Citat:
Ursprungligen postat av Waadi
Ja, den kommentaren var rätt hyfsat spetsad av rivalitet. Men tror du inte att hon hade någon ambition att styra ut TV och in med Gordon?
Det där med rivalitet tvivlar jag på.
Har inte sett någonstans att Therese var så enormt intresserad av Tim. Litet kanske. Jag vet inte. Tove verkar inte ha blivit så enormt arg på tjejer Tim tidigare vänstrat med. Mest arg verkar hon blivit på Tim och framför allt hans ljugande om den sista lilla grejen. Hon verkar också ha retat sig på hans oljiga sätt att släta över och be om förlåtelse.
Jag tror att kommentaren berodde på att Therese var väldigt intresserad av smink och andra sätt att förändra sitt utseende. Såg hon någon mer spekakulär förändring blev hon nyfiken. Berusade människor fäller också ofta spontana kommentarer. Att Therese pratade med Tove trots att de annars inte brukade göra det och trots att Therese lär ha varit en rätt blyg person berodde sannolikt på att alkoholen gjort Therese litet mer framåt.
Noterar vidare att när Tove inte verkade intresserad av att prata med Therese så verkar Therese ha dragit vidare, sannolikt utan att reflektera närmare över saken.
När det gäller Gordon verkar Tove ha tyckt att det var status att vara kompis med Gordon och visa att han var intresserad av henne.