2025-10-23, 10:57
Avstängd
SmarterThanYous avatar
Hon levde aldrig det livet.

Precis som att punken var slut innan hon ens föddes.

Tänk att ha så svag identitet som kvinna ändå.
Citera
2025-10-23, 11:11
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Jag följer nyheten om Cissi Wallins nya show med spänning. Daddy Blomberg har hyrt en hel teater för att frugan ska få leka stjärna på scen. Hela konceptet låter fruktansvärt mossigt och ointressant. Vem bryr sig om några irrelevanta rockhjältar 2025 och vem tror att Cecilia kan lyckas prega in någon relevant samhällskommentar i spektaklet.

Visserligen är det långt kvar till showtime men biljettförsäljningen verkar gå trögt efter att familj och vänner köpt sitt: https://imgur.com/a/zo9wQ6e
Hon är ändå kreativ när det gäller att hitta på nya karriärer och projekt, det måste man ge henne. Hur länge karriären som krogshowartist varar får vi se.
Citera
2025-10-24, 00:00
Citat:
Jag följer nyheten om Cissi Wallins nya show med spänning. Daddy Blomberg har hyrt en hel teater för att frugan ska få leka stjärna på scen. Hela konceptet låter fruktansvärt mossigt och ointressant. Vem bryr sig om några irrelevanta rockhjältar 2025 och vem tror att Cecilia kan lyckas prega in någon relevant samhällskommentar i spektaklet.

Visserligen är det långt kvar till showtime men biljettförsäljningen verkar gå trögt efter att familj och vänner köpt sitt: https://imgur.com/a/zo9wQ6e

Hahaha hon kan sälja biljetterna för 20 kr/st så kanske hemlösa kommer in och värmer sig
Citera
2025-10-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Hon levde aldrig det livet.

Precis som att punken var slut innan hon ens föddes.

Tänk att ha så svag identitet som kvinna ändå.

Där slog du verkligen huvudet på spiken. Cissi är expert på att lajva att hon haft en bakgrund hon inte har. Hon var en hästtjej i ett radhus i ett medelklassområde men på något sätt har hon lyckats få det till att hennes liv kretsade kring punken och hennes påstådda arbetarbakgrund. Som bevis lägger hon exempelvis ut bilder på sin mamma och bror på maskerad eller från den bortglömda filmen Tjenare kungen i vilken hon hade en roll som trummis.

I hennes egen värld har hon också varit framgångsrik journalist och feministisk kampikon. Hennes storytellingkapacitet är det inget fel på i alla fall.
Citera
2025-10-24, 11:23
Avstängd
SmarterThanYous avatar
Citat:
Där slog du verkligen huvudet på spiken. Cissi är expert på att lajva att hon haft en bakgrund hon inte har. Hon var en hästtjej i ett radhus i ett medelklassområde men på något sätt har hon lyckats få det till att hennes liv kretsade kring punken och hennes påstådda arbetarbakgrund. Som bevis lägger hon exempelvis ut bilder på sin mamma och bror på maskerad eller från den bortglömda filmen Tjenare kungen i vilken hon hade en roll som trummis.

I hennes egen värld har hon också varit framgångsrik journalist och feministisk kampikon. Hennes storytellingkapacitet är det inget fel på i alla fall.

Hon vill passa in. Folk kan agera som totala psykopater för att få passa in.

Det vill säga, allt de kvinnorna och musiken de skapade var emot.
Citera
2025-10-24, 18:02
Medlem
Nu bjuder hon på bubbel innan föreställningen också enligt stories. Undrar om man får bjuda på alkohol ens? Kanske iof räknas som.slutet sällskap.
Citera
2025-10-24, 18:52
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Nu bjuder hon på bubbel innan föreställningen också enligt stories. Undrar om man får bjuda på alkohol ens? Kanske iof räknas som.slutet sällskap.

Vilket kommer locka mest, bubblet eller Cissit?
Citera
2025-10-25, 09:35
Medlem
Jag bor i Skåne och sätter inte min fot i kungliga huvfudstaden men kan inte någon köpa en biljett och skriva en utförlig recension av showen här?
Citera
2025-10-25, 09:45
Medlem
Citat:
Jag bor i Skåne och sätter inte min fot i kungliga huvfudstaden men kan inte någon köpa en biljett och skriva en utförlig recension av showen här?

Kan du inte vända dig till Malmös kulturförvaltning och be någon därifrån att skriva en recension? Jag menar, det är ju ändå vi i kungliga huvudstaden där du inte sätter din fot som hur som helst betalar.
Citera
2025-10-25, 09:51
Medlem
Fantens avatar
Alltså, vad ska plåtarna kosta? Jag kan absolut tänka mig att betala för att se henne krascha och brinna.
Citera
2025-10-25, 10:10
Medlem
Runt 500:- För det priset får man faktiskt en konsert med en etablerad artist man uppskattar.
Citera
2025-10-25, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Kan du inte vända dig till Malmös kulturförvaltning och be någon därifrån att skriva en recension? Jag menar, det är ju ändå vi i kungliga huvudstaden där du inte sätter din fot som hur som helst betalar.

Vad betalar ni för menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in