2019-11-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant & annorlunda att äktenskapsförord skrevs långt efter giftermålet.
Skall man gissa på en Lysistrate-strategi?

Men CW är ju inte ensam om att ha en fiffi. Lysistrate-strategin var ju att ALLA kvinnor sexstrejkade. Om CW strejkar finns det ju andra att gå till, särskilt för en förmögen man som han är.
Citera
2019-11-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vet man om det finns ett äktenskapsförord?

Jag har ingen aning, men den intresserade kan väl faktiskt hämta ut ett eventuellt äktenskapsförord hos Skatteverket eftersom dessa är offentlig handling. DET lilla privatlivet vill jag nog dock tillerkänna familjen Blomberg/Wallin, det saknar i princip betydelse för hur hon betett sig mm.
Citera
2019-11-13, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Njae, det skrevs vad jag vet innan. Cissi begärde dock papper på det där med likvärdig lgh (bl.a) långt efter.

Utveckla analysen om Lysistrate-strategin Daddy Thulin, jag behöver mental stimulans 💦

Lysistrate är alltså en antik grekisk komedi där kvinnorna kollektivt sex-strejkar för att få slut på kriget mellan Aten och Sparta. De vägrar ligga med sina män innan de slutit fred helt enkelt.

(f ö har Ralf König gjort ett lysande seriealbum där ett gäng bögar istället är huvudpersonerna, de liger ju av naturliga skäl inte av samma problem under sex-upproret).

Det hr Thulin så förtjänstfullt menar var väl alltså att det inte blev nåt doppa för Limpan innan papperen var påskrivna. Hur det faktiskt gick till har jag ingen aning om.
Citera
2019-11-13, 12:23
Medlem
Durochmolls avatar
Cissis man skulle aldrig våga begära ut skilsmässa. Han om någon vet vad hon är kapabel till, risken att stämplas som både våldtäktsman, kvinnomisshandlare eller pedofil, kan skada, även om anklagelserna kommer från lögnaren Cissi. På det skulle det med all säkerhet bli en smutsig vårdnadstvist. Något säger mig att det främst var han som önskade sig barn (barn gjorde inte Cissi lyckligare https://www.expressen.se/debatt/att-...ig-lyckligare/, och hon tog dessutom första bästa möjlighet att dumpa av större delen av ansvaret på en nanny), men att hon ändå skulle strida för ensam vårdnad för att skada honom.
Citera
2019-11-13, 12:39
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Enligt nordfront är hon judinna, stämmer verkligen det? Finns det någon källa?

Inte en chans ,det hade hon koketterat om oavbrutligen. Förmodligen kallat sig själv för rasifierad.

Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Fast det är ju bara lite mer än ett år sen Nordisk Film köpte Avalanche.

https://digital.di.se/artikel/nordis...s-i-jatteaffar

Så för två år sen var hon en vanlig tjej.

.

Det är Cissis verision. I verkligheten hade mannen en miljonlön långt innan försäljningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Det blir väl ute på Ekerö med tanke på brottets art och närhetsprincip till barn och familj. Sen finns det säkert möjlighet till fotboja eller påföljd inom frivården med tanke på att hon är tidigare ostraffad. Det är tvek på om hon ens kommer få svida om från civila kläder. Så jo, ganska ljust. Hon lär ha råd med snus i kiosken iaf.

Fotboja kräver en anställning eller att man pluggar.
Citera
2019-11-13, 12:55
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Cissis man skulle aldrig våga begära ut skilsmässa. .... På det skulle det med all säkerhet bli en smutsig vårdnadstvist. Något säger mig att det främst var han som önskade sig barn (barn gjorde inte Cissi lyckligare https://www.expressen.se/debatt/att-...ig-lyckligare/, och hon tog dessutom första bästa möjlighet att dumpa av större delen av ansvaret på en nanny), men att hon ändå skulle strida för ensam vårdnad för att skada honom.

