2021-03-28, 15:46
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag antar att det sker på Instagram. För Gardet verkar ha lagt ner, dom har inte betalt sin domänregistrering.

Man känner igen en hel del av psykfallen som nu huserar i Lambertz-tråden, som tidigare var aktiva i tråden om Cissi & Virtanen.

Man kan riktigt se hjärntrusten framför sig. -"Vi har hittat ett fall med en psykiskt sjuk kvinna som gång på gång falskanmäler män för våldtäkt. Perfekt, det fallet kör vi 'all in' på, det är säkert jättebra för våldtagna kvinnor i allmänhet."-

Ja, jävlar vad tokigt. Ibland blir väl falskanmälande borderlinehäxor utsatta för övergrepp, men att vara säker på att Lambertz är the bad guy i detta bara för att han säger korkade saker är lite för mycket.
Citera
2021-03-31, 06:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Cissis agerande när det gäller Unnis hund, att så flagrant medvetet ljuga får mig att fundera om vad mer hon ljugit om. Börjar tänka på tomtehistorien hon var involverad i. Hur enkelt hon kunde kvinnan i den historien under bussen. Hur lätt det var för henne att ta till lögnen. Hur mår hon egentligen?
Citera
2021-03-31, 08:47
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Cissis agerande när det gäller Unnis hund, att så flagrant medvetet ljuga får mig att fundera om vad mer hon ljugit om. Börjar tänka på tomtehistorien hon var involverad i. Hur enkelt hon kunde kvinnan i den historien under bussen. Hur lätt det var för henne att ta till lögnen. Hur mår hon egentligen?

Hon ljuger och ändrar på sina gamla stories helt obehindrat.

Vet att jag är lat, men vad är det hon ljuger om nu? Att hunden var frisk, trots veterinärutlåtande om det motsatta, att hunden lider?

Hur hon mår? Tror hon är lite överallt, ibland bra, ibland dåligt. Men aldrig särskilt länge på nån plats.
Citera
2021-03-31, 09:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Hon ljuger och ändrar på sina gamla stories helt obehindrat.

Vet att jag är lat, men vad är det hon ljuger om nu? Att hunden var frisk, trots veterinärutlåtande om det motsatta, att hunden lider?

Hur hon mår? Tror hon är lite överallt, ibland bra, ibland dåligt. Men aldrig särskilt länge på nån plats.
Också dåligt insatt men jag menade hunden och så kom jag att tänka på historien om när hon ville ha en tomte och en tjej hon samarbetat med tidigares sambo ställde upp och sedermera ett år senare när kvinnan ifråga var av väsensskild åsikt som CW utmålades hon som labil och som en stalker. Bildbevis motbevisar såklart CW men det spelar föga roll. Jag återger från minnet och uppskattar om någon korrigerar om jag skulle ha fel men jag betvivlar att jag har det. (Iaf inte på någon betydande punkt.)

Jag är mer nyfiken på vad som lett fram till detta. Grandios självbild? Är det pengarna som förblindat henne? Om gardet (hahahahha) te.x. varit essentiellt för hennes överlevnad hade hon antagligen inte pissat på medarbetarna.

Och ptja, hon döms för förtal men fabricerar fortsatt ihop krönikor i Expressen. Det är många som förlorat krönikörsuppdraget i en liknande situation.
Citera
2021-03-31, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jag är mer nyfiken på vad som lett fram till detta. Grandios självbild? Är det pengarna som förblindat henne? Om gardet (hahahahha) te.x. varit essentiellt för hennes överlevnad hade hon antagligen inte pissat på medarbetarna.

Pengarna gör att hon kan skita i alla konsekvenser och följarna är så pass många att hon får hyfsat med bekräftelse att fortsätta på den vägen. Det är min teori på hur det fungerar.

Citat:
Och ptja, hon döms för förtal men fabricerar fortsatt ihop krönikor i Expressen. Det är många som förlorat krönikörsuppdraget i en liknande situation.

