2010-12-24, 01:46
Medlem
-Jw-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Vad är du ute efter? Pve/PvP? Sandbox eller themepark? Hade hjälpt om du skrev lite kort vad du vill ha ut av spelet.
Jag gillar sandbox-spel men det spelar inte större roll. Och så länge spelet har ett bra gameplay och tilltalar mig.

Sorry om jag beskriver det dåligt.
Citera
2010-12-24, 03:17
Medlem
Hej jag söker ett spel som liknar Cyberfoot 2007. Det är en snabb simulations football manager spel. Men jag vill ha en snabbt simulations hockey manager spel. Jag har provat NHL Eastside Hockey Manager 07 och den är grym, men jag är ute efter ett hockey manager spel som liknar Cyberfoot. D.v.s. en snabb simulations hockey manager spel... Tack i Förhand
Citera
2010-12-24, 11:46
Medlem
Letar efter ett spel som jag lirade när jag var liten, och hade windows 95, eller om det var 98, minns inte riktigt. Tror det spelet fanns på datorn, annars så var det från någon cd med många spel i.
Man var en gubbe som skulle ta sig igenom nivåer, genom att klättra upp och ner på våningar, och det fanns röda gubbar som jagade en. Minns inte alls mycket, men roligt var det på den tiden. Kan nog inte förklara det mer än så, men.
Citera
2010-12-25, 10:53
Medlem
Dr.hankeys avatar
Som nybliven ps3 ägare så vill jag ha nånting att lira online medans jag väntar på mitt GT5 någon som kan tipsa om ett spel som verkligen är till för onlinegaming.
Citera
2010-12-25, 11:17
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.hankey
Som nybliven ps3 ägare så vill jag ha nånting att lira online medans jag väntar på mitt GT5 någon som kan tipsa om ett spel som verkligen är till för onlinegaming.
Tekken 6 & Borderlands?
Citera
2010-12-25, 11:56
Medlem
Gamble33s avatar
Tjena nu har jag införskaffat en hyffsat kraftfull dator såhär till jul och undrar om det finns något väldigt krävande spel med bra grafik jag kan testa.

Har precis spelat BF bad company på absolut högst samtidigt som jag både tankade och installerade cirka 5 andra spel och datorn märkte ingenting så denna dator ska nog klara dom mer krävande spelen.
Citera
2010-12-25, 21:55
Medlem
SpaderSexs avatar
Köpte NHL11 med mitt xbox 360. Men har nbu tröttnat lite på de o vill ha något nytt spel. Är sugen på någon flygplans-aktigt spel. har kollat lite på Tom Clancys HAWX 2. Men inte stött på nån som faktiskt spelat det. Så någon som har tips på spel i flygplans miljö? Hade varit coolt om det finns något Star Wars flygspel. Att man flyger X-wings mm, vet att de fanns nått sånt till nintendo 64 men inte sett något sen dess.
Citera
2010-12-25, 22:59
Medlem
Jinglers avatar
Någon som vet var man kan ladda ner DVD-spel? Söker Vem vill bli miljonär och Monopol bl.a.
Men önskar gärna andra spel också.
Citera
2010-12-25, 23:35
Medlem
Jag söker ett spel.. det enda jag minns av spelet är bilden på fodralet och på den bilden var det en man som bar en krona med en ganska så aggresiv blick. Mannen var helsvart...
Citera
2010-12-26, 01:51
Medlem
Jag söker ett spel som jag tror kom ut på SNES, möjligen PS1.

Det minns av det är att det utspelades i en konstig miljö, möjligen i en "drömvärld" eller på en annan planet. Spelet hade en ovanlig grafik och det gick mest i mörka färger. Man kunde skjuta en laserpistol som gav ifrån sig en röd laser tror jag. Fanns diverse monster som jagade efter en. Vet att detta är väldigt diffust, men jag vill verkligen få tag på detta spel.
Citera
2010-12-26, 01:55
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowlychoking
Jag söker ett spel som jag tror kom ut på SNES, möjligen PS1.

Det minns av det är att det utspelades i en konstig miljö, möjligen i en "drömvärld" eller på en annan planet. Spelet hade en ovanlig grafik och det gick mest i mörka färger. Man kunde skjuta en laserpistol som gav ifrån sig en röd laser tror jag. Fanns diverse monster som jagade efter en. Vet att detta är väldigt diffust, men jag vill verkligen få tag på detta spel.

Another World?
Ingen aning om det stämmer med lasern.
Citera
2010-12-26, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Another World?
Ingen aning om det stämmer med lasern.

Ja, det var den! Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera