Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Nej då det duger fint.
Men menar du etttan eller tvåan?
Men menar du etttan eller tvåan?Om du vill ha storyn borde du spela ettan först (för storyn äger
)Båda spelen är minst lika bra, bara det att tvåan tog bort lite saker som gör det lättare för spelaren (tex att man blir översvämmad med loot :P) och experimenterar med ett nytt explorer läge.
Tror 1:an har flest sidequest, då man kan landa med sitt fordon på olika planeter, medans 2:an bytte ut att landa med fordon på planeter att man bara kör ett jobbig minispel och skickar "probes" till planeter.
Citat:
Ursprungligen postat av _x3m_
Vilket fightingspel till XBOX 360 som inte tar evigheter att lära sig? Jag tycker det ska vara avkopplande att spela och orkar därför inte plugga in 100 superavancerade kombinationer för att kunna spela. Har mina fightingrötter i Street fighter 2 och mortal kombat. Redan då tog det tid att lära sig specialare och vad jag hört är street fighter idag svårt att göra coola saker i. Funderat på Dead or Alive men på youtube verkar det inte så kul, dock inte testat det. Har redan UFC 2010 men behöver variation.
Vilket fightingspel är kul/bäst och man kan göra coola saker utan att behöva plugga in supersvåra saker/kombinationer för att komma ngn vart i spelet?
Vilket fightingspel är kul/bäst och man kan göra coola saker utan att behöva plugga in supersvåra saker/kombinationer för att komma ngn vart i spelet?
Jadu finns inte så många tror jag
Din bästa chans är väll att skaffa Kinect och fighting spelet som kommer till den, men tvivlar på att de e värt