Tycker det har vart allmänt ostabilt hela eftermiddagen och kvällen här nu.
Och som vanligt dålig kundsupport...
Asså jag funderar på o dra över till Dold.se eller gå tillbaka till Mullvad igen
Tycker det har vart allmänt ostabilt hela eftermiddagen och kvällen här nu.
Och som vanligt dålig kundsupport...
Asså jag funderar på o dra över till Dold.se eller gå tillbaka till Mullvad igen
Anonine har vart förjävligt nu senaste veckan, diconnectar hela jävla tiden, börjar gå mig ordentligt på nerverna. Finns det någon annan bra VPN-tjänst istället för Anonine som inte kostar skjortan i månaden?
Enligt mig är detta den bästa tjänsten just nu, kunde maxa min 24/2.5 lina med...
Nu när jag är på en tillfälligt 2mbit lina så märks det ingen skillnad alls, hela 2ms skiljer tunnel och utan
Hastigheten påverkas inte alls
anonine har vart väldigt stabilt den senaste tid, inte fullt så mycket precis när man skaffade det men efteråt har det funkat bra, blir d/c ca kanske en gång i veckan MAX, sedan om detta beror på att mitt vanliga internet gått och lagt sig eller om det bara vart anonine, det kan jag tyvärr inte säga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!