss-Es avatar
Citat:
Jag har inte läst att hon hittades blödande från ögonen, varifrån kommer detta? Sen om det nu stämmer att någon hittat henne med märken runt halsen så behöver det ju inte innebära att hon blev strypt för det.

Hm, kan ju såklart vara ryktesspridning, men hört det från 2 håll i denna tråd. Bl.a från Lorena-bloggen. Och en annan, minns dock inte vilken.
Kanske jag som missuppfattat.
Citera
2009-06-11, 01:17
Medlem
candybells avatar
Citat:
Det tror jag med. De eventuella skadorna på halsen kan ju uppstått genom att halsbandet slitits av.

Finns det egentligen några uppgifter på vart detta halsband är? Fick en spontan tanke att TV kanske drog lös det för att visa Tove att han gjort som hon bett honom. Kanske osannolikt men..
Citera
Medlem
oLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-E
Väldigt individuellt hörru.
ja men att anta det är väl jävligt drastiskt inte precis det normala bland 15åringar, känns bara dumt och respektlöst att diskutera detta
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLife
Tänkte på det här med blodsprängda ögonen finns det någon typ av skada som är typiskt till detta. Dvs som gör att man får blodsprängda ögon. kan inte just strypning orsaka detta?

Vad är grunden till uppgiften om blodsprängda ögon? Uppgifterna om att hon knuffats ned för ett stup sågs länge som absolut sanning av majoriteten i tråden. Nu tycks det gått över till strypning (eller blodsprängda ögon) som enda möjliga orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in