2010-05-27, 12:12
Medlem
herrlustigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbah
Flera mac-ids (datorer) kan inte få samma ip-adress från en dhcp-server. Så nej, flera personer kan inte ha samma ip samtidigt.
Tack
Citera
2010-05-27, 18:16
Medlem
oawus avatar
Någon som kan svara på mitt inlägg?

Citat:
Ursprungligen postat av oawu
Jag har tidigare inte använt någon VPN-tjänst, men är sugen på att testa något nu. Är Anonine ett bra alternativ? Hur fungerar det ihop med uTorrent? Behöver man göra några inställningar eller är det bara att aktivera den och sedan tuta och köra? Vem är det som står bakom denna tjänsten egentligen?
Citera
2010-05-27, 18:36
Medlem
yabbahs avatar
Citat:
Någon som kan svara på mitt inlägg?

det funkar klockrent. Inga inställningar, bara sätt upp anslutningen, anslut, sen är det inge mer.
Lycka till.
Citera
2010-05-27, 20:06
Medlem
Har Anonine gått ner sig igen? Kan inte connecta.
Citera
2010-05-27, 20:09
Medlem
yabbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFrost
Har Anonine gått ner sig igen? Kan inte connecta.

Fungerar här, anslöt för 1 minut sen ungefär.
Citera
2010-05-27, 20:56
Medlem
Citat:
Fungerar här, anslöt för 1 minut sen ungefär.

Samma här, den connectade sen igen.
Citera
2010-05-28, 19:23
Medlem
oawus avatar
Har precis betalat via PayPal. Hur lång tid tar det innan jag kan ladda ner tjänsten och hur gör jag det? Är inloggad men hittar ingenting? Det står att jag har 31 dagar kvar, men hur installerar jag det nu? Behöver hjälp snabbt.
Senast redigerad av oawu 2010-05-28 kl. 19:27.
Citera
2010-05-28, 19:29
Medlem
yabbahs avatar
Citat:
Har precis betalat via PayPal. Hur lång tid tar det innan jag kan ladda ner tjänsten och hur gör jag det? Är inloggad men hittar ingenting? Det står att jag har 31 dagar kvar, men hur installerar jag det nu? Behöver hjälp snabbt.

https://www.anonine.com/sv/guides
Citera
2010-05-28, 19:36
Medlem
oawus avatar
Citat:
https://www.anonine.com/sv/guides
Tack.

Nu är jag uppkopplad och när jag kollar myip.dk så syns inte mitt gamla IP, och det är ju perfekt. När man sedan använder uTorrent, behöver man inte ställa in något? Är det bara att köra? Behöver man göra något annat överhuvudtaget?

Hur vet jag att jag är uppkopplad hela tiden? Kan man på något sätt hålla koll på det eller måste man kolla myip.dk då och då?
Citera
2010-05-28, 23:27
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Hittade en fil här som jag la som torrentfil i Vuze och som sen visade när Anonine är på. Men nu kraschade min dator och jag har ingen om vart jag hittar den igen. Den hade ändelsen .JPG, men låg som en torrent i VUZE.

Please? Någon?

Mvh

/FS
Citera
2010-05-29, 01:30
Medlem
k0das avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Hittade en fil här som jag la som torrentfil i Vuze och som sen visade när Anonine är på. Men nu kraschade min dator och jag har ingen om vart jag hittar den igen. Den hade ändelsen .JPG, men låg som en torrent i VUZE.

Please? Någon?

Mvh

/FS
eh, svenska tack? sedan offtopic.
Citera
2010-05-29, 01:34
Medlem
phnklols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

Please? Någon?

Mvh

/FS

Kan det möjligtvis vara http://checkmytorrentip.com/ ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in