2009-06-11, 00:47
Medlem
Undrar vad TJR menade när hon skrev detta den 14:e maj???

Ja herregud vilken dag det har varit idag, jag vill knappt tänka på det,. Alltid ska något hända, jag känner mig så hemsk på ngt sätt, jag visste att det här säkert skulle hända, jag har kännt sån skuld hela tiden, det går inte att ta bort.. ursh
2009-05-14 @ 17:14:59

http://thresrojo.blogg.se/2009/may/dagen-d.html
Citera
2009-06-11, 00:52
Medlem
Miss-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solfia
Undrar vad TJR menade när hon skrev detta den 14:e maj???

Ja herregud vilken dag det har varit idag, jag vill knappt tänka på det,. Alltid ska något hända, jag känner mig så hemsk på ngt sätt, jag visste att det här säkert skulle hända, jag har kännt sån skuld hela tiden, det går inte att ta bort.. ursh
2009-05-14 @ 17:14:59

http://thresrojo.blogg.se/2009/may/dagen-d.html

Skuld känner man när man har sårat någon och ångrar det. Om hon nu skulle ha legat med TV och haft ångest över detta tror jag inte att hon har skuldkänslor över att ha legat med TL's kille då hon ogillade TL, i.o.m att TL & TJR hade bråkat/bråkade.
Citera
2009-06-11, 00:52
Medlem
MoPos avatar
Helt ärligt så känns detta overkligt.
Läste hennes blogg nu och det var ju bara några dagar gammal. Hur kan så unga människor göra så mot varandra? Vad fan har man i hjärnan då? När den där jävla tim kommer ut så kommer han inte vandra på gatorna en längra stund med hela ben.
Citera
2009-06-11, 00:54
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Ja, det är därför flickvännen är misstänkt för anstiftan. För att hon bad honom ha stryksex med Therese?..
Ok, så jag hade rätt i min gissning då..
Citera
2009-06-11, 00:55
Medlem
Snöblinds avatar
Aaah, jag skrev stryksex. Nästan ännu värre än strypsex

Nu känner jag mig dålig som skämtar om det här..

edit: För att klargöra så var jag väldigt ironisk angående strypsex-grejen. Självklart handlade det inte om någon sorts sexlek.
Senast redigerad av Snöblind 2009-06-11 kl. 01:00.
Citera
2009-06-11, 01:02
Medlem
clydefrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Jag har en mycket pålitlig och väl insatt källa.

TL har varit en oerhört kontrollerande makt i TVs liv. Exempel: när han har varit ute med sina kompisar har hon haft för vana att kontakta honom och säga att om exakt 10 min ska han vara hemma. Hon kommer att ringa honom hem och då är det bäst att han svarar där. Han lyder.

Han har alltid varit "vanlig", lugn, inget utmärkande. Sen en kort tid tillbaka (2-3 mån) har han visat tecken på agressioner och irritationer.

Han har varit otrogen med Tess, Tove får ganska snabbt veta om det.

I veckan innan festen, har Tove skickat ett sms till Tim där det står att "om du ångrar dig så dödar du henne." Min källa har sett detta sms.

Tess var ganska illa tilltyglad. Hon blödde från ögonen, det var inte genom att dra i halsbandet som hon har strypts utan det var kraftigare än så.

Det är i grova drag det viktigaste jag har fått veta idag.

Av någon anledning gick Tims mamma till uppsamlings/minnesplatsen på söndagen. Folk tog väldigt, väldigt illa vid sig. Det blev en ganska hets stämning då hon dök upp. Vad hon ville där är oklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Miggs
Bortsett från att den här Tove verkar fullkomligt livsfarlig och att Tim är ett viljelöst verktyg helt spellbound av henne, så har det INTE hindrat Tim att ha en sexuell relation med offret alltså. Jag vill VETA om Tim faktiskt tyckte om Tess - och om hon tyckte om honom. Det måste väl din insatta källa känna till? Han kan knappast ha legat med offret för "skojs skull" om han kände sin flickvän någorlunda hyggligt. Det är ju en oerhörd risk de två tar gentemot den där borderlinepersonligheten. Ska man ta ihjäl någon man i grund och botten tycker om, så måste - MÅSTE man väl ändå ha steroider eller roppar och folköl innanför västen innan man tar sig an den uppgiften?

Att han har varit otrogen med Tess, som stardust74 skriver, behöver inte nödvändigtvis betyda sexuell relation, utan bara kanske bara lite oskyldigt hångel. Alla definierar ordet olika, men Stardust kanske kan reda ut det?
Citera
2009-06-11, 01:07
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Aaah, jag skrev stryksex. Nästan ännu värre än strypsex

Nu känner jag mig dålig som skämtar om det här..

edit: För att klargöra så var jag väldigt ironisk angående strypsex-grejen. Självklart handlade det inte om någon sorts sexlek.
Dom verkar ju ha knullat innan, så är väl inte omöjligt det kan vara nån form av sexlek som spårat ur..
Citera
2009-06-11, 01:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Själv väntar jag på att flashbackbomben skall släppas. Den om att hon inte ströps till döds.

Tror du har något där. Har fått uppgifter som talar mot att hon ströps från en person som verkar tillförlitlig.
Citera
2009-06-11, 01:08
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror du har något där. Har fått uppgifter som talar mot att hon ströps från en person som verkar tillförlitlig.

Vågar man fråga vad dödsorsaken isåfall skulle vara?
Knivar inblandat?
Citera
2009-06-11, 01:09
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Dom verkar ju ha knullat innan, så är väl inte omöjligt det kan vara nån form av sexlek som spårat ur..

Nu får du väl ge dig? Är det inte bögar och negrer så är det sexlekar...

Tror du att TL skulle ha sagt åt sin pojkvän att mitt i natten i en skog utöva sexlekar tillsammans med tjejen hon ogillar? Och att detta sedan spårat ur så att hon dog? Och om så vore fallet: Varför erkänner TV dråp?
Citera
2009-06-11, 01:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Knivar inblandat?

Det vet jag inte.
Citera
2009-06-11, 01:10
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Knivar inblandat?

Skulle gissa på trubbigt våld mot skallen.. Det är inte så jävla svårt att ha ihjäl folk på det sättet faktiskt. Om hon hade blivit knivhuggen hade vittnen definitivt spridit det ryktet eftersom det hade varit stora mängder blod vid kroppen.

Angående det här med om de hade sex eller inte så har det väl talats om att de strulade? Åtminstone när jag var i den åldern betydde strula att man hånglade och kanske pettade varandra lite granna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in