Jag har tidigare inte använt någon VPN-tjänst, men är sugen på att testa något nu. Är Anonine ett bra alternativ? Hur fungerar det ihop med uTorrent? Behöver man göra några inställningar eller är det bara att aktivera den och sedan tuta och köra? Vem är det som står bakom denna tjänsten egentligen?
Har precis betalat via PayPal. Hur lång tid tar det innan jag kan ladda ner tjänsten och hur gör jag det? Är inloggad men hittar ingenting? Det står att jag har 31 dagar kvar, men hur installerar jag det nu? Behöver hjälp snabbt.
Senast redigerad av oawu 2010-05-28 kl. 19:27.
Har precis betalat via PayPal. Hur lång tid tar det innan jag kan ladda ner tjänsten och hur gör jag det? Är inloggad men hittar ingenting? Det står att jag har 31 dagar kvar, men hur installerar jag det nu? Behöver hjälp snabbt.
Nu är jag uppkopplad och när jag kollar myip.dk så syns inte mitt gamla IP, och det är ju perfekt. När man sedan använder uTorrent, behöver man inte ställa in något? Är det bara att köra? Behöver man göra något annat överhuvudtaget?
Hur vet jag att jag är uppkopplad hela tiden? Kan man på något sätt hålla koll på det eller måste man kolla myip.dk då och då?
Hittade en fil här som jag la som torrentfil i Vuze och som sen visade när Anonine är på. Men nu kraschade min dator och jag har ingen om vart jag hittar den igen. Den hade ändelsen .JPG, men låg som en torrent i VUZE.
Hittade en fil här som jag la som torrentfil i Vuze och som sen visade när Anonine är på. Men nu kraschade min dator och jag har ingen om vart jag hittar den igen. Den hade ändelsen .JPG, men låg som en torrent i VUZE.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!