2019-12-11, 19:59
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Måste ju kännas sådär att betala 100 lax till någon som tjyvknullat en.

Fredrik garvar läppen av sig med gratis ladd hela året.
Citera
2019-12-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
"förstört Fredrik Virtanens rykte", "skam för svensk journalistik"
Alltså, hur kan någon vara på äckliga virtanen´s sida!?
Jag tror du missar att man inte behöver "vara på någons sida" utan faktiskt kan se detta ur en objektiv synvinkel.
Det är tydligt att det är många som inte kan det, vilket är synd då det behövs i såna här frågor. Man måste kunna se förbi personerna för att kunna diskutera frågan på ett bra sätt, annars sitter vi i sandlådan och kastar sandkakor på varandra i slutändan.
Citera
2019-12-11, 20:41
Medlem
Spritnotas avatar
Har inte hunnit lyssna för har en massa mord och andra brott att följa så ställ inga frågor till mig om innehållet, men här har ni en ljudupptagning.

Rättegången mellan Cissi Wallin och Fredrik Virtanen: https://youtu.be/N2jZ--qwj6o
Citera
2019-12-11, 21:41
Medlem
Lite roligt är det att dei bägge kräken fått vad de förtjänade? Kissi borde fått fängelse och femivirtanen 5 lax i skadestånd , det hade varit det ultimata, men, man får väl nöja sig med detta ändå? Lär ju knappast bli mer än ev. kosmetisk förändring i HD?
Citera
2019-12-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Måste ju kännas sådär att betala 100 lax till någon som tjyvknullat en.

Fredrik garvar läppen av sig med gratis ladd hela året.

1. Han har ju inte tjuvknullat henne. Läs på om CWs ohämmade narcissism. Hon ljuger.
2. FV garvar ingen läpp av sig utan är en bruten man med ett liv som slagits i spillror.

Sluta tro alla sagor du läser på flashback!
Citera
2019-12-11, 22:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
"förstört Fredrik Virtanens rykte", "skam för svensk journalistik"
Alltså, hur kan någon vara på äckliga virtanen´s sida!?

Jag har inte sett någon som är på Virtanens sida däremot flera som inte tycker man ska få komma med sådana här allvarliga anklagelser mot en person och dreva för att dennes liv ska bli förstört utan att ha bevis för det som påstås.

Tycker du det är okej om jag offentligt påstår att du är en pedofil och drevar så hårt att du förlorar jobb, vänner och familj?
Citera
2019-12-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag har inte sett någon som är på Virtanens sida däremot flera som inte tycker man ska få komma med sådana här allvarliga anklagelser mot en person och dreva för att dennes liv ska bli förstört utan att ha bevis för det som påstås.

Tycker du det är okej om jag offentligt påstår att du är en pedofil och drevar så hårt att du förlorar jobb, vänner och familj?

Ja, frågan är om vi vill att människor struntar i rättsväsendet och delar ut egna straff, baserat på hörsägen.
Citera
2019-12-11, 22:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ja, frågan är om vi vill att människor struntar i rättsväsendet och delar ut egna straff, baserat på hörsägen.

Det är visserligen dit vi är på väg då rättsväsendet inte klarar av att ge människor trygghet men det beror snarast på massinvandringen. Även om det är mycket dåligt så kommer Sverige hamna där att människor får skipa sin egen rättvisa eller acceptera en laglös situation.
Citera
2019-12-11, 23:07
Medlem
exexexexs avatar
Citat:

Ok, point taken! Även om jag älskar att vänster-virtanens "rykte" är trashat!
Citera
2019-12-11, 23:11
Medlem
Citat:
Det är visserligen dit vi är på väg då rättsväsendet inte klarar av att ge människor trygghet men det beror snarast på massinvandringen. Även om det är mycket dåligt så kommer Sverige hamna där att människor får skipa sin egen rättvisa eller acceptera en laglös situation.

Och vad har det med det här ämnet att göra? Att du, pucko, tänker ta din högaffel och bege dig ut på, byn? Vad har massinvandring att göra med att två bleka svenskar- den ena är ju för fan till och med albino - delade taxi hem en kväll för snart 15 år sedan!
Citera
2019-12-11, 23:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ok, point taken! Även om jag älskar att vänster-virtanens "rykte" är trashat!

Det gör nog de flesta i tråden även jag som försvarar domen mot Cissi. Virtanen var ett svin som har behandlat många på samma sätt som han själv till slut blev behandlad. Det är en slags poetisk rättvisa men det påverkar inte domen mot Cissi.
Citera
2019-12-11, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia

Kan inte tänka mig att rättsmedvetandet inte anser att en person som blir våldtagen, misshandlad, terrorhotad eller andra brott som denne utsätts för inte får berätta om det och offentligt även ange ett namn. Yttrandefriheten måste man värna om så för min del är det absolut av högsta vikt att målet vandrar ända upp till HD eftersom det inte finns en vägledande dom på området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in