Det är märkligt att hon fick det uppdraget, och ännu mer märkligt att hon får fortsätta efter den här cirkusen. Hon har hängt ut och startat drev mot en enskild tjänsteman på Länsstyrelsen, att Expressen backar en sån person med dedikerat utrymme kan inte se bra ut för dem. Men mitt intryck av Expressen 2021 är inte gott i övrigt så förväntar mig inte att de ska fatta det.
Citera
2021-04-03, 08:34
Medlem
LookingBackInAngers avatar
Här samtalar Cissi med en advokat. Fantastiskt att se hur hon leker förståndig och resonabel. Ses på egen risk (jag försöker återhämta mig från upplevelsen med hjälp av 30 mg oxazepam).

https://svtplay.se/video/30709158/mo...ng-2-avsnitt-2
Senast redigerad av LookingBackInAnger 2021-04-03 kl. 08:39.
Citera
2021-04-03, 09:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Pengarna gör att hon kan skita i alla konsekvenser och följarna är så pass många att hon får hyfsat med bekräftelse att fortsätta på den vägen. Det är min teori på hur det fungerar.

Det är märkligt att hon fick det uppdraget, och ännu mer märkligt att hon får fortsätta efter den här cirkusen. Hon har hängt ut och startat drev mot en enskild tjänsteman på Länsstyrelsen, att Expressen backar en sån person med dedikerat utrymme kan inte se bra ut för dem. Men mitt intryck av Expressen 2021 är inte gott i övrigt så förväntar mig inte att de ska fatta det.
Undrar hur Expressen reagerar när Cissi döms till fängelse. Vilket sannolik kommer att ske.
Citera
2021-04-03, 10:17
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Undrar hur Expressen reagerar när Cissi döms till fängelse. Vilket sannolik kommer att ske.

"Lite extra klick" tänker nog Expressen bara.

Vår värdelösa och totalt havererade ljugmedia har nog för länge sedan lämnat allt det som vi normala människor kallar anständighet.

Hon får säkert publicera krönikor om sin fängelsevistelse så att desperata Expressen får in sina ynkliga klick.
Citera
2021-04-03, 14:32
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
"Lite extra klick" tänker nog Expressen bara.

Vår värdelösa och totalt havererade ljugmedia har nog för länge sedan lämnat allt det som vi normala människor kallar anständighet.

Hon får säkert publicera krönikor om sin fängelsevistelse så att desperata Expressen får in sina ynkliga klick.
Istället för Sveriges Germaine Greer så blir hon Sveriges Martha Stewart, mer känd för att sitta i fängelse än vad hon brukar syssla med.
Citera
2021-04-05, 20:00
Medlem
SVT har tydligen låtit henne sitta och breda ut sig en kvart i Mötet.
https://www.svtplay.se/video/3070915...odalId=j4zRYA5

En fråga...
Jag noterar hur hennes ansikte ständigt uppvisar små mikrorörelser i sidled. Typ som att hon nonstop, när hon inte pratar, sitter och skakar på huvudet - fast bara pyttelite. Om ni kollar efter så gör hon det nonstop.

Varför gör hon så? Är det effekt av nån medicinering?
Är det nån slags konstant förnekelse??
Citera
2021-04-05, 23:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos

En fråga...
Jag noterar hur hennes ansikte ständigt uppvisar små mikrorörelser i sidled. Typ som att hon nonstop, när hon inte pratar, sitter och skakar på huvudet - fast bara pyttelite. Om ni kollar efter så gör hon det nonstop.

Hon är stirrig, klart symptom på psykiska besvär.
Citera
2021-04-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos

En fråga...

Nja, är nog ett vanligt drag bland vissa människor bara. Hade en slöjdlärarinna som gjorde samma sak, det är bara nåt tics eller ADHD-relaterat. Cissi har dessutom alltid gjort det när jag sett henne i TV, vill jag minnas. Inget nytt och antagligen inget med medicinering att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in