Det ser ut som jag skippar Anonine nu, Min mor beställde det i samband med att vi skaffade Bahnhof för ca 3 år sen, sen dess har min mor betalt 40 kronor i månaden.
Började inte använda det efter ett tag då jag hade problem med att få igång det.
Sen nu i september så flyttade jag, jag installerade om datorn i samma veva, tänkte sedan sätta igång anonine men kan verkligen inte komma åt det. I Bahnhofs "mina sidor" så ändrar jag lösenordet, har väntat några dagar bl.a. och sen försöker sätta igång Anonine, får bara felmeddelande om att Användarnamnet eller Lösenordet stämmer ej, och jag har testa väldigt många gånger om och om igen men det vägrar funka.
Något som jag heller inte kan göra, det står på bahnhof att jag har tjänsten men ändå så kan jag inte logga in på Anonines hemsida, jag testar "återställ lösenord", och skriver i alla möjliga Email, användarnamn, allt som är kopplat till bahnhof, men inget funkar. Anonine påstår att kontot inte existerar.
Så mer eller mindre, min mor har tyvärr kastat tusentals kronor på detta genom åren utan att det fått någon större användning.
Har någon här en lösning på mitt problem med användarnamn innan jag ringer bahnhof och avbokar skiten?