2011-10-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
Om dom sparar några loggar eller inte är väl inte helt fastställt, sparar dom inte några loggar så är du safe hur du än väljer att betala, sparar dom loggar så spelar det ingen roll om försöker dölja din betalning, då dom går på din ip adress.

Hade kontakt med deras kundsupport igår ang loggning, sparade uppgifter etc.
Fick svar att:

"Vi loggar ingen som helst information. Allt vi har är ditt användarnamn samt en vald mejladress. Så det finns med andra ord ingenting att lämna ut överhuvudtaget. Vi strävar efter att en anonymitetstjänst skall vara anonym i jämförelse med vad många andra leverantörer verkar göra."

Så denna fråga bör väl vara utredd, eller?
Citera
2011-10-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolflslayer
Hade kontakt med deras kundsupport igår ang loggning, sparade uppgifter etc.
Fick svar att:

"Vi loggar ingen som helst information. Allt vi har är ditt användarnamn samt en vald mejladress. Så det finns med andra ord ingenting att lämna ut överhuvudtaget. Vi strävar efter att en anonymitetstjänst skall vara anonym i jämförelse med vad många andra leverantörer verkar göra."

Så denna fråga bör väl vara utredd, eller?

Japp!
Citera
2011-10-10, 19:53
Medlem
slippys avatar
Jag seedar asdåligt med anonine. Verkar som att få peers vill ansluta till mig. Vad beror detta på, någon fler med samma problem? Använder PPTP varianten.
Citera
2011-10-10, 20:33
Medlem
Maximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Jag seedar asdåligt med anonine. Verkar som att få peers vill ansluta till mig. Vad beror detta på, någon fler med samma problem? Använder PPTP varianten.

Testa att använda en högre port tex 24366. Om du inte redan har det dvs.

Det fungerar bra för mig.
Citera
2011-10-11, 15:55
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Kan vara portproblem, som Maximus säger. Testa en högre port brukar funka.
Citera
2011-10-11, 22:07
Medlem
slippys avatar
Tackar. Jag testar det.
Citera
2011-10-13, 19:02
Medlem
Aniki-kuns avatar
Jag befinner mig i Kina just nu. Jag skaffade mig OpenVPN igår. Jag kunde surfa på facebook och Youtube via IE (firefox, google chrome och safari fungerade inte). Var lite krångligt att komma åt facebook ibland då sidan inte hittades osv. Men det gick.
Jag loggade ut från facebook för ca 21h sedan och varken Youtube eller facebook har velat fungera efter det.
Finns det nå "dummytests" jag kan göra för att kolla så allt fortfarande är rätt inställt osv? Jag har Spotifys gratisversion som fungerar. Stänger jag av OpenVPN så fungerar det såklart inte...

Alla spärrade sidor fungerar för mig förutom just Youtube och facebook...
IPv6 har jag ingen åtkomst till här om det är till någon hjälp?...

/Mvh
Citera
2011-10-13, 19:19
Medlem
Aniki-kuns avatar
Det fungerar just nu, dock väldigt långsamt, då jag avaktiverade IPv6.
Senast redigerad av Aniki-kun 2011-10-13 kl. 20:17. Anledning: IPv6
Citera
2011-10-15, 05:53
Medlem
boeing737s avatar
Hej jag har ett konto hos Anonine med OpenVPN Tjänst, Datorn har windows 7 64bt. Programmet connectar men det går ej att surfa eller tanka ner torrent, vad är problemet, har även en rauter Cisco epc2425

Hjäälp någon tack!
Citera
2011-10-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boeing737
Hej jag har ett konto hos Anonine med OpenVPN Tjänst, Datorn har windows 7 64bt. Programmet connectar men det går ej att surfa eller tanka ner torrent, vad är problemet, har även en rauter Cisco epc2425

Hjäälp någon tack!

Har du någonsin haft proxy inställt i webbläsaren och inställningarna ligger kvar? Fungerar någon annan webläsare? Torrent, se "portproblem" ovan.
Citera
2011-10-17, 16:01
Medlem
boeing737s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekka01
Har du någonsin haft proxy inställt i webbläsaren och inställningarna ligger kvar? Fungerar någon annan webläsare? Torrent, se "portproblem" ovan.

Nej ingen annan webblasare funkar, förut funka det att ladda ner torrent men jag instalera om programmet för ja trodde att då kanske det även skulle kunna gå och surfa men nu funkar inget av dom..
Citera
2011-10-17, 16:06
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boeing737
Nej ingen annan webblasare funkar, förut funka det att ladda ner torrent men jag instalera om programmet för ja trodde att då kanske det även skulle kunna gå och surfa men nu funkar inget av dom..
Mejla Anonine och fråga? De kan hjälpa dig betydligt bättre än vi kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in