Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Hi.Hi.
Det du framför är en barnatro på att åklagaren är gud, Jesus och domstol. Och samtidigt rättvis.
Det du förmedlar är att du inget vet om brott och om trauman som är livsavgörande för ett brottsoffer. Och att det värsta är för ett brottsoffer, är att bevittna gärningsmannen som fortsätter sin klandervärda vandring genomi livet, där han pissar på fler offer, som om ingenting har skett.
Jag förmedlar att ja inget vet om brott?ja herregud vad vet du om detta?
Och ja är du inte dömd i Domstol så är du OSKYLDIG fram tills annat är bevisat och de är fortfarande en Domstol som avgör detta.
Och väldigt konstigt att Traumat har funkat ända tills detta fenomen Meetoo dök upp?de har gått sisådär 11 år just saying,att sedan hela redaktionen faktiskt stått bakom Virtanen tills Meetoo dyker upp är ju att vända kappan efter vinden.
Jag hade åxå gått rakryggad då de enligt honom ingen våldtäkt har hänt,ja och en åklagare har ju tittat på ärendet...och hur gick det??
Jag tror att ja har haft mer med rättsväsendet än dig o göra.
Har åxå vart anklagad för vissa saker i livet och går de inte till åtal ja då är du oskyldig i lagens mening tills annat är bevisat.Så läs på du lilla vän.
Ska man tro på vad alla brudar slänger ur sig i vredesmod?Bruden är ju själv en gående katastrof......sen att Människan Virtanen pundat gjort dumheter gör inte han till en våldtäktsman för det.
Men fortfarande komma lipa i pressen efter 11 år och ärendet nerlagt för 6 år sen??ge upp för fan.
Vet du föressten vad som egentligen hänt på denna såkallade fest eller där han skulle ha gjort sig skyldig till brott??
Om inte knip.
Detta är ett jävla drev för alla manshatare.