2026-08-28, 11:15
Medlem
Jag ser att Cissi och Honmedia söker kvinnor som öppet ska berätta om hedersförtryck och våld. Jag hoppas innerligt att ingen nappar på detta och tror att Cecilia ska ha deras bästa i åtanke på något sätt. De kommer slängas under bussen som fort något inte faller henne på läppen.
Citera
2026-08-28, 16:24
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
redigering: jag vill minnas en nazist från Norrlandstrakterna som länge drev en sajt som handlade om att stoppa pedofiler. Han gillade också uppmärksamhet online och att prata väldigt mycket, har glömt hur det gick för honom till sist. Jag tror han fick ett vanligt jobb eller något.
Det var väl Flashbacks egen Micke Skillt, #M.Skillt, som för typ 12-15 år sen drog till Ukraina och gjorde karriär där?

Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Jag ser att Cissi och Honmedia söker kvinnor som öppet ska berätta om hedersförtryck och våld. Jag hoppas innerligt att ingen nappar på detta och tror att Cecilia ska ha deras bästa i åtanke på något sätt. De kommer slängas under bussen som fort något inte faller henne på läppen.
Det är vad hennes track record säger i alla fall.
Citera
2026-08-28, 23:16
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det var väl Flashbacks egen Micke Skillt, #M.Skillt, som för typ 12-15 år sen drog till Ukraina och gjorde karriär där?

Det är vad hennes track record säger i alla fall.

Han finns på ratsit. Han bodde på Changs soffa och knullade enligt Chang på Loan enligt Chang som bussigt nog postade det på X.

Det har funnits fler, OGs Dani Acar som skulle leka Robin Hood med kriminellt.com och så AFA så klart.

Det där är inte en framkomlig väg.

Dumpen som motexempel jobbar proaktivt, de är verkliga aktivister och jobbar på gatan med konfrontation, det är lite skillnad mot att publicera domar som affärsidé.
Citera
2026-08-28, 23:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Han finns på ratsit. Han bodde på Changs soffa och knullade enligt Chang på Loan enligt Chang som bussigt nog postade det på X.
Då var det nog inte Skillt.
Citera
2026-08-28, 23:25
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Då var det nog inte Skillt.

Det skulle vara mig främmande att peka ut folk som varit så vänliga som Micke mot mig sådär.

Det var nog någon annan. Minns inte namnet.
Citera
2026-08-29, 08:33
Medlem
MisterLaPages avatar
Jag försöker igen.

Hur gick det med hennes show Rockkvinnorna, på Maxim?
Citera
2026-08-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterLaPage
Jag försöker igen.

Hur gick det med hennes show Rockkvinnorna, på Maxim?

Det kom lite folk på den. Ser dock inte ut att ha varit fullsatt på långa vägar på de bilder som Cissi lagt ut. Hon snackade om att göra en turné av det hela men där är det nog hennes hybris som talar för det gick ju otroligt trögt med biljettförsäljningen till den enda föreställningen hon gjorde.
Citera
2026-08-30, 13:56
Medlem
Hahaha CW brukar göra en återkommande grej på sina sociala medier som är så desperat och så fruktansvärt töntig men jag tror på riktigt att hon tror att hennes följare går på det. Det är att lägga upp selfies hon tog med riktiga kändisar i egenskap av kändiskåt fan på nån tillställning för tiotals år sedan och nu låtsas som att de kände varandra och var där som vänner.

Idag gjorde hon det med Peter Jöback men jag har sett otaliga kändisar flimra förbi genom åren där hon mellan raderna låtsas som att de varit nära vänner. Jag ryser.
Citera
2026-08-31, 11:23
Medlem
Vem är Carro som nämns i senaste boken om väninnor som ej kan reglera känslor och har psykiska problem? Försvaras av Cissi i sociala medier och blev vänner enligt Cissi själv, men jag kan inte komma ihåg vem det var
Citera
2026-08-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan

Känns enormt riskfyllt och att de kvinnor som berättar inte heller får vara anonyma.
Citera
2026-09-02, 14:13
Avstängd
https://www.journalisten.se/nyheter/cissi-wallins-nya-sajt-ska-hanga-ut-valdsamma-man/

Journalisten Cissi Wallin startar i september en nyhetssajt som med utgivarskyddet i ryggen ska namn- och bildpublicera män som dömts eller anklagats för brott mot kvinnor.

Ja det där blir väl kul. Då har hon lite att syssla med framöver.

Cissi är lite arger på Camilla Gervide, som hon kallar för amöba. Inte så att jag direkt har något att invända mot det egentligen, men..

4-5 stories tillägnas Gervide där hon kallas för amöba:
https://imgur.com/a/bIrfHMl

Funderar på vad jag skulle kalla Cissi. En korsning mellan en fiskmås och en åsna kanske?

Honmedia går live 11 september säger Cissi i story
Senast redigerad av Lukterna 2026-09-02 kl. 14:23.
Citera
2026-09-03, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukterna

Cissi är lite arger på Camilla Gervide, som hon kallar för amöba. Inte så att jag direkt har något att invända mot det egentligen, men..

4-5 stories tillägnas Gervide där hon kallas för amöba:
https://imgur.com/a/bIrfHMl

Cecilias besatthet av Bloggbevaknings kommentarsfält gör mig övertygad om att hon inte kan låta bli att maniskt läsa vad som sägs på Flashback om henne. Det måste driva henne galen att hon inte kan hota och hänga ut folk här för att kontrollera narrativet om sig själv (Hej Cissi!). Undrar om hon till och med har försökt få Daddy Blomberg att slänga pengar på att stänga ner den här tråden måntro. Något säger mig att hon försökt.

Nu kanske jag är för konspiratorisk men det har ibland dykt upp tydliga Wallin-apologeter i de här trådarna som med näbbar och klor har försvarat henne så jag undrar om hon inte gått så långt att hon betalat folk för att göra inlägg för att balansera upp bilden av henne på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in