Kan detta vara störningen alla stöter på?
Vi håller för närvarande på att uppgradera vårt system där vi kommer implentera en rad olika buggfixar för att åtgärda vissa återkommande problem för er användare. Detta beräknas pågå under nästa vecka. Med detta har vi haft till en viss grad svårt att hinna med vår support och vi lovar att alla inkomna supportärenden kommer bli hanterade tills dess samt att supporten återgår till normal bemanning från och med nästa vecka.
Saknas publicerings datum, svårt att säga ifall det är aktuellt eller ej. Någon som kan höfta när det blev publicerat?
Källa:
https://www.anonine.com/sv/news
Deras twitter tar upp problem med OpenVPN den 5/jan, hemsidan påtalar att det skulle varait löst 7/jan
ps. mitt OpenVPN fungerade bra idag, tills för några timmar sen när jag diska och recon. Tycks inte kunna autha efteråt, då inte ens fel inlogg-upg genererar ett felmeddelande.
Mon Jan 23 21:XX:47 2012 TLS Error: TLS key negotiation failed to occur within 60 seconds (check your network connectivity)
Mon Jan 23 21:XX:47 2012 TLS Error: TLS handshake failed
edit: 20 sekunder efter denna publiceringen fick jag komma in. efter att ha hamrat i timmar.