2020-06-29, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Motståndare? Grisklubban Wallin kommer på sin höjd sälja 2-300 böcker till Sims vidriga nedsupna feministfittor till anhängare.
Vidrigare mänskligt avfall får man leta efter🤮

I topp på Bokustoppen idag, gissar att blir lite fler än 2-300 ex.
https://www.bokus.com/topplistor/bokustoppen
Citera
2020-06-29, 22:03
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Har hon släppt knullboken än? Fascinerande att hon vill profitera och få uppmärksamhet på bekostnad av ett våldtäktsoffer(henne själv). Om nu inte allt är lögn..

Oavsett hur det ligger till så tycker jag hon kompromissar en aning med sin värdighet. Är det bara jag?

Våldtäkts-debaclet är intressant på så sätt att man inte kan föreställa sig någon av dem prata sanning. Men en av dom måste ju ha gjort det.

Allt kanske bygger på en slags "omöjlig" fysik - en naturlag som krökt historien liksom. Sådan att Virren verkligen våldtog Cissi, och ljuger om det, samtidigt som Cissi upplevde allt i en slags "parallell" verklighet, där hon inte blev våldtagen, och därför ljuger även hon.

De är trots allt notoriska lögnare båda två, så jag tror på teorin ovan om "krökt" historia.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2020-06-29 kl. 22:07.
Citera
2020-06-29, 22:04
Medlem
Kämpendahls avatar
Det var som tusan! Cissi Wallins bok toppar Bokus säljlista

"Sedan boken gått att förhandsbeställa på Bokus har den legat högst på ”Bokustoppen” över ”populäraste böckerna just nu”. På konkurrerande sajten Adlibris finns inga böcker av eller med Cissi Wallin att finna."

https://www.dn.se/kultur-noje/cissi-...kus-saljlista/

Den var oväntad måste jag säga. Men jag får väl kosta på mig ett litet grattis då
Citera
2020-06-29, 22:07
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
https://www.bokus.com/topplistor/bokustoppen

😂😂😂😂😂😂😂
Och det tror du på????
😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2020-06-29, 22:18
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Noterade att förväntad leveranstid är v. 35. Hur stor är en förstaupplaga utan förlag - 2000 exemplar kanske?
Citera
2020-06-29, 23:14
Medlem
Otippat att hon skulle toppa boklistan. Måste vara många som vill ha ett laglöst samhälle där man kan förgöra människor till höger o vänster om man känner för det.
Citera
2020-06-29, 23:17
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Otippat att hon skulle toppa boklistan. Måste vara många som vill ha ett laglöst samhälle där man kan förgöra människor till höger o vänster om man känner för det.
Finns väl också någon sorts korrelation spridning/straff så vissa kanske köper den för att de vill henne illa.
Citera
2020-06-30, 09:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Finns väl också någon sorts korrelation spridning/straff så vissa kanske köper den för att de vill henne illa.
Kanske är det Daddy Blomberg som köpt upp ett gäng.
Citera
2020-06-30, 09:59
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Mycket bra formulerat. Även Gandhi och Martin Luther King hade med sig i bagaget av både det ena men det saknar enligt mig betydelse när man ska bedöma det rättfärdiga i deras kamp.
Ja.
Ghandi, Martin Luther King och Cissi Wallin.
Du tycker alltså att dessa namn hör samman?
Helt otroligt.

Hur var det? Får du betalt av CW eller är du bara ett inbitet fan?

För exakt alla förutom rabiata och meningslösa feminister så är hon ju en psykopat som har fel och gör fel precis hela tiden men som vägrar acceptera det (pga narcissism?).

Det är väl kul att hon har en försvarare i dig.
Själv tycker jag att det är tråkigt att man försvarar kvinnofientliga, kriminella, psyksvaga, verklighetsfrånvända överklassbrudar som cissi wallin.
Citera
2020-07-01, 21:08
Medlem
NoTruces avatar
Kan man vänta sig en ljudboksversion inläst av Cissi själv?
Citera
2020-07-01, 22:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kan man vänta sig en ljudboksversion inläst av Cissi själv?
Inläst i duschen på Hinseberg?
Citera
2020-07-02, 23:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Det var som tusan! Cissi Wallins bok toppar Bokus säljlista

"Sedan boken gått att förhandsbeställa på Bokus har den legat högst på ”Bokustoppen” över ”populäraste böckerna just nu”. På konkurrerande sajten Adlibris finns inga böcker av eller med Cissi Wallin att finna."

https://www.dn.se/kultur-noje/cissi-...kus-saljlista/

Den var oväntad måste jag säga. Men jag får väl kosta på mig ett litet grattis då
Hennes man har väl beställt 1000 ex som han bränner upp sen. Om den kommer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in