Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-04, 13:47
  #13
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Jag vet inte exakt. Jag tankade ner flera feta paket från Torrentbytes och vissa var sådär. Ganska irriterande..

deras egna rellar då med andra ord. drygt att de inte håller sig till scenen.

återgår till: filmnamn.CDA.xvid-grupp.avi filmnamn.CDB.xvid-grupp.avi
är inte helt hundra men tror iofs att det ska räcka med att döpa om mappen filmen ligger i så ska den eventuellt hitta rätt.
Citera
2009-06-04, 16:35
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av _Fiskarn
deras egna rellar då med andra ord. drygt att de inte håller sig till scenen.

återgår till: filmnamn.CDA.xvid-grupp.avi filmnamn.CDB.xvid-grupp.avi
är inte helt hundra men tror iofs att det ska räcka med att döpa om mappen filmen ligger i så ska den eventuellt hitta rätt.
Nja för mappen heter oftast rätt. Sen heter filen bara typ aliens.cda.avi eller något annat kort.
x2.cda-aXXo.avi (tog bara något gruppnamn, vet inte hur aXXo gör egentligen)
Citera
2009-06-04, 17:15
  #15
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Fiskarn
deras egna rellar då med andra ord. drygt att de inte håller sig till scenen.

återgår till: filmnamn.CDA.xvid-grupp.avi filmnamn.CDB.xvid-grupp.avi
är inte helt hundra men tror iofs att det ska räcka med att döpa om mappen filmen ligger i så ska den eventuellt hitta rätt.
Men torrentbytes har väl bara scenreleaser? Är nästan säker på att jag har råkat på sådana releaser där :S Nåja
Citera
2009-06-04, 18:00
  #16
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Men torrentbytes har väl bara scenreleaser? Är nästan säker på att jag har råkat på sådana releaser där :S Nåja

jo, men frågan är om de inte drar ihop ett sådant packe själva (tex. Poker.Pack.DVDRip.XviD-TB). brukar ju vara rätt populärt bland torrentnissarna...
Citera
2009-06-04, 19:00
  #17
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Fiskarn
jo, men frågan är om de inte drar ihop ett sådant packe själva (tex. Poker.Pack.DVDRip.XviD-TB). brukar ju vara rätt populärt bland torrentnissarna...
Ah där har du nog en väldigt bra poäng, fan vad krångligt, kan ingen skriva ihop ett litet script som ordnar detta, pretty please with suger on
Kanske är lite lurigt dock
Citera
2009-06-05, 00:39
  #18
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Ah där har du nog en väldigt bra poäng, fan vad krångligt, kan ingen skriva ihop ett litet script som ordnar detta, pretty please with suger on
Kanske är lite lurigt dock

tror att det bara ska vara tillräckligt att ändra mapp namet så hittar den rätt, men då ändrar man på rellen. men eftersom det inte verkar vara en scene relle så spelar det väl ändå ingen roll.

sorry för svamligheterna är lite rund under fötterna.
Citera
2009-06-05, 02:37
  #19
Medlem
SinXs avatar
Testat det nu och säger bara...

FY FAN!!!!!




....VAD BRA DET VAR!
Citera
2009-06-05, 02:38
  #20
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Testat det nu och säger bara...

FY FAN!!!!!




....VAD BRA DET VAR!

Det är väldigt trevligt ja, skriv gärna om det är några problem, verkar finnas lite kunskap här i tråden
Citera
2009-06-05, 02:39
  #21
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det är väldigt trevligt ja, skriv gärna om det är några problem, verkar finnas lite kunskap här i tråden

Hade lite strul med tv-serierna, men det löste sig eftersom de var döpta fel. Nästan så man blir sugen att börja bygga upp ett filmarkiv igen.
Citera
2009-06-05, 02:40
  #22
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det är väldigt trevligt ja, skriv gärna om det är några problem, verkar finnas lite kunskap här i tråden

Testade att gå in på appstore och kolla på soutpark men det funkade inte. Kanske beror på att det bara går för amerikanare?
Citera
2009-06-05, 03:53
  #23
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Testade att gå in på appstore och kolla på soutpark men det funkade inte. Kanske beror på att det bara går för amerikanare?
Japp, jag har skrivit en så kallad "ticket" om det som förslag till nästa version, det enda sättet nu antar jag är att byta proxy innan man kollar, någon som vet något bra proxychanger program? Det finns ju så jävla mycket bra plugins som man inte vill missa!
Citera
2009-06-05, 07:33
  #24
Avstängd
Bantumis avatar
Älskar Plex, det enda programmet som jag har lyckats köra 1080p-filmer i utan nämnvärt lagg på min MB och Mini. Även otroligt smidigt att man slipper unrara innan.
Ultimata programmet till en filmkväll, listan av filmer syns klart och tydligt även på en gammal crt-tv och allt går snabbt och smidigt tillsammans med Apple Remote.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback