2023-02-23, 16:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
På hennes wiki står det att hon gjort två kortfilmer och haft en roll som "festtjej 2" i SOmmaren med Göran, förutom Tjenare kungen. Vilken skådis
"Festtjej 2" minsann, det är ingen dålig merit.

Med det sagt så måste jag erkänna att jag gillade Tjenare Kungen, den var charmig.
Citera
2023-02-25, 09:49
Medlem
Nu är Cissi igång igen med ett nytt fåfängeprojekt bekostat av daddy Blombergs miljoner. Denna gång ska hon ta musikvärlden med storm och har bekostat en egen singel med anlitade studiomusiker och stylister inför singelsläppet. Nu handlar allt content uteslutande om hennes långa passion för musiken. Nya Cissi vill inte längre kännas vid den gamla "politiska" Cissi för nu är det kreativiteten och skapandet som gäller! Cissi är den nya svenska Annie Lennox och David Bowie i ett och samma modiga paket!

Att allt från ax till limpa är bekostat med daddys miljoner för att hålla sin heltidsinstagrammande fru glad och upptagen nämner hon mer sällan. Hon har sluppit gå den långa krävande vägen som de flesta andra kreativa människor och kan köpa sig sitt modikum av framgång och uppmärksamhet. Intressant att Cissi är ett praktexempel på hur ett klassamhälle faktiskt gynnar de rika även när de tror att de ska bli popstjärnor. Pappa bara köper karriären som pekas på.
Citera
2023-02-25, 11:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Nu är Cissi igång igen med ett nytt fåfängeprojekt bekostat av daddy Blombergs miljoner. Denna gång ska hon ta musikvärlden med storm och har bekostat en egen singel med anlitade studiomusiker och stylister inför singelsläppet. Nu handlar allt content uteslutande om hennes långa passion för musiken. Nya Cissi vill inte längre kännas vid den gamla "politiska" Cissi för nu är det kreativiteten och skapandet som gäller! Cissi är den nya svenska Annie Lennox och David Bowie i ett och samma modiga paket!

Att allt från ax till limpa är bekostat med daddys miljoner för att hålla sin heltidsinstagrammande fru glad och upptagen nämner hon mer sällan. Hon har sluppit gå den långa krävande vägen som de flesta andra kreativa människor och kan köpa sig sitt modikum av framgång och uppmärksamhet. Intressant att Cissi är ett praktexempel på hur ett klassamhälle faktiskt gynnar de rika även när de tror att de ska bli popstjärnor. Pappa bara köper karriären som pekas på.
Så fort det dyket upp en länk till detta så please... posta det här.
Citera
2023-02-25, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Här får du ett smakprov redan nu...
https://www.instagram.com/p/Co6nlh3IcLG/
Citera
2023-02-25, 13:27
Citat:

Hoppas hon är med i Mello nästa år
Citera
2023-02-25, 13:33
Fast det där är som vilken italiensk diva som helst. Hoppas hon blir militant djurrättsaktivist och råhöger.

Ett steg till att bli någonting kul odrägligt och inte cepe odräglig.
Citera
2023-02-25, 17:37
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
"Sneak peak"?!!
Citera
2023-02-25, 23:26
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Den som orkar tråla hennes instagram hittar gott om små "musikvideos".

Anledningen till att Daddy fått betala är dock inte att inget skivbolag eller liknande ville investera utan att hon vill ha hela vinsten från framgångarna själv. Åtminstone enligt Cissi själv.

"8 mars släpper jag ”Fragile like a bomb” på egen label. Innan dess väntar enormt massa jobb men jag är redo och lycklig. Tack alla som hjälpt mig ta det här steget, ni är allt."

"Nu när jag ska göra min stora dröm och släppa musik så pratar jag med massa kvinnor som gjort detsamma. Man berättar om usla kontrakt, där man ger bort nästan allt man drar in via sin musik till storbolag (ägda av gubbar). Klagar man så upplever man sig utstött, i kylan. Ålderdismen är påtaglig, du ska helst vara 22 och säga ja till allt, samtidigt som du hypersexualiserar dig själv, såklart med ett brett leende."

Det är förstås begripligt att hon vill ha så stor del av kakan som möjligt den här gången. Så att det inte blir som med filmkarriären, bloggandet, poddandet, författandet, de olika kvinnoorganisationerna och alla de andra gigantiska framgångarna som Cissi skapat.
Citera
2023-02-25, 23:36
Medlem
Från psykotisk mytoman till poptjej?
Citera
2023-02-25, 23:44
Den senaste videon på Cissi Wallins Instagram är sexuell. Hon visar benen upp till `grenen`. Hon kåtar upp några med det
Citera
2023-02-26, 03:46
Medlem
Det är ju intressant att följa människor som Cissi, som liksom böljar fram och tillbaka. Alltid med ytterst "trovärdiga" förklaringar till varför de har totalt bytt ståndpunkt mot det d senast höll så högt.
Ok, nu vill hon göra musikkarriär, det ska bli ett nöje att följa. Ganska bra röst men ändå medioker. Jag gissar på att det inte blir någon hit, men det är så klart inte hennes fel. Det är omvärlden som har fel.
Citera
2023-02-26, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Det är ju intressant att följa människor som Cissi, som liksom böljar fram och tillbaka. Alltid med ytterst "trovärdiga" förklaringar till varför de har totalt bytt ståndpunkt mot det d senast höll så högt.
Ok, nu vill hon göra musikkarriär, det ska bli ett nöje att följa. Ganska bra röst men ändå medioker. Jag gissar på att det inte blir någon hit, men det är så klart inte hennes fel. Det är omvärlden som har fel.

Hon är väl försörjd av sin rike make och kan hålla på med sina hobbies på heltid. Aktivism, filmskapande, sång...

Städa och annat tråk behöver hon inte heller, det gör andra kvinnor åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in