2025-06-11, 22:41
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Fattar ingenting av vad ni hller p och gnetar och dividerar om. Schools out rcker vl gott och vl?
Tycker ni nedvrderar och terrar gubben!
Herregud, det var ju ormar, skinnbyxor och nitblten ovanp det.
Vad begr ni egentligen av en stackars mnniska?

Man har all rtt i vrlden att gra smtrkig gubbrock om man r 77 bast. Man har ocks all rtt i vrlden att inte tycka att resultatet r srskilt spnnande.

Men om man har gjort en lt som Halo of flies en gng i tiden r det klart att man har en niv att leva upp till. Jag hoppas att de gr roligare saker p ltar de inte vljer att slppa som "singlar". Potentialen finns definitivt.
Citera
2025-06-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Man har all rtt i vrlden att gra smtrkig gubbrock om man r 77 bast. Man har ocks all rtt i vrlden att inte tycka att resultatet r srskilt spnnande.

Men om man har gjort en lt som Halo of flies en gng i tiden r det klart att man har en niv att leva upp till. Jag hoppas att de gr roligare saker p ltar de inte vljer att slppa som "singlar". Potentialen finns definitivt.
Sjlvklart!
Blev bara lite verempatisk gentemot Alice och frskte skoja till det lite p kpet.
Tnk dig sjlv, 77 r och folk frvntar sig saker nr man troligen bara vill ha kul och spela.
Alltid uppfattat honom som rtt levnadsglad. Men ska rligt erknna att jag har inte fljt honom med ljus och lupp genom ren...
Citera
2025-06-11, 22:49
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Sjlvklart!
Blev bara lite verempatisk gentemot Alice och frskte skoja till det lite p kpet.
Tnk dig sjlv, 77 r och folk frvntar sig saker nr man troligen bara vill ha kul och spela.
Alltid uppfattat honom som rtt levnadsglad. Men ska rligt sga att jag har inte fljt honom med ljus och lupp genom ren...

Och hur less ska han inte vara p att frska vara arton r vid det hr laget?

Jaha, vad r din favoritlt med gubben d?
Citera
2025-06-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Och hur less ska han inte vara p att frska vara arton r vid det hr laget?

Jaha, vad r din favoritlt med gubben d?
Nja, ibland kan det nog komma nytndningar s han faktiskt inte tvivlar en sekund p att han faktiskt r 18. Fr sjlv tnka till ibland nr folk frgar om min lder eftersom d r mitt naturliga svar "19".

Med minne som ett sll s fr jag sga den jag nmnde i tidigare inlgg. Annars behver jag gra en nyorintering genom hans karrir. Titlar och rtal fastnar aldrig. Vilket kan vara ett tecken p att jag verkligen inte r 19 som jag ibland inbillar mig
Citera
2025-07-20, 13:08
Medlem
Geomeisters avatar
Finns en trailer frn kommande albumet uppe och ny lt.. Up All Night!

Som med tidigare ltar fr mig. Gillar det mesta, men Coopers rst r ingen hjdare. Vet inte om det att han ldrats eller om det r mixen eller vad det kallas.
Citera
2025-07-25, 19:37
Medlem
Geomeisters avatar
Nu har nya skivan anlnt!

Inte vrldens bsta timing tror jag.. Mitt uppe i semestern och mycket drama inom rockvrlden. Det r inte direkt som att ltarna kommer spelas frekvent p radio heller. Jag tror denna skiva kommer segla frbi anonymt som s mycket annat, men hoppas jag har fel!

Mot lyssnandet
Citera
2025-07-30, 10:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Nu har nya skivan anlnt!

Inte vrldens bsta timing tror jag.. Mitt uppe i semestern och mycket drama inom rockvrlden. Det r inte direkt som att ltarna kommer spelas frekvent p radio heller. Jag tror denna skiva kommer segla frbi anonymt som s mycket annat, men hoppas jag har fel!

Mot lyssnandet
Sg att den ftt blande recensioner, men jag tycker den r riktigt bra! 70-talsinriktat, amerikansk rocksound. Kommer lyssna p den i sommar!
Citera
2025-07-30, 17:53
Medlem
Rebali179s avatar
The Revenge Of Alice Cooper r nd en skiva som skulle kunna ha gjorts p 70 talet &
nd knnas att det r fortfarande bra d som nu.
Den kanske inte gr upp till School's Out skivan & Welcome to My Nightmare

Undrar om skivans lt See You on the Other Side skulle kunna tillgnas Ozzy Osbourne numera
Senast redigerad av Rebali179 2025-07-30 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in