2010-12-26, 13:42
Medlem
Jag söker ett onlinespel jag spelade för att tag sedan. Det utspelar sig på följande sätt:

Man spelar 1v1 mot CPUn, man börjar med varsitt fort. Bägge börjar i stenåldern men man kan köpa sig framåt i tiden för pengar, det går ända fram till framtiden i rymden. Huvudmålet är att spränga den andres fästning, detta gör man genom att köpa soldater som automatiskt går mot den andres fort. När man köpt gubben kan man inte styra den, han går automatiskt och möter han en fiende slåss dem automatiskt till en av dem dör.

Min polare tipsade om att det var civilization wars, det är det inte.
Citera
2010-12-26, 15:04
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamnac
Jag söker ett onlinespel jag spelade för att tag sedan. Det utspelar sig på följande sätt:

Man spelar 1v1 mot CPUn, man börjar med varsitt fort. Bägge börjar i stenåldern men man kan köpa sig framåt i tiden för pengar, det går ända fram till framtiden i rymden. Huvudmålet är att spränga den andres fästning, detta gör man genom att köpa soldater som automatiskt går mot den andres fort. När man köpt gubben kan man inte styra den, han går automatiskt och möter han en fiende slåss dem automatiskt till en av dem dör.

Min polare tipsade om att det var civilization wars, det är det inte.
+1, gillade Civilization wars, vill också ha något liknande
Citera
2010-12-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
+1, gillade Civilization wars, vill också ha något liknande

Age of Wars 2 var spelet jag sökte. Tvåan är bättre än ettan om du vill spela.
Citera
2010-12-26, 18:15
Medlem
SpaderSexs avatar
Kör en liten bump då

Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Köpte NHL11 med mitt xbox 360. Men har nbu tröttnat lite på de o vill ha något nytt spel. Är sugen på någon flygplans-aktigt spel. har kollat lite på Tom Clancys HAWX 2. Men inte stött på nån som faktiskt spelat det. Så någon som har tips på spel i flygplans miljö? Hade varit coolt om det finns något Star Wars flygspel. Att man flyger X-wings mm, vet att de fanns nått sånt till nintendo 64 men inte sett något sen dess.
Citera
2010-12-26, 22:39
Medlem
dundermusen666s avatar
Tänkte köpa något nytt spel men vet inte vad.
Vill ha något samla,sälja,skjuta,levla spel, funderat lite på oblivion.
Men har någon något tipps om ett nyare spel vore jag jätte tacksam, de ska vara till ps3.
Tack på förhand.
Citera
2010-12-26, 23:32
Medlem
Dubsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundermusen666
Tänkte köpa något nytt spel men vet inte vad.
Vill ha något samla,sälja,skjuta,levla spel, funderat lite på oblivion.
Men har någon något tipps om ett nyare spel vore jag jätte tacksam, de ska vara till ps3.
Tack på förhand.
Fallout?

Vettefan om de finns till ps3 dock
Citera
2010-12-26, 23:51
Medlem
dundermusen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubstep
Fallout?

Vettefan om de finns till ps3 dock

Fan vad dum jag är... glömde ju skriva vilka sådana spel jag har
Fallout3 och vegas.
Borderlands har jag med.
Gta spelen.
Red dead redemption.

Ja liknande dessa spel söker jag.
Citera
2010-12-26, 23:53
Medlem
Saknar namnet på ett spel som jag tror är ett Survival Horror spel. Komemr bara ihåg en scen av det som jag såg på youtube. Karaktären man spelar som är på något snöigt område och hittar en hel del döda kroppar. Man kommer tillslut till ett "hus" som man utforskar.

När man utforskar huset så kommer det fram en björn ur ett av husets väggar som man måste fly ifrån.

Någon som vet vilket spel jag söker? usel beskrivning men det är det ända jag kommer ihåg
Citera
2010-12-27, 10:36
Medlem
DeepForests avatar
Jag söker namnet på ett spel där man spelar som ett kryp eller möjligen en spindel. Längs vägen möter man andra spindlar och smådjur som man måste besegra. Någon som vet?
Citera
2010-12-27, 11:36
Medlem
ClassWarHeros avatar
Jag undrar om det finns något spel som liknar JFK Reloded eller liknande?
Citera
2010-12-27, 15:17
Medlem
Uttråkad som fan! Söker ett RPG och/eller Strategi spel som påminner om Diablo serien och/eller Sim City/Civ5. Något man kan bygga på eller levla i och spela ett tag.
Citera
2010-12-27, 15:18
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepForest
Jag söker namnet på ett spel där man spelar som ett kryp eller möjligen en spindel. Längs vägen möter man andra spindlar och smådjur som man måste besegra. Någon som vet?

Låter lite som Deadly Creatures till Nintendo Wii. Kan det stämma?

http://en.wikipedia.org/wiki/Deadly_Creatures
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in