Citat:
Ursprungligen postat av Upn0rth
Vad är det för stor uppdatering dom nyligen gjort på sidan ? Går verkligen grymt segt med tunneln just nu.
Får man fråga vad du kommer att byta till ?
Ja deras sida är ändrad. De verkar ha något för sig, uppdateringar hårdvaruuppgraderingar eller liknande. Kanske båda delarna. Dock så är det omöjligt att komma i kontakt med deras support. De svarar inte helt enkelt. Därför vet jag inte alls vad som pågår. Tänkte att de kanske ursäktar den senaste tidens svårigheter med att de har varit upptagna med uppgraderingar men inte ens den förklaringen får man. Fungerade faktiskt mycket bättre tidigare.
Jag har inte bestämt mig för vad jag ska byta till. Mullvad, vpntunnel, eller någon annan. Har funderat på om inte det bästa är någon leverantör helt baserad utanför Sverige och EU. Många använder sig av leverantörer i Ukraina, Ryssland eller något annat land i Östeuropa. T.o.m. Japan går att använda. Med dagens teknik är det inte mycket mer hastighet man förlorar med det trots avståndet. Jag följer vpn-trådarna här på fb och ska bestämma mig innan min månad har gått ut så vi får se. Tips är också jag intresserad av för jag vet inte alls säkert vilken jag ska välja.