Absolut. Hon skulle dessutom se till att göra ett offentligt spektakel av det hela. Rena drömmen för en narcissist; skada den du ser som din fiende på värsta möjliga sätt och samtidigt få uppmärksamhet från blåsta fån genom att fabricera ett narrativ och dra på sig offerkoftan

Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Det hr Thulin så förtjänstfullt menar var väl alltså att det inte blev nåt doppa för Limpan innan papperen var påskrivna. Hur det faktiskt gick till har jag ingen aning om.

Tack

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Men CW är ju inte ensam om att ha en fiffi. Lysistrate-strategin var ju att ALLA kvinnor sexstrejkade. Om CW strejkar finns det ju andra att gå till, särskilt för en förmögen man som han är.

Jag vet inte hur attraktiv man är på marknaden när det är allmänt känt att man (och därmed ens förmögenhet) är fast för livet hos en narcissist. Lägg till att Daddy Östrogen inte är speciellt vacker, och att han har personligheten hos en vandrande pinne.

Det finns ju förvisso möjligheten att köpa det man vill ha och tycker sig ha "rätt" till.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 13:07. Anledning: Edit
Citera
2019-11-13, 13:04
Medlem
BigFatCones avatar
Det rimliga är väl att Daddy Blomberg är en blyg och töntig nörd som inte har haft det så lätt på kvinnofronten så han är beredd stå ut med rätt mycket skit för att inte känna sig som en ensam loser. För alltså... har man hans bankkonto så behöver man inte riktigt skrapa så långt ner i botten på tunnan som NarCissi befinner sig.

Eller så går han igång på att hunsas. Det finns ju några såna också.
Citera
2019-11-13, 13:07
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur attraktiv man är på marknaden när det är allmänt känt att man (och därmed ens förmögenhet) är fast för livet hos en narcissist. Lägg till att Daddy Östrogen inte är speciellt vacker, och att han har personligheten hos en vandrande pinne.

Det finns ju förvisso möjligheten att köpa det man vill ha.

Nånstans har jag läst att det var LD som träffade sin man först (han och Limpan är ju bröder) och att hon sedan tussade ihop Cissi och Limpan på nån fest. Eller var det tvärtom?
Citera
2019-11-13, 13:09
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Nånstans har jag läst att det var LD som träffade sin man först (han och Limpan är ju bröder) och att hon sedan tussade ihop Cissi och Limpan på nån fest. Eller var det tvärtom?

1. Helt rätt.
2. I princip, ja

Edit: Limpan var dessutom nybliven singel, rebound.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 13:11.
Citera
2019-11-13, 13:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Cissis man skulle aldrig våga begära ut skilsmässa. Han om någon vet vad hon är kapabel till, risken att stämplas som både våldtäktsman, kvinnomisshandlare eller pedofil, kan skada, även om anklagelserna kommer från lögnaren Cissi. På det skulle det med all säkerhet bli en smutsig vårdnadstvist. Något säger mig att det främst var han som önskade sig barn (barn gjorde inte Cissi lyckligare https://www.expressen.se/debatt/att-...ig-lyckligare/, och hon tog dessutom första bästa möjlighet att dumpa av större delen av ansvaret på en nanny), men att hon ändå skulle strida för ensam vårdnad för att skada honom.
Ja fy satan vilken sits han har hamnat i. Det måste vara lite som att bo i Jonestown & dricka kool aid dagligen. Stackars kille.
Citera
2019-11-13, 13:17
Medlem
Citat:
1. Helt rätt.
2. I princip, ja

Edit: Limpan var dessutom nybliven singel, rebound.

Undrar om LD kanske känner lite ånger över det beslutet/handlingen idag?
Citera
2019-11-13, 13:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Undrar om LD kanske känner lite ånger över det beslutet/handlingen idag?
Speciellt när Cissi gör orosanmälan till socialen mot LD.

Blir nog konstig stämning på släktens julfirande